Varmo Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Sånn det både kan og bør gjøres. Synd det virker som om Torres ikke har skjønt dette, og etter en del av kommentarene i går, blir det nok aldri det samme uansett. 3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Sitter her og gir meg selv frysninger jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Liverpool fikk et vakkert brev fra Luis Garcia når han dro, Alonso er ofte å se på Anfield for å vise hva Liverpool mente for han, Veggard Heggem kalte hunden sin etter Gerard Houllier. Lurer på hvordagn og om Torres kommer til å gjøre noe lignende. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Siden Carroll ikke var så gira på å bytte klubb, så var det godt vi fikk han billig. Og at vi ikke økte lønna hans nevneverdig. En ting skal du ha klart for deg Andy, om du gjør jobben din, så kommer du til å bli hyllet og elsket som du bare kunne ha drømt om i noen annen klubb. Det bør bety noe for deg. At du ikke vil stille i samme klasse som alle pengehorene har du nå vist, det gjør deg bare enda bedre. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Skal du bytte avatår nå Guttis? Kan ikke huske deg for noen annen en denne Edit: Der var den borte Endret 1. februar 2011 av Termo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Må jo det. Liverbirden var så fin på det bildet. En som virkelig har peiling så mekka det. Noen som gidder å mekke en fin Kelly avtar? Eller så kan jeg jo fyre in Daniella I know Termo, det blir aldri det samme *kose på* Endret 1. februar 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Liker Kelly avataren min Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke dum den, men litt teit å ha akkurat samme. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Et forsøk på Kelly-avatar up for grabs. Ble litt uklar, men er begrenset hva jeg får til med 100x100 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg fant bilde og lastet det opp, men nå kom jo den gamle avtaren tilbake. Skalerer ikke forumet selv osv? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Kom opp her, guttorm. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Faen, spar meg. Jævla plastikksupportere står og synger Chelseas nr. 9 på TV2PLHD nå. Klarer faen ikke komme opp med egen sang en gang. 3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ahh, evnen til å skape en lovsang på formen A,B,A,B - dette høyst kvantitative målet på klubbtilhørlighet. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 To motstridene lenker :S To motstridene lenker :S Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke nødvendigvis. Høres bare jævla dumt ut når de står å synger sangen som definerer han i Liverpool etter at han har vært der i 1 time. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Synes bare det er så latterlig morsomt at Torres går til en klubb på vei nedover for å vinne noe jeg. 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Men hva gjorde "Colloni" i madrid under alt dette spetakelet? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Var vel bare rykter om at Comolli var i Madrid. Ingenting som ble bekreftet. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hva er Akokalypsen? Endret 1. februar 2011 av Yamas 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Var vel bare rykter om at Comolli var i Madrid. Ingenting som ble bekreftet. Ok Men hvor mange mål av Suarez i morgen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå