Limbeck Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Riktig Limbeck, Hernandez er jo synonymt med urokråke. Alt jeg har lyst til er å kjøpe med meg gutten hjem og kose med ham i dagesvis. Ha han på fanget som en sønn, kile gutten til han blir sliten og lese godnatt historier til han sovner. aaawwww. Det var så søtt. Men jeg vil se flere førstetouch så han skal være akurat der han er. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tenker litt på lag osv. nå, hva tror dere om noe som dette? ---Reina--- Kelly-Carragher-Agger-Aurelio ---Lucas-Gerrard-Meireles--- Johnson--------------Suarez ---Carroll---- De fleste sier seg selv, men velger å sette Johnson fremover fordi han både har bedre fart og teknikk enn Kuyt, og gir oss imo. bedre forutsettninger for innlegg. Ser det også som positivt at vi nå har enda bedre forutsetninger til å spille i flere formasjoner (4-4-2, 4-2-3-1, 4-3-3) enn tidligere. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=pFEvrYKPPoQ Hmmm. Suarez ooh oh funket bra, da. Resten var jo så som så. Var det ikke. He came from Uruguay tro?.... nei vent, det var en annen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) *Venter på at smågal\points skal kommentere datra* Venter på at noen skal kommentere sønnen! Høydepunktet i den sangen er definitivt Liverpoo.... Imponerende av liverpoolsupportere å synge det der Endret 1. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Riktig Limbeck, Hernandez er jo synonymt med urokråke. Alt jeg har lyst til er å kjøpe med meg gutten hjem og kose med ham i dagesvis. Ha han på fanget som en sønn, kile gutten til han blir sliten og lese godnatt historier til han sovner. Er du en av de nye her som har vagina? cmyrland: Siden 03 har CFC netto utlegg på £313,300,000, LFC på £116,150,000. Siden 06 har faktisk LFC brukt mer enn Chelsea og totalt siden PL startet er det kun CFC og City som har brukt mer netto med hhv ~ £400 og 450m, mens LFC ligger på rundt £205m Til sammenligning er United på £49,150,000 (siden 03) mens Arsenal har solgt for (£2m) mer enn de har kjøpt for. Også siden PL startet ligger våre klubber langt bak, men man må ta inflasjon og andre verdiendringer med i betraktningen. Feks så var £4m i 92 var store saker. Dette er tall før Torres/Luiz/Carroll overgangene. Endret 1. februar 2011 av Goldwing 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 cmyrland: Siden 03 har CFC netto utlegg på £313,300,000, LFC på £116,150,000. Siden 06 har faktisk LFC brukt mer enn Chelsea og totalt siden PL startet er det kun CFC og City som har brukt mer netto med hhv ~ £400 og 450m, mens LFC ligger på rundt £205m Til sammenligning er United på £49,150,000 (siden 03) mens Arsenal har solgt for £2m mer enn de har kjøpt for. Også siden PL startet ligger våre klubber langt bak, men man må ta inflasjon og andre verdiendringer med i betraktningen. Feks så var £4m i 92 var store saker. Dette er tall før Torres/Luiz/Carroll overgangene. Tackar. Kan du gi meg kilden til disse tallene også? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Og som Goldwing sa så har Liverpool er betydelig større intekt enn Chelsea. 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) http://www.pondus.no...4-2-Lookalikes/ Haha, merk spesielt Kuyt. Edit: Mongoforum. Endret 1. februar 2011 av cmyrland Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) http://www.pondus.no...4-2-Lookalikes/ Haha, merk spesielt Kuyt. Edit: Mongoforum. hahahha Torres-Bruno Endret 1. februar 2011 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg reagerte mer på dette bilde fra pondus.no Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvor mange uker var det prat på at Carroll er ute? Gleder meg til å se en kamp med Carroll-Suarez! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvor mange uker var det prat på at Carroll er ute? Gleder meg til å se en kamp med Carroll-Suarez! Var visstnok snakk om til 5. februar. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg reagerte mer på dette bilde fra pondus.no Older than your dick. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er jo ikke lenge til! Kanskje Kampen mot chealse Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Yjp0Wqp8C7Y Can't wait. Håper han får debuten i morgen. Endret 1. februar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ''Over the muur'' Nederlansk er som trønderengelsk. Hoho Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tror nok Suarez får det litt tøffere i England enn i Nederland. Men kult å se at vi har en som kan å sette frispark fra 17 meter, da. Det har jo bare vært Aurelio som har klart å presse de under tverrliggeren i det siste. Håper at Suarez starter i morgen! Går han rett inn i Torres-rollen, mon tro? Er redd for at han blir for puslete mellom de klassiske McToothless og Wayne Breakleg-stopperne i slitekampene i PL. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Can't wait. Håper han får debuten i morgen. Who else is there? Uansett, vi klarte oss da fint før Torres kom, og: Endret 1. februar 2011 av edge Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tar 4. plassen foran Chelsea i år og vinner CL neste sesong med 2-1 seier over Barcelona i finalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå