Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Enig med del 2, Goldie.

 

Det flotte nå er at Liverpool har minst tre engelskmenn i forsvar (Kelly, Carra, Glen), Gerrard (og Adam til sommeren?), Shelvey, Cole og Spearing på midten og Carroll på topp. Antallet briter i klubben har tatt seg kraftig opp det siste året, og det er artig! Liker å tro at briter er mer ærlige, iherdige og lojale enn utlendingene.. (Vel, kanskje med unntak Cockney cunts)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitatene stammer visstnok fra opprinnelige SMS-er fra Carroll til en redaktør i et supportermagasin. Så jeg legger ikke for mye i det foreløpig, gleder meg til å høre hva han har å si når han blir presentert. Er jo ikke rart hvis det var vanskelig for han å forlate Newcastle, men både håper og tror at han er motivert til å spille for oss.

Lenke til kommentar

Det kjipeste med å miste Torres nå er at Kenny må bygge laget på nytt etter å endelig ha fått til noe av den beste angrepsfotballen Liverpool har spilt siden Evans på nittitallet.

Hahaha, det verste er at du ikke forsøker deg på en wum heller laugh.gif Fikk kaffen i vrangstrupen. Vi snakker en fluky 0-3 seier på en potetåker mot en dumpekandidat og et ran av 1-0 seier mot Fulham.

 

.... Men når jeg tenker meg om så er det kanskje blant den bedre fotballen LFC har spilt de siste tyve.

 

De spilte også god fotball mot Everton. Samspillet Meireles/Torres ga vann i munnen. Var artig så lenge det varte.

 

 

Og det siste du sier er sørgelig sant :p

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å sette ting i perspektiv:

Hernandez (22) £7m. 16 kamper, kun en håndfull fra start. 11 mål, alle reduseringer eller vinnermål. Herregud for et bargin, årets kjøp foran Van der Vaart. Sistnevnte kommer til å fade bort, Hernandez er Solskjær/Ruud all over again. Kan ikke å huske å ha sett en så lovende spiss siden M. Owen slo igjennom (for Liverpool) Modell pro, blir visstnok bedre og bedre for hver dag som går iflg rapportene, likandes, snakker flytende engelsk, fan favoritt. Lukter kulthelt lang vei.

 

Et godt speidernettverk er alfaomega på dette nivået for klubber som driver på egen drift.

Lenke til kommentar

Owen, Obertan, Bebé derimot... Not so much.

 

Chicharito er den nye Solskjær, fantastisk fyr å ha på benken når man trenger mål. I banespill er han average, men når det kommer til spissferdigheter, er det få som kan skilte med samme egenskaper. Fart, timing og avslutninger er top notch. Ikke er navnet, og egoet større, enn at han tåler å sitte på benken et par ganger på rad heller. Klassisk Ferguson-kjøp. Tror han bevist prøver å hente spillere i "verdensstjerne" kategorien, siden han da kan rotere mye mer. Er ikke mange faste Man Utd spillere, i forhold til andre lag.

Lenke til kommentar

Helt enig. Carroll er ikke verdt en cent mer enn Hernandez i mine øyne, men konsekvensene av å selge Torres uten å få inn en erstatter kunne blitt fatale. Overgangen til Carroll er stikk i strid med FSG, Kenny og LFCs uttalte strategi om spillerhandel, men dette var en krisehandling. Tiden vil vise om det var et godt kjøp, og så håper jeg at de smarte investeringene begynner i sommer.

Lenke til kommentar

Tror han bevist prøver å hente spillere i "verdensstjerne" kategorien, siden han da kan rotere mye mer. Er ikke mange faste Man Utd spillere, i forhold til andre lag.

 

Da det stormet som verst i rotasjonsdebatten rundt Benitez gjorde Paul Tomkins en sammenligning mellom topp fire-klubbene. Det viste seg at både Chelsea og United roterte oftere enn Liverpool, og også Arsenal var fullt på høyde med Liverpool når det gjaldt roteringer. Det mest interessante var at lagene som roterte hyppigst også var de lagene som lå i toppen av tabellen. Likevel fikk Benitez, og Benitez alene, tyn for å rotere spillere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Owen, Obertan, Bebé derimot... Not so much.

 

Chicharito er den nye Solskjær, fantastisk fyr å ha på benken når man trenger mål. I banespill er han average, men når det kommer til spissferdigheter, er det få som kan skilte med samme egenskaper. Fart, timing og avslutninger er top notch. Ikke er navnet, og egoet større, enn at han tåler å sitte på benken et par ganger på rad heller. Klassisk Ferguson-kjøp. Tror han bevist prøver å hente spillere i "verdensstjerne" kategorien, siden han da kan rotere mye mer. Er ikke mange faste Man Utd spillere, i forhold til andre lag.

Nå må vi roe oss her. Obertan var forholdsvis billig, men han slår ikke til. Owen var gratis og har litt know-how å tilby, samt et par matchvinnende goaler som blant annet i carling cup finalen i fjor. Det som hefter med Owen er han hindrer utviklingen til våre yngre kanoner. Bebe ser ut som det han sover i, nemlig søppel.

 

Hernandez er ikke en spillende spiss og blir fort usynlig når vi ikke spiller bra da han har lite å tilføre spillet vårt, men det var/er da vitterlig ikke hans oppgave heller. David Villa var i grunn ganske lik når han slo igjennom i Zaragoza (mener jeg å huske.) Med åra når erten får mer erfaring, oversikt og bedre toutch (han er fortsatt ung og ny i PL) kommer han til å bli vår største stjerne. Torres feks eier ikke teknikk for fem flate øre, alt han har er målteft, et god skudd og fart. Mer trenger man faktisk ikke. Noen eksotisk ronaldinho type blir han aldri, men det er ikke det vi trenger at han skal være heller.

 

Spørs hvor lenge Fergie kan ha gutten som tredjevalg. Allerede en topnotch spiller og det er ikke lenge før han er verdensklasse.

 

http://www.youtube.com/watch?v=AWgtrk99mu4&feature=related

 

Venomous!

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Carroll er god i "slå ballen inn i boksen" fotball, men han mangler mye for et lag som ønsker å spille ball langs bakken. Tidenes risikosignering, men spennende å se hvordan ting utfolder seg. Torres var en proven goalscorer, Liverpools eneste. Hva om Carroll/Suarez ikke lever opp til hypen? Da er LFC i deep shit.

Har da Kuyt. :fun:

Lenke til kommentar

Var for all del ikke noe klaging på Chicharito, han har vanvittig målteft, er enda ung, og kommer til å være en stjerne for Manchester United. Uansett tviler jeg på han noen gang blir noe slikt som Rooney ifjor, som spiller alle de kampene han har mulighet til å spille. Ikke at det er noe negativt heller, for grunnen til at jeg tror dette, er fordi Chicharito har hodet på plass og ikke et ego på høyde med f.eks Tevez, som gjør at han krever spilletid for å bli.

 

Tror Chicharito passer som hånd i hanske for Man Utd og Premier League. Deilig å fjerne myten om at latinos ikke takler verdens tøffeste liga også. Spår en god fremtid for gutten, for han har bevist at han kan oppnå like mye som Solskjær gjorde i klubben, kanskje mere. Og det sier ikke rent lite.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siden jeg er så forbanna kreativ, har jeg lagd en sang. Melodien er den samme som "His armband proved he was a red", hvis noen ikke skjønner det.

 

Mike Ashley told him go away, Carroll, Carroll

I want more money Ashley said, Carroll, Carroll

If Toon don't want him we don't mind

He’ll come to Pool, he’ll score some goals

Andy Carroll Liverpool’s number nine”

 

Edit: Glemte en linje.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Når støvet får lagt seg og pengene skal gjøres opp kom utlegget på Torres og Luiz kom på rundt 700 millioner kroner. Dette er penger som skal betales selv om du heter Abramovich. Ironisk nok skjedde overgangene på en dag hvor Chelsea igjen la frem knallrøde tall i regnskapet sitt. £70.9M i underskudd i 2009-10 – en sesong hvor de vant The Double. Når UEFA Financial Fair Play slår inn for fullt fra 2013 er dette et regnskap som vil bli underkjent og ikke kvalifisere til spill blant de beste i Europa.

 

Syke tilstander. Og Chelsea bekrefter sin status som kjøpelag nok en gang. Til sammenligning hadde vi et nettoutlegg på ca. 2 mill pund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...