Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Newcastle hevdet mandag at klubben var tvunget til å selge Carroll fordi spissen selv hadde søkt om overgang"

 

Du må lese Edit: på siden :p Carroll sier noe annet :hrm:

 

 

Nettavisen, seriøst?

 

Nå tar vel Nettavisen sine rykter fra engelske aviser... ;)

Endret av -Linda.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal jeg tippe, så tror jeg kanskje at Carroll prøver å opprettholde et godt og ryddig forhold til Newcastle-fansen (i motsetning til Torres). Og at noen sitater har blitt tatt ut av sammenheng eller noe sånt. Kan selvfølgelig ikke si dette sikkert, men er jo hvertfall ekstremt mye som tyder på at han la inn en transfer-request for å få igjennom overgangen.

Lenke til kommentar

Spent på hvor motivert Carroll er.

 

Sitat: "- Jeg er oppgitt over å måtte forlate min hjembys klubb. Jeg ble fortalt at jeg måtte reise. Jeg ønsket ikke å dra, og det var derfor jeg signerte en femårsavtale (med Newcastle i oktober). Jeg ble dyttet ut døren, sa Carroll til Newcastle-fanzinet Toon Talk."

Lenke til kommentar

Spent på hvor motivert Carroll er.

 

Sitat: "- Jeg er oppgitt over å måtte forlate min hjembys klubb. Jeg ble fortalt at jeg måtte reise. Jeg ønsket ikke å dra, og det var derfor jeg signerte en femårsavtale (med Newcastle i oktober). Jeg ble dyttet ut døren, sa Carroll til Newcastle-fanzinet Toon Talk."

Ville tatt det med en klype salt ;)

Lenke til kommentar

Det som er smått ironisk er at vi mister én og henter to spillere på nesten identisk vis. Bud avslått, spiller søker overgang, bud godtatt, avtale underskrevet helt på tampen av siste dag. Jeg tror nok ikke NUFC eller Ajax-fansen er så innmari happy heller :p Dog, at Suarez skulle bli i Ajax etter VM var det vel de færreste som trodde, og Carroll har jo ikke vært -god- i mer enn halvannen sesong. Og han er enda bare 22, altså er det først om tre år at vi kan regne med å se ham yte sitt beste jevnt over. For de pengene Newcastle fikk kan de hente noen solide erstattere til sommeren. Det eneste de trenger å gjøre nå er å hale i land en godkjent sesong og så styrke stallen betraktelig før neste.

 

Det kjipeste med å miste Torres nå er at Kenny må bygge laget på nytt etter å endelig ha fått til noe av den beste angrepsfotballen Liverpool har spilt siden Evans på nittitallet. Jeg håper Suarez tar tempoet fort, men erfaring tilsier at vi ikke kan forvente å se ham på sitt beste før neste sesong, og med Carroll ute i opptil en mnd ser det i grunn litt mørkt ut for de neste kampene. Kanskje jeg får innfridd ønsket om mer spilletid på Ngog, Pacheco & co nå da, om enn ikke på den måten jeg hadde håpet :p

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ahaha, blir bare bedre og bedre detta her. Hadde dæva om Carroll begynner på sitt utenomsportslige tull før han i det hele tatt har rørt en ball for klubben.

 

Carroll er uansett mye mer mann enn kusa Torres. Ja takk til mer blåmerker, krig og slåssing i fotball. Drittlei disse Nani/Maxi typene som hiver seg rundt uten et snev av selvrespekt. Selv Kevin Davies har begynt å filme, det sier litt om standarden der ute.

 

dobbelpost, ble ikke merget

Endret av Goldwing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kjipeste med å miste Torres nå er at Kenny må bygge laget på nytt etter å endelig ha fått til noe av den beste angrepsfotballen Liverpool har spilt siden Evans på nittitallet.

Hahaha, det verste er at du ikke forsøker deg på en wum heller laugh.gif Fikk kaffen i vrangstrupen. Vi snakker en fluky 0-3 seier på en potetåker mot en dumpekandidat og et ran av 1-0 seier mot Fulham.

 

.... Men når jeg tenker meg om så er det kanskje blant den bedre fotballen LFC har spilt de siste tyve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal jeg tippe, så tror jeg kanskje at Carroll prøver å opprettholde et godt og ryddig forhold til Newcastle-fansen (i motsetning til Torres). Og at noen sitater har blitt tatt ut av sammenheng eller noe sånt. Kan selvfølgelig ikke si dette sikkert, men er jo hvertfall ekstremt mye som tyder på at han la inn en transfer-request for å få igjennom overgangen.

Var det første som slo meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...