nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Torres er historie. Her er fremtida: YEAH! Endret 1. februar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Torres er historie. Her er fremtida: Gwaaah. Gleder meg! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Det var dette Liverpool trengte. Vitamininnsprøytning av de sjeldne, mye blest og fokus, og på noe annet enn elendig sesong og krangling innad som det har vært i snart to år. Tipper 4-0 over Stoke. @Zeromac, du lager ris til egen bak, så er du overrasket over at det svir? Kjenn din egen besøkelsestid. Endret 1. februar 2011 av Hyrlen 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Haha, han så ikke akkurat veldig happy ut i det intervjuet Så nesten ut som han tenkte "I fucked up!". Men ja, trenger flere folk som brenner for klubben slik som Gerrard og Carragher. Vi får håpe vi får noen slike unggutter opp på førstelaget snart med skikkelig Liverpool-hjerte. Men det blir spennende å se. Syns fortsatt vi betalte blodig overpris for Carroll og tror strengt talt vi kunne klart oss uten han, men håper for gudsskyld opprenskningen i troppen fortsetter i sommer og vi blir kvitt Poulsen, Konchesky, Skrtel og Kyrgiakos hvertfall og sikkert greit å få byttet Kuyt og Maxi også. Dette er og blir en ræva sesong. Bruk den til å planlegge fremtidens tropp og start fra scratch. Det ville hvertfall jeg gjort og det høres ut som det er noe NESV også har tenkt å gjøre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 180k i uka på Torres i Chelsea? Noen som vet hva han tjente i Liverpool? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 wtf First Name Andy Surname Carroll Squad Number 9 Position Forward Height 1.91m Weight 65 kg D.O.B. 6 Jan 1989 65kg?? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 180k i uka på Torres i Chelsea? Noen som vet hva han tjente i Liverpool? 110k tror jeg. Husker oppslag over VG der det sto at han tjente 1,1 mill i uka. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 180k i uka på Torres i Chelsea? Noen som vet hva han tjente i Liverpool? 180 000 på Torres bare i Chelsea? 65kg?? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 wtf First Name Andy Surname Carroll Squad Number 9 Position Forward Height 1.91m Weight 65 kg D.O.B. 6 Jan 1989 65kg?? Det han veide da han ble født 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Må ikke glemme: Se på dem da! Carroll, Dalglish og Suarez skal gjøre oss glade mange ganger framover. Torres har jeg nesten kommet over allerede. Gidder ikke sippe over han. Han var fantastisk for oss, det vet alle. Han har gitt oss mye. Men han ville også vinne titler. Og så dro han til Chelsea. Det ville vært forståelig hvis han bare gjorde det på en ordentlig måte og vært ærlig fra starten av. Nå har det uansett skjedd og han er Chelsea-spiller. Håper han feiler fullstendig der. Vil ikke kalle han noe stygt, men om skaden han har slitt med tidligere plutselig skulle slå ut for fullt og holde han ute, tja i flere år, så gjør det meg ikke så mye nå. Uansett, Torres er glemt og framtida til Liverpool ser likevel veldig lys ut. YNWA! 2 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 D.O.B. 6 Jan 1989 65kg?? Det han veide da han ble født Du fikk en pluss for den Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Termo sa til meg at Suarez visstnok bare har gått rundt på Melwood og smilt i et par dager nå konstant. Det er jo herlig. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Se på det gliset til Suarez da, haha.. Uansett, jeg håper han spiller allerede på onsdag, for det hadde vært artig. Han trenger tross alt en kamp før han senker Chelsea på søndag. 3 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Haha, Suarez er akkurat det dere trenger. Tror han kommer til å bidra med masse entusiasme og glød på banen. Synd at han har fått overskygget det største øyeblikket sitt liv av et spanskt kvinnemenneske. Endret 1. februar 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Haha, Suarez er akkurat det dere trenger. Tror han kommer til å bidra med masse entusiasme og glød på banen. Synd at han har fått overskygget det største øyeblikket sitt liv av et spanskt kvinnemenneske. Totalt enig! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Suarez blir nok en publikumsfavoritt! Har troen på at han løper godt av på banen også Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har ikke sett så mye Suarez utenom i VM i og med at jeg aldri ser nederlandsk fotball, men han kan da umulig kaste seg lettere enn Berbatov? Fysikkens lover skulle hvert fall tilsi at det ikke er mulig. Du kommer deg ikke over den du. Om man tolker det som dive så er det fremdeles det eneste jeg har sett av Berba Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Bladde litt bakover, rundt 50 sider bare i dag. Hehe. Den dagen Torres går til Chelsea mister jeg troa på PL. Det er så jævlig mye feil ved toppfotballen i disse dager. Holding on to that one? Det blir texas hvis noe slikt skulle skje! Stemte det! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fuck Torres. Nå ser vi framover, og jeg ser for meg en slags 4-3-3 med Gerrard - Meireles - Lucas på midten og Kuyt - Carroll - Suarez på topp. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Greit nok at dere i fotballkategorien "tåler" mer enn resten av forumet, og at vi derfor lar dere tøye grensene litt mer enn de andre, men å blande inn en brukers utseende i et personangrep er ikke akseptabelt under noen omstendigheter. Ett slikt tilfelle har blitt belønnet med et par dagers ferie, i tillegg til at advarsler har blitt utdelt for ymse annet tull. Jeg forstår fotball betyr mye for dere, men … jeez. Det er et spill! Skjerpings! Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå