Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Haha, Suarez er akkurat det dere trenger. Tror han kommer til å bidra med masse entusiasme og glød på banen. Synd at han har fått overskygget det største øyeblikket sitt liv av et spanskt kvinnemenneske.

Ganske enig faktisk. Liverpool må sies å ha gjort et solid overgangsvindu for en gangs skyld. Greit at Carroll var langt overpriset, men at de har fått inn han i tillegg til Suarez gjør at Liverpool vil bli langt farligere offensivt. To gode spisser > en halvskadet spanjol. Anyday.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når alt kommer til alt så tror jeg vi har gjort en god avtale. Vi har kvittet oss med en spiller som trodde han var større en klubben. Greit nok, en stor spiller, men ingen er like store for klubben. Vi var istand til å handle inn en erstatter. En yngre, engelsk erstatter. I tillegg til en 7'er. Dette er langt fra den værste handelen klubben har gjort. Håper bare at våre lykkes, og at Torres ikke vinner noe særlig. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir texas hvis noe slikt skulle skje!

Stemte det!

 

Er ikke ofte eg tar feil gitt :p

 

Latterlig oppførsel av Torres. Endelig er det bekreftet at han er den drittsekken eg har trodd. Dere har tviholdt på han som gullgutten som kun skulle avslutte karrieren i en annen liga enn PL. Han kom aldri til å forlate Liverpool, har jo YNWA tattis jo?! Er jo pool fan?!

 

DRITTSEKK!

 

Håper personlig at han går skadet hele fordømte tiden i Chelsea og rotner sakte men sikkert bort. For holder han seg skadefri blir Chelsea farlig :( Torres skadefri på et bra lag? Aiaiaiaiai

Lenke til kommentar

It appears your first game will be at Stamford Bridge on Sunday against Liverpool.

It is like the destiny. It is not perfect for me but we will see what happens and I only have good words about Liverpool. They made me a top player and gave me the chance to play at the top level. I will never say anything bad about Liverpool, I have been very happy there, but now the history is different and I am playing for Chelsea. If I have the chance to play I will do my best for Chelsea and hopefully I can score.

 

 

..............

Lenke til kommentar

Han kunne velge mellom Tottenham og Liverpool og kom til oss, jeg ser ikke det som ikke vil :whistle:

 

Men hvis du leser edit: på siden, så sier Carroll at han ble presset ut av klubben, og det var vel Liverpool som var villig til å gi mest penger?

 

Vet ikke hva jeg skal tro :hmm:

Endret av -Linda.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...