Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var dette Liverpool trengte. Vitamininnsprøytning av de sjeldne, mye blest og fokus, og på noe annet enn elendig sesong og krangling innad som det har vært i snart to år. Tipper 4-0 over Stoke.

 

@Zeromac, du lager ris til egen bak, så er du overrasket over at det svir? Kjenn din egen besøkelsestid.

Endret av Hyrlen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, han så ikke akkurat veldig happy ut i det intervjuet

Så nesten ut som han tenkte "I fucked up!".

 

Men ja, trenger flere folk som brenner for klubben slik som Gerrard og Carragher. Vi får håpe vi får noen slike unggutter opp på førstelaget snart med skikkelig Liverpool-hjerte.

 

Men det blir spennende å se. Syns fortsatt vi betalte blodig overpris for Carroll og tror strengt talt vi kunne klart oss uten han, men håper for gudsskyld opprenskningen i troppen fortsetter i sommer og vi blir kvitt Poulsen, Konchesky, Skrtel og Kyrgiakos hvertfall og sikkert greit å få byttet Kuyt og Maxi også.

 

Dette er og blir en ræva sesong. Bruk den til å planlegge fremtidens tropp og start fra scratch. Det ville hvertfall jeg gjort og det høres ut som det er noe NESV også har tenkt å gjøre.

Lenke til kommentar

Må ikke glemme:

 

108478097ap006_luis_suarez_.jpg

 

Se på dem da! Carroll, Dalglish og Suarez skal gjøre oss glade mange ganger framover.

 

Torres har jeg nesten kommet over allerede. Gidder ikke sippe over han. Han var fantastisk for oss, det vet alle. Han har gitt oss mye. Men han ville også vinne titler. Og så dro han til Chelsea. Det ville vært forståelig hvis han bare gjorde det på en ordentlig måte og vært ærlig fra starten av. Nå har det uansett skjedd og han er Chelsea-spiller. Håper han feiler fullstendig der. Vil ikke kalle han noe stygt, men om skaden han har slitt med tidligere plutselig skulle slå ut for fullt og holde han ute, tja i flere år, så gjør det meg ikke så mye nå.

 

Uansett, Torres er glemt og framtida til Liverpool ser likevel veldig lys ut. YNWA!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett så mye Suarez utenom i VM i og med at jeg aldri ser nederlandsk fotball, men han kan da umulig kaste seg lettere enn Berbatov? Fysikkens lover skulle hvert fall tilsi at det ikke er mulig.

 

Du kommer deg ikke over den du. Om man tolker det som dive så er det fremdeles det eneste jeg har sett av Berba

Lenke til kommentar

Greit nok at dere i fotballkategorien "tåler" mer enn resten av forumet, og at vi derfor lar dere tøye grensene litt mer enn de andre, men å blande inn en brukers utseende i et personangrep er ikke akseptabelt under noen omstendigheter. Ett slikt tilfelle har blitt belønnet med et par dagers ferie, i tillegg til at advarsler har blitt utdelt for ymse annet tull. Jeg forstår fotball betyr mye for dere, men … jeez. Det er et spill! Skjerpings!

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...