Limbeck Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Vi gamlinger har våre turer vi også Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 snipp Flott å få litt ordentlige innlegg her nå. Men noe mangler.. Damn Torres. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror Liverpool- og Man Utd-supportere står sammen om at Chelsea er den største drittklubben. Jeg vil heller se Man Utd ta ligagull enn Chelsea. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Liverpoolfansen har noe å lære av Hewitt! Kudos til deg, mann. Og til dere andre forøvrig: Personangrep? Not cool. 3 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Her er avataren jeg lovte deg Hewitt 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Hahahaha, danno. Den så bra ... syk ut. :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Tror nok vi får igang kranglene igjen. Neste kamp eller noe. Suarez er vel litt lettfallene og ikke fullt så sportslig i alle situasjoner så det blir vel temperatur igjen 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har ikke sett så mye Suarez utenom i VM i og med at jeg aldri ser nederlandsk fotball, men han kan da umulig kaste seg lettere enn Berbatov? Fysikkens lover skulle hvert fall tilsi at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Forskjellen er at Suarez gjør det regelmessig. I tillegg er han usportslig på andre måter. Men misforstå meg rett, jeg har sansen for fotballspilleren Suarez. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) For en dag, og for en slitsom dag for Liverpool supportere! Har heller ikke gått helt opp for meg at Torres er borte fra klubben, men når en fotballspiller ikke er fornøyd med situasjonen han er i, og laget han spiller for, er det ingen vits å ha han her heller. Pengesekken vi fikk fra Chelsea var stor og fin, og med innkjøpene vi har gjort de siste dagene er det ingen grunn til å begynne å gråte over tapet av Fernando. Ser virkelig frem til å se mer fra våre nye spillere som jeg ikke har sett så alt for mye fra, men gleder meg til de blir tatt inn i den røde familien, og blir en del av laget. Tenk hvor flott det er å komme til en klubb med fansen, ledelsen, spillere, stadion, historie og en manager i toppklassen som liverpool besitter, og ha muligheten til å vokse i en klubb som Liverpool! Dette kan bli ordentlig spennende! EDIT. Innlegg nr 1892 ! Endret 1. februar 2011 av FredrikV. 4 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Av det beste laget vi har hatt i PL er nå bare ca. halvparten igjen fra startelvern. Arbeloa Bønna, Alonso, Masche og nå Torres borte! Satser på at Suarez, Caroll, og hvem som måtte komme inn i sommer viser seg å være verdige arvtagere. Gleder meg allerede til neste overgangsvindu og sesong, og har troa på at vi kan fortsette fremgangen ut denne sesongen. Når det gjelder Torres, håper jeg selvfølgelig at han mislykkes i Chelsea. Jeg klarer ikke hate en spiller som har gjort så mye bra for klubben, og jeg tror uten tvil at Torres ville blitt i Liverpool hvis han hadde følt at vi hadde mulighet på CL-plass, men syns det var utrolig dårlig gjort av han å gå til en rival, spesielt mtp hans tidligere uttalelser om å aldri gå til andre klubber i England. 2 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) FredrikV: Du har 1892 innlegg! Does it ring a bell? Endret 1. februar 2011 av danno_O 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) FredrikV: Du har 1892 innlegg! Does it ring a bell? Fantastisk til et sammentreff når vi i dag tar imot våre nye spillere ! Hadde det bare vært den 15 mars hadde det jo vært strålende Endret 1. februar 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Forskjellen er at Suarez gjør det regelmessig. I tillegg er han usportslig på andre måter. Men misforstå meg rett, jeg har sansen for fotballspilleren Suarez. Mulig, som sagt har jeg ikke sett nok av ham, i så fall er det bare å håpe at det er noe han legger fort fra seg her, hvert fall når det kommer til filming. Litt usportslighet er ikke nødvendigvis negativt, men kommer helt an på hvordan og i hvilken mengde man snakker om. Haha, observant, danno. Fredrik kan aldri poste igjen. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Haha, observant, danno. Fredrik kan aldri poste igjen. For sent Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Forskjellen er at Suarez gjør det regelmessig. I tillegg er han usportslig på andre måter. Men misforstå meg rett, jeg har sansen for fotballspilleren Suarez. Mulig, som sagt har jeg ikke sett nok av ham, i så fall er det bare å håpe at det er noe han legger fort fra seg her, hvert fall når det kommer til filming. Litt usportslighet er ikke nødvendigvis negativt, men kommer helt an på hvordan og i hvilken mengde man snakker om. Haha, observant, danno. Fredrik kan aldri poste igjen. Jeg må be mods om å slette de to siste innleggene sånn at postcounten min består frem til 15 mars.. Endret 1. februar 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg poster denne her, ikke for å provosere, men fordi Torres høres direkte trist ut. Tror aldri jeg har sett spillere som bytter klubb virke så utafor. http://www.youtube.com/watch?v=kFunWaXsPrI Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Hvor mange Torres-drakter har Anelka brent i kveld tenker jeg. Jaja, håper han flopper og ender opp i spansk serie igjen. 3 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Må innrømme at første gang jeg så videoen ble jeg bare kvalm av det grådige smilet hans, men nå, i ettertid ser jeg at han faktisk ser ganske trist ut. Men for all del, jeg har ingenting til overs for Torres lenger. Endret 1. februar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Torres er historie. Her er fremtida: 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå