Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Alle vet jo at det er trofémulighetene og pengene som gjør at Torres er i Chelsea, ikke følelser til klubben eller fordi de er en "top class club". Torres har kun tenkt kynisk i denne saken, og for all del, han har all rett til det, men han har hvert fall sørget for å brenne alle broer til Liverpool-supportere - du vet, de som han gang på gang har kalt verdens beste. Lurer på hva han skal kalle Chelesa-fansen? :) Slik han har vist seg de siste dagene, vil han passe utmerket sammen med resten av røkla i Chelsea.

 

Jeg vil alltid se på Torres som et slags idol etter hans tid i Liverpool, men han har brent alle broer til meg og til de fleste andre nå. Jeg unner han ingen suksess i det hele tatt i Chelesa, og håper virkelig at Man Utd vinner ligaen så sykt hardt foran Chelesa og at de ikke opplever noen suksess i CL heller - ikke at det er en fare for at Chelsea skal gjøre det.

 

Det er utilgivelig for supportere av Liverpool måten Torres har håndtert saken på, og sett i lys av alt han har sagt. Ønsker ham lykke til og avstår fra å kalle ham masse dritt og brenne drakter, men du har ei heller ingen fremtidig støtte fra denne kanten. Måtte du leve fint med pengene dine.

 

Liverpool går ellers en spennende tid i møte. Nye eiere som viser handlekraft skal nok sørge for at vi kan få bygget opp et sterkt og godt lag de neste årene, og forhåpentligvis gjøre Torres syk av sjalusi om noen år. Dalglish som manager ser ut til å fungere veldig bra, så får vi se hva som skjer i sommer med både spillere og manager. Det går opp og ned enda, men spennende å være Liverpool-supporter er det hvert fall.

 

YNWA <3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en dag, og for en slitsom dag for Liverpool supportere!

 

Har heller ikke gått helt opp for meg at Torres er borte fra klubben, men når en fotballspiller ikke er fornøyd med situasjonen han er i, og laget han spiller for, er det ingen vits å ha han her heller. Pengesekken vi fikk fra Chelsea var stor og fin, og med innkjøpene vi har gjort de siste dagene er det ingen grunn til å begynne å gråte over tapet av Fernando.

 

Ser virkelig frem til å se mer fra våre nye spillere som jeg ikke har sett så alt for mye fra, men gleder meg til de blir tatt inn i den røde familien, og blir en del av laget. Tenk hvor flott det er å komme til en klubb med fansen, ledelsen, spillere, stadion, historie og en manager i toppklassen som liverpool besitter, og ha muligheten til å vokse i en klubb som Liverpool!

 

Dette kan bli ordentlig spennende!

 

EDIT. Innlegg nr 1892 ! :dribble:

Endret av FredrikV.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Av det beste laget vi har hatt i PL er nå bare ca. halvparten igjen fra startelvern. Arbeloa Bønna, Alonso, Masche og nå Torres borte! Satser på at Suarez, Caroll, og hvem som måtte komme inn i sommer viser seg å være verdige arvtagere. Gleder meg allerede til neste overgangsvindu og sesong, og har troa på at vi kan fortsette fremgangen ut denne sesongen. :)

 

 

Når det gjelder Torres, håper jeg selvfølgelig at han mislykkes i Chelsea. Jeg klarer ikke hate en spiller som har gjort så mye bra for klubben, og jeg tror uten tvil at Torres ville blitt i Liverpool hvis han hadde følt at vi hadde mulighet på CL-plass, men syns det var utrolig dårlig gjort av han å gå til en rival, spesielt mtp hans tidligere uttalelser om å aldri gå til andre klubber i England.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forskjellen er at Suarez gjør det regelmessig. I tillegg er han usportslig på andre måter.

 

Men misforstå meg rett, jeg har sansen for fotballspilleren Suarez.

Mulig, som sagt har jeg ikke sett nok av ham, i så fall er det bare å håpe at det er noe han legger fort fra seg her, hvert fall når det kommer til filming. Litt usportslighet er ikke nødvendigvis negativt, men kommer helt an på hvordan og i hvilken mengde man snakker om.

 

Haha, observant, danno. Fredrik kan aldri poste igjen. :p

Lenke til kommentar

Forskjellen er at Suarez gjør det regelmessig. I tillegg er han usportslig på andre måter.

 

Men misforstå meg rett, jeg har sansen for fotballspilleren Suarez.

Mulig, som sagt har jeg ikke sett nok av ham, i så fall er det bare å håpe at det er noe han legger fort fra seg her, hvert fall når det kommer til filming. Litt usportslighet er ikke nødvendigvis negativt, men kommer helt an på hvordan og i hvilken mengde man snakker om.

 

Haha, observant, danno. Fredrik kan aldri poste igjen. :p

 

Jeg må be mods om å slette de to siste innleggene sånn at postcounten min består frem til 15 mars.. :whistle:

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...