leorat Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg er motstander av å ønske motspillere skadet osv, men hadde ikke grini om Carra hadde brekt begge beina til Torres så han er ute i et år til helga. har en følelse at Torres ikke spiller! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Synes dette med Torres er litt merkelig. Det virker litt for spontant. Vil tro at han kunne fått spille for mange store klubber, men helt på slutten av et Januar vindu finner han på at han plutselig vil skifte klubb. Hvorfor ikke gjøre det klart i begynnelsen av januar eller Juni slik at man kunne gjennomføre det litt mindre kaotisk Jeg er helt enig. Man skulle tro flere klubber hadde vært interessert i Torres. På en annen side kan vi være fornøyde med at det skjedde på denne måten også. Hadde han blitt solgt til sommeren tror jeg ikke vi hadde fått 50m. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Torres spiller ikke mot oss, merk dere mine ord. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg er motstander av å ønske motspillere skadet osv, men hadde ikke grini om Carra hadde brekt begge beina til Torres så han er ute i et år til helga. Ta en Ruddock på han ja ^^ Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 you'll always walk alone you prick torres, torres you'll never play for us again torres, torres so grab your bags and please get out if money's all your care about fernando torres, money can't buy you pride Genialt! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Tror nok ikke Torres har lyst til å spille.. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Blir Uvirkelig å se Torres spille for Chelsea. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det er bare helt feil å vite at Torres nå er i chelsea. Helt helt helt feil. Men nå skal folk være litt forsiktige med uttalelsene sine før sannheten kommer helt frem. Det ryktes at det var noe personlig/familiegreier som hadde stor innflytelse på at Torres flyttet/byttet klubb. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 We all dream of a team of Carraghers! "No creativity, no pace and no flair. We dreamt of a team of Carraghers and we're not far off it." Liverpool-supporter etter trist Liverpool-kamp tidlegare denne sesongen. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 you'll always walk alone you prick torres, torres you'll never play for us again torres, torres so grab your bags and please get out if money's all your care about fernando torres, money can't buy you pride Genialt! ^^ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.vip-premium.com/vip-tv-1.php Torres på Chelsea TV. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Det er bare helt feil å vite at Torres nå er i chelsea. Helt helt helt feil. Men nå skal folk være litt forsiktige med uttalelsene sine før sannheten kommer helt frem. Det ryktes at det var noe personlig/familiegreier som hadde stor innflytelse på at Torres flyttet/byttet klubb. Dere overlevde Owen i Manchester United drakt Endret 31. januar 2011 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.vip-premium.com/vip-tv-1.php Torres på Chelsea TV. I det minste var han ikke helt "alltid vært drømmen min å spille her", men heller var han ærlig å sa at det var troféer som brakte ham dit. Synd for ham at han sannsynligvis får feil. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.vip-premium.com/vip-tv-1.php Torres på Chelsea TV. Takk. Fikk med meg noen minutt. For en forbanna cunt. Ærlig talt. Faen Lenke til kommentar
leorat Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.vip-premium.com/vip-tv-1.php Torres på Chelsea TV. I det minste var han ikke helt "alltid vært drømmen min å spille her", men heller var han ærlig å sa at det var troféer som brakte ham dit. Synd for ham at han sannsynligvis får feil. ja, satt å ventet på samme talen han ga når han kom til LFC! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Dere overlevde Owen i Manchester United drakt Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Dere overlevde Owen i Manchester United drakt Egentlig ikke. Du er vel ikke gammel nok til å huske Owen en gang da 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Høres ut som han faktisk skal spille mot oss. Langtidsskade er da ønskelig. "torres its hard to learn russian in 1 week" :!: Endret 31. januar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 *sukk* http://yfrog.com/h3hvpap Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg greier ikke komme over at han er Chelsea spiller, det er bare.......... helt ubegripelig. Jeg er egentlig bare trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå