Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg syses denne ventingen på at noe skal skje er uhodbar, 10 dager igjen til start og vi prøver på å fremdeles å få tak i Heinze. Jeg vil ikke vente på en ny forsvarer når julehandelen begynner... Da har jo de fleste gode spillere enten signert ny kontrakt eller byttet klubb.

9192008[/snapback]

 

Er enig. Det blir altfor dumt å fokusere på Heinze. Får vi ham må vi gå gjennom veldig mye for at det skal skje. Vi kunne i den siste tiden funnet en forsvarsspiller som sikkert er billigere og minst like god.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg trur vi greier første eller andre plassen i år. vi må starte bra, også gi 110% i vær kamp

 

mot arsenal,united,chealsea & everton må vi gi 130%

9176268[/snapback]

 

Tja, i forrige sesong vil jeg si at vi fikk utifra terminlisten er tung start. Med bortekamp mot Everton, Man Utd og Bolton. Ikke lette bortekamper. Jeg tror nok de første to månende avgjør om vi er med i gullkampen eller ikke.

9176324[/snapback]

 

nå skal vi ha andre seriekamp mot chealsea stemmer det?

9176339[/snapback]

 

Det stemmer. Jeg mener at vi fjor hadde vi den verste åpningen med alle de verste bortekampene førts. For eks. Man Utd hadde bortekamp mot oss, Chelsea, Arsenal og til og med CIty. Alle disse bortekampene dems var i 2. halvdel.

Lenke til kommentar
Kan vel ikke bare skylde på programmet i fjorårssesongen. Man spilte jo totalt ubrukelig i flere av de bortekampene du nevner. Borte mot United, Arsenal og Bolton må være noe av det mest tafatte jeg har sett.

9192921[/snapback]

 

Ja, bortekampen mot oss (United) var dere veldig dårlige. Dere hadde en dårlig start på sesongen, men dere kom dere etter hvert. Hvis dere starter denne sesongen bedre kommer dere kanskje til å være øverst på tabellen i mai.

 

Hvem tror dere scorer mest i Premier League av Torres og Kuyt denne sesongen?

Jeg har inngått et veddemål med en kamerat som er Liverpool fan. Han var jo selvsagt skråsikker på at Torres kom til å score mest av de to, mens jeg tippet på Kuyt. Har jeg en sjans til å vinne litt penger eller?

Lenke til kommentar

Det var den dårlige starten som ødela i fjor ja. Kjipt og være hekta av kampen om gull allerede før jul liksom.

 

Tror Torres kommer til å bruke litt tid på å tilvenne seg, men han kommer nok til å score et respektabelt antall mål. Tipper Kuyt blir vår toppscorer denne sesongen, tror han er kapabel for opp mot 20, kanskje 20+. Vi får se.

Lenke til kommentar
Det var den dårlige starten som ødela i fjor ja. Kjipt og være hekta av kampen om gull allerede før jul liksom.

 

Ja, det var sikkert ikke morsomt. :) Er så utrolig spent foran årets sesong! Håper Manchester United klarer å starte like bra som de gjorde forrige sesong. Nå har vi fått et ganske så greit kampoppsett så jeg håper vi klarer det.

 

Tror Torres kommer til å bruke litt tid på å tilvenne seg, men han kommer nok til å score et respektabelt antall mål. Tipper Kuyt blir vår toppscorer denne sesongen, tror han er kapabel for opp mot 20, kanskje 20+. Vi får se.

9194180[/snapback]

 

Jeg tror også Kuyt er kapabel for opp mot 20+. Han er utrolig flink til å komme seg til sjanser, han må bare klare å sette de. Hvem blir straffesparkskytteren deres i år?

Lenke til kommentar
Hvem blir straffesparkskytteren deres i år?

9194273[/snapback]

Neppe noen faste. Har mange som kan ta straffer, så det står neppe på det. Gerrard, Alonso, Kuyt, Torres, Kewell osv.

9194311[/snapback]

Riise :tease:

 

Neida, håper det kan variere mellom noen av de nevnt ovenfor jeg :)

Lenke til kommentar

Tolouse? Er det et fotballag?

 

 

 

 

:tease:

 

Nei, for å være litt seriøs, så bør dette være mer enn overkommelig. Håper forøvrig at Rosenborg greier seg gjennom kvaliken, og kommer i gruppe med Liverpool!

 

 

Edit: Og hvor faen kommer det fra at vi ikke får Heinze? Det har da vært kjent lenge at Juventus også sikler etter han.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...