Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

De kan gi 35 for Carroll, men ikke 14 for Adam ? :no:

Det var Blackpool som holdt igjen, ikke Liverpool som ikke matchet kravene.

 

edge: Joda, men ikke på førstelaget. Så tilbringer de ikke like mye tid sammen på treningsfeltet og i garderobene. Blir ikke det samme da.

Neinei, tenkte jeg skulle pirke på ordvalget bare :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra spøk til revolver.

 

Denne dagen har vært et texas uten like. Er lenge siden det har vært så god handlekraft fra Liverpool sin side. Mye av det som gjorde at vi fikk det vanskelig etter Alonso dro var at vi nettopp ikke skaffet oss gode nok erstattere, fordi eierene ville ikke gi oss penger. Vi gikk fra en av verdens beste sentrale midtbaner, og ble vi sittende igjen med Lucas og Macherano(som heller ikke utfyller hverandre) som bare drev med støttepassninger på midtbanen, dermed ble det ingen offansiv spillestil.

 

De nye eierene derimot har vist at de kan legge penger på bordet når man må ha forsterkninger/erstattninger. Og jeg har klokketro på at Caroll kan ta plassen til Torres resten av sesongen med den formen han har vist. Tvilen min ligger bare i om hvor lenge han presterer på en slik nivå som første halvdel av denne sesongen.

 

Mange, inkl meg er skuffet over at det ikke ble noe Adam handel i dette vinduet. Men det er jo forståelig fra Blackpool's side. Vi ville jo ikke gi ifra oss Torres, hvorfor skal da Blackpool gi glipp på deres beste spiller?

 

Det positive med dette vinduet er at eierene har vist at de har penger de kan legge på bordet, og at styret isammen med eierene har handlekraft, Suarez og Caroll samt nesten Adam er ikke dårlig, selvom prisen ble i det stiveste laget for Caroll.

 

Nå er vi styrket på spiss og delvis midtbane siden. En midtstopper og en høyreback av et godt kaliber nå, så ser det lyst ut.

 

Stakkars Reina, eneste spanjolen igjen i Liverpool.

 

 

Det er jo nettopp det vi gjør,gir fra oss Torres!

Lenke til kommentar

Innlegg som diskuterer bruker, moderering eller består av generell offtopic og tull, slettes uten advarsel. Flere innlegg har blitt slettet fra tråden den siste tiden, og det vil fortsette å skje så lenge enkelte personer ikke klarer å følge reglene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...