Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Neida, dette er nyttig informasjon jeg er nemlig stor tilhenger selv jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Noen kjente som har postet? Cred til brukeren iChristian da. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Ser ut som Phil Neville budet er avvist. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Fra spøk til revolver. Denne dagen har vært et texas uten like. Er lenge siden det har vært så god handlekraft fra Liverpool sin side. Mye av det som gjorde at vi fikk det vanskelig etter Alonso dro var at vi nettopp ikke skaffet oss gode nok erstattere, fordi eierene ville ikke gi oss penger. Vi gikk fra en av verdens beste sentrale midtbaner, og ble vi sittende igjen med Lucas og Macherano(som heller ikke utfyller hverandre) som bare drev med støttepassninger på midtbanen, dermed ble det ingen offansiv spillestil. De nye eierene derimot har vist at de kan legge penger på bordet når man må ha forsterkninger/erstattninger. Og jeg har klokketro på at Caroll kan ta plassen til Torres resten av sesongen med den formen han har vist. Tvilen min ligger bare i om hvor lenge han presterer på en slik nivå som første halvdel av denne sesongen. Mange, inkl meg er skuffet over at det ikke ble noe Adam handel i dette vinduet. Men det er jo forståelig fra Blackpool's side. Vi ville jo ikke gi ifra oss Torres, hvorfor skal da Blackpool gi glipp på deres beste spiller? Det positive med dette vinduet er at eierene har vist at de har penger de kan legge på bordet, og at styret isammen med eierene har handlekraft, Suarez og Caroll samt nesten Adam er ikke dårlig, selvom prisen ble i det stiveste laget for Caroll. Nå er vi styrket på spiss og delvis midtbane siden. En midtstopper og en høyreback av et godt kaliber nå, så ser det lyst ut. Stakkars Reina, eneste spanjolen igjen i Liverpool. Det er jo nettopp det vi gjør,gir fra oss Torres! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Noen kjente som har postet? YES!!!! Førsteplass Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Tror du kommer på førsteplass på flest uttrykksikoner postet, også. No doubts. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 La merke til hvordan King Kenny gikk ut og skrøyta eierene opp i skyene over støtten i transfeer vinduet. Man kan jo si det står i sterk kontrast til hva vi har slitt med tidligere. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Tror du kommer på førsteplass på flest uttrykksikoner postet, også. No doubts. You know me :love: :!: Men hvis dere kunne valgt nå, hvem ville dere ha valgt ? Adam eller Honda? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Honda. Alltid han sansen for den spilleren, makan til type! Edit: Er det lov å si begge to? Endret 31. januar 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Heller Honda enn Adam, og for mye mindre cash også. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Honda. Alltid han sansen for den spilleren, makan til type! Edit: Er det lov å si begge to? Må være enig med deg det Seg synes at Suso minner litt om han Reina Kelly-Carragher-Agger-Johnson Honda-Gerrard-Meireles-Adam Carroll-Suarez Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Innlegg som diskuterer bruker, moderering eller består av generell offtopic og tull, slettes uten advarsel. Flere innlegg har blitt slettet fra tråden den siste tiden, og det vil fortsette å skje så lenge enkelte personer ikke klarer å følge reglene.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Vil heller ha Honda, ja. Lenke til kommentar
opar Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Skulle likt å sett han som svarer på live-chatten til vg, svarer på samme spørsmål om Adam, Torres og Liverpool minst 20-30 ganger i timen. Jeg hadde seriøst sittet å bannet for meg selv og pent bedt folk om å lese litt ned i chatten.. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Er det CSKA han spiller for nå? Jeg forstod de var veldig keen på å få ham tilbake fra Asia mesterskapet. Ikke sikkert han blir spesielt billig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Honda? Hvor kom de ryktene fra? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Et par mnd siden Maefteda, hehe. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Honda? Hvor kom de ryktene fra? Bare tenkte på Adam og kom på at Honda er en annen høyrebent midtbanespiller og lurte på hva andre syntes om han Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Et par mnd siden Maefteda, hehe. Det har vel vært lenger enn det. Får hente han til sommeren. Stakkars Adam forresten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Adam er venstrebeint. Har sett lite av Honda så kan ikke utale meg om ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå