Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en del Wigan forrige sesong, i og med at jeg har en kompis som er supporter av nettopp de. Han er rett og slett for treg. Et godt skuddbein og det faktum at han er scouser holder ikke. Tror dog at han vil forsterke Everton, men er ikke sikker på om jeg vil ha ham i Liverpool.

 

Chiellini er vel enda ikke bekreftet til City? Selv om han er unitedspiller og alt det der ser jeg heller at vi henter Heinze. Er uansett sikker på at Rafa vil trekke en hare opp av hatten dersom ingen av de som er linket ankommer før transfervinduet stenger. Og om det ikke skjer, hadde det kanskje vært morsomt om man satset på egne talenter, som Threlfall.

 

Men dette er altså min mening.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vil ikke ha Heinze, han er rett og slett ikke god nok. Hvorfor skulle vel United selge ham hvis han er så fryktelig god?

9188389[/snapback]

 

Fordi han vil bort vel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og hvorfor vil han på vei bort? Fordi han ikke er førstevalg lenger. Har er ikke god nok for Manchester United. Han er ikke god nok for oss.

9189455[/snapback]

 

Han er fast på Argentina og kan spille midtstopper og back. Han ble kåret til Uniteds beste spiller sin første sesong. Han er utilpass i United og vil bort. Han vil til Liverpool og det er sweet.

Lenke til kommentar

Ja, han hadde en fantastisk første sesong i United, men han spilte totalt ræv forrige sesong spør du meg. Dette skyldes så klart skaden og greier, men jeg tror ikke han greier og komme opp mot toppnivå igjen. Men hvis vi kjøper han hadde ingenting gledet meg mer enn at han spiller som en gud, men har som sagt mine tvil om det.

Lenke til kommentar

Dersom han ønsker å komme til oss, er det hyggelig det så klart. Men jeg har ikke helt den store troa på ham egentlig. Han hadde en dårlig sesong i United i fjor, og det jeg har sett av ham i Argentinatrøya i det siste, var heller ikke all verden. Og det som er irriterende er at vi skal bruke så mye tid og krefter på en spiller som sannsynligvis ikke kommer likevel. Dermed går vi glipp av andre og bedre spillerkjøp før overgangsvinduet stenger igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...