Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Denne dagen blir mer og mer absurd... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 LimbecK: Liverpool er ikke en kjøpeklubb, om det er det du insinuerer. De bruker mye penger, langt mer enn oss, men så tjener de mye penger også ift de blå klubbene. Bare fordi vi er dryed up betyr det ikke at alle som bruker egentjente pund, samt litt ved siden av, er kjøpeklubber. Det Chelsea og City gjør er noe helt annet. Love yah. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=26586327 haha. Glad jeg ikke kjøpte Torres når jeg var i Liverpool. Ja det kunne blitt dyrt.. 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 FÆR Chelsea kjøpe Torres didlain? Fantastisk innlegg. Hvem forstår hva han egentlig mener i noen innlegg? Skandale at han fortsatt er på forumet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=26586327 haha. Glad jeg ikke kjøpte Torres når jeg var i Liverpool. Samme her. Kjøpte Kelly isteden. Angrer ikke 1 jævla sekund. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hehe, så for meg at noen kom til å påpeke den der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 De trykket feil, så jeg fikk blank hjemmedrakt og Pacheco på bortedrakten(skulle vert Torres Hero drakt). Jaja, hell i uhell. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det værste, eller beste, er at uten at Torres eller agenten i det hele tatt har sagt noe om overgangen, så brenner folk og selger folk draktene hans, og gir bort. Han personlig har ikke sagt noe. Chelsea er alltid trege til å oppdatere på nettsiden sin. Så når kommer det official opp på Liverpool sin? PS. Hvilken sang er Torres sin yndlingsang? Dere vet jo at alle spillerne som kommer til Chelseas A-lag via salg, sikkert også via egenutvikling, må velge en sang og synge den foran resten av spillergruppa. Ramires sin sang ble bare forstått av Alex, det forstår jeg. Lampard og Judas Joe Cole sang ''I will always be a Londoner, because i love london so.''. Men Torres er klar for Chelsea, det samme med Luiz. Det er helt sikkert ett samarbeid mellom Chelsea og Nexcastle om at Carroll trekker seg, han var nok bare angt for at Chelsea skulle få Torres med tanke på erstatter osv. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=26586327 Genialt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Insinuerte det gjorde jeg vel, men hadde vert spennende å sett noen tall Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har bestilt meg hjemmedrakt, men var framsynt nok til å velge Gerrard. Til neste sesong så tror jeg det blir en bortedrakt med Meireles på, med mindre vi får noen sjokk. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 ...Men Torres er klar for Chelsea, det samme med Luiz. Det er helt sikkert ett samarbeid mellom Chelsea og Nexcastle om at Carroll trekker seg, han var nok bare angt for at Chelsea skulle få Torres med tanke på erstatter osv. FAAEEEN, HOLD NÅ KJEFT!! 8 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 The Times melder Hangeland til Liverpool.... 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 We always knew he was a red, Carroll, Carroll. He's got greasy hair upon his head, Carroll, Carroll. He bangs his bird, he burns his house. We don't care, he's fucking scouse. Andy Carroll Liverpool's number 9! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Håper Liverpool legger inn ''can't play against us''klausul på Torres. Så må han se kampen fra tribunen på Søndag. (Håper også han for god motagelse av Liverpool-fansen) Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvilken sang er Torres sin yndlingsang? http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs&feature=related 7 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Liverpool Sign Bent! Mohahahaha 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 ...Men Torres er klar for Chelsea, det samme med Luiz. Det er helt sikkert ett samarbeid mellom Chelsea og Nexcastle om at Carroll trekker seg, han var nok bare angt for at Chelsea skulle få Torres med tanke på erstatter osv. FAAEEEN, HOLD NÅ KJEFT!! Enig. Han er et tilbakestående troll. Jeg blir kvalm av han. 8 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det værste, eller beste, er at uten at Torres eller agenten i det hele tatt har sagt noe om overgangen, så brenner folk og selger folk draktene hans, og gir bort. Han personlig har ikke sagt noe. Chelsea er alltid trege til å oppdatere på nettsiden sin. Så når kommer det official opp på Liverpool sin? PS. Hvilken sang er Torres sin yndlingsang? Dere vet jo at alle spillerne som kommer til Chelseas A-lag via salg, sikkert også via egenutvikling, må velge en sang og synge den foran resten av spillergruppa. Ramires sin sang ble bare forstått av Alex, det forstår jeg. Lampard og Judas Joe Cole sang ''I will always be a Londoner, because i love london so.''. Men Torres er klar for Chelsea, det samme med Luiz. Det er helt sikkert ett samarbeid mellom Chelsea og Nexcastle om at Carroll trekker seg, han var nok bare angt for at Chelsea skulle få Torres med tanke på erstatter osv. La meg spørre, du "heier" på Chelsea fordi Lampard spiller der? Protip: Hold kjeft. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Det værste, eller beste, er at uten at Torres eller agenten i det hele tatt har sagt noe om overgangen, så brenner folk og selger folk draktene hans, og gir bort. Han personlig har ikke sagt noe. Chelsea er alltid trege til å oppdatere på nettsiden sin. Så når kommer det official opp på Liverpool sin? PS. Hvilken sang er Torres sin yndlingsang? Dere vet jo at alle spillerne som kommer til Chelseas A-lag via salg, sikkert også via egenutvikling, må velge en sang og synge den foran resten av spillergruppa. Ramires sin sang ble bare forstått av Alex, det forstår jeg. Lampard og Judas Joe Cole sang ''I will always be a Londoner, because i love london so.''. Men Torres er klar for Chelsea, det samme med Luiz. Det er helt sikkert ett samarbeid mellom Chelsea og Nexcastle om at Carroll trekker seg, han var nok bare angt for at Chelsea skulle få Torres med tanke på erstatter osv. For det første så skriver du dritt og møkk, og bekrefter ting som ikke er bekreftet. Jeg aner ikke hva yndlingssangen til Torres er, men blir sikkert noe bra. Fyren har ikke en gang vært med på fellesmiddager osv. med Liverpool-laget i det siste. Så hvis de får han til å synge, kommer han sikkert til å bli sittende inne med depresjoner resten av sesongen. Men for all del, gratulerer med judas og å befeste statusen deres som en sjelløs drittklubb. http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfUAhs Endret 31. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå