Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Skysports.com understands Liverpool also approached Manchester City for Micah Richards and were prepared to go up to £20million for the defender. City rejected the Reds' approach."

 

Tar jo helt fullstendig av i dag.

 

lese Micah ryktet om £20M på nettavisen sammen med dette:

 

"19.41: Rapporter i Spania forteller nå at Tottenham nærmer seg en overgang for Villarreals Guiseppe Rossi. Avtalen skal være verdt 30 millioner pund. Ikke få pundsedler som blir slengt rundt i fotball-europa i dag."

 

50 millioner for Micah Richards og G.Rossi. Det er bare så sykt bullshit. enten det eller så har samtlige styreledere i England fått tak i noe sykt bra weed.

Lenke til kommentar

 

enig!

er ikke bare torres som har skuffet her men også liverpool som klubb!

da han kom hit ble han lovet gull og grønne skoger, og siden den gang hvor mange trofeer har vi vunnet?

hvis jeg ikke husker helt feil, så er vel det rundt null, er det ikke?

men fremdeles trist når en spiller som er så godt likt av fansen går til en rival(i nyere tid), men jeg klager ikke! føler vi kommer bra ut av denne deal'n! :D

Lenke til kommentar

Skulle tro du holdt med Liverpool Latias. :p

Nei nei, jeg tar heller og graver meg et høl og blir liggende der helt til jeg dør. Har ikke noe til overs for Liverpool, men unner ikke Sjelløs FC (City/Chelsea) noe som helst suksess. Torres hadde jeg lenge sansen for, men oppførselen hans på Old Trafford i 09/10-sesongen var rett og slett til å spy av. Hatet til Chelsea kommer nok bare til å øke om Torres stikker dit. Liker på ingen måte Liverpool, men har litt sympati med supporterne ettersom jeg vet det ikke er særlig gøy å bli sviktet av klubbens store stjerne (les: Rooney).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud. Dersom Torres skaffer 50 millioner pund til klubbkassen, noe som gjorde det mulig å kjøpe Shearer v2.0 samt Adam, så bør han hylles, ikke hetses.

 

Word!

 

Jeg synes vi Liverpool-fans skal være storfornøyde! Overpris eller ei, dette lover godt spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke glem at nr.7 for LFC blir omtalt som "the Cannibal of Ajax". Shankly fikk jo LFC til å spille i rødt for å skremme motstanderne, synd Torres ikke hadde den effekten. Carragher og Carroll, fy faen så oldschool :D

Hehe, ja nå blir vi en fryktet motstander på alle måter. Suarez biter fra seg, Carroll slår fra seg, Carragher takler fra seg. I tillegg til en bedre offensiv linje.

 

Det er bare så sykt bullshit. enten det eller så har samtlige styreledere i England fått tak i noe sykt bra weed.

Sant det. Liker uansett ikke at Tottenham kanskje ender opp med Rossi. Småskummel spiss. Og de har også bydd på Forlan, men fikk det avslått. Wheeler dealern er ute igjen.

 

Ellers så ryktes det at Bendtner kanskje går til Newcastle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...