Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg mener fremdeles at jeg hadde fortrukket at Chelsea betalte 35 millioner pund (kunstig høyt beløp som følge av Torres-situasjonen) for Andy Carroll enn tilsvarende beløp for Torres. Andy Carroll er den neste Alan Shearer, bare med utseende og ikke minst oppførselen til en pro wrestler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom nettopp hjem etter en tur i sentrum nå, fy søren så mange sider jeg måtte lese gjennom her. :p Ser også at det har vært noen nye utviklinger i transfersagaen. Jeg velger å vente til sent i kveld for å se hva det totale resultatet av dagen endelig blir, og deretter oppsummere hvordan jeg ser på vår transferaktivitet. Kan jo ikke si annet enn at prisen på Carroll er enormt overpris, men vi blir på en måte presset til et slikt kjøp av Torres nå. Å la han gå uten noen erstatter ville hvert fall drept hele resten av sesongen og gjort det vanskeligere. Det er det som er så synd med situasjonen Torres har satt oss opp i med transfersøknad helt på tampen av et januarvindu - alt vi beveger oss på koster blodpris nå, det er selgers marked. Jeg er likevel fornøyd med at vi viser handlekraft og bruker pengene isteden for å gjøre som vi ville gjort tidligere - sittet og ruget på dem, og at vi får inn spillere som vi kan spille litt inn i laget foran neste sesong, isteden for å hente en haug forskjellige spillere rett før neste sesong. Slik det ser ut med de nye eierne så vil det være nok penger tilgjengelig til sommeren uansett, sånn sett bruker vi bare pengene vi får fra Torres nå uten å bruke noe fra eierne eller inntektene våre, som kan bli frigjort til transfermidler til sommeren. Slik ryktene går nå, håper jeg vi får inn Carroll og Adam. Da må vi si oss fornøyd med januarvinduet slik situasjonen med Torres ble. Det er ikke klubben sin feil (hvert fall ikke nåværende ledelse), det er Torres sin. Han sviktet oss med timingen sin og måten å forlate klubben på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg mener fremdeles at jeg hadde fortrukket at Chelsea betalte 35 millioner pund (kunstig høyt beløp som følge av Torres-situasjonen) for Andy Carroll enn tilsvarende beløp for Torres. Andy Carroll er den neste Alan Shearer, bare med utseende og ikke minst oppførselen til en pro wrestler.

Sistnevnte er vel ikke akkurat en bonus. Han er en god spiller, men han er også en voldsmann som jeg aldri kunne tenkt meg å ha på United.

Lenke til kommentar

Blir nesten rørt av å se alle Torres-målene mot Chelsea. Blir veldig trist om han joiner det drittlaget der.

 

Sier meg uenig der. Liverpool er en rival vi har mye historie mot, og elsker å hate. Chelsea er en nobody i fotballhistorien.

 

Føler også at Liverpool kommer styrket ut med det med Suarez (Klassespiller) og Carroll.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...