Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mesut Özil + Sami Khedira + Rafael van der Vaart + Javier Hernandez = Andy Carroll. 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Andy Carroll har ankommet med helikopter til Liverpool. Han blir kjørt i en svart bil til Melwood as we speak. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Han ankom Melwood for litt siden tror jeg. De viste hvertfall en film av at han gikk inn i en bygning på sky sports. 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mye flytting av personer nå. Dette kan tolkes som menneskehandel. 4 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mye flytting av personer nå. Dette kan tolkes som menneskehandel. Velkommen til deler av moderne fotball. Finnes en bok om mye av det som foregår i Afrika, og tro meg det er ren menneskehandel. Mascherano og Tevez var jo eid av et firma også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Han ankom Melwood for litt siden tror jeg. De viste hvertfall en film av at han gikk inn i en bygning på sky sports. Har sett på Sky Sports på TV hele dagen, ganske sikker på at han ikke har vært i noen bygninger i Liverpool før for rundt 20-25 minutter siden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 TELEGRAPH Fernando Torres set for Chelsea medical after Liverpool accept £45 million offer: 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mesut Özil + Sami Khedira + Rafael van der Vaart + Javier Hernandez = Andy Carroll. Zlatan + Robinho + Cassano = Andy Carroll. Overpris. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mesut Özil + Sami Khedira + Rafael van der Vaart + Javier Hernandez = Andy Carroll. Zlatan + Robinho + Cassano = Andy Carroll. Overpris. Sykt! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Overpris? Nei, fy faen så sykt. Det har vi jo ikke hørt før. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Blanda følelser når Sky viser maaange av målene til Torres mot nettopp - Chelsea! Herlig å se, men hvis Torres forsvinner .. huff! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 45 Mill nå, og ingen spillere andre veien. De som sa det mattestykket om ovwergangene her ved 50 vs 49. De ligger under nå. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er det mulig for oss å kaste inn en klausul om at Torres ikke får spille mot oss i helgen? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Blir nesten rørt av å se alle Torres-målene mot Chelsea. Blir veldig trist om han joiner det drittlaget der. 4 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Synes han skal få spille jeg. Blir sikkert skadet i løpet av første omgang, også scorer Suarez og Carroll hvert sitt 3 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Så nettopp nå på PLHD1 live fra liverpool og Chelsea. Var reportere fra begge steder der nå live, og ventet på at torres skulle ankomme treningsfeltet til chelsea. Ingen hadden sett noe til torres i liverpool siden han dro i en bil tidlig i dag morres. Siden har ingen sett han.. Som alle vet må den medesinske testen gjøres klokken 8 engelsk tid, altså senest klokken 21.00 norsk tid for at det skal være en sjangs. Nå spekuleres det om at dette er gjort for mange timer siden men at de venter med og si dette til media før sent ikveld for og holde alle fornøyde... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skulle tro du holdt med Liverpool Latias. Liker ikke at Chelsea skaffer seg slike forsterkninger. Tviler på at de får gull i år likevel, men de så jo ut til å gå enda mer ned. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg mener fremdeles at jeg hadde fortrukket at Chelsea betalte 35 millioner pund (kunstig høyt beløp som følge av Torres-situasjonen) for Andy Carroll enn tilsvarende beløp for Torres. Andy Carroll er den neste Alan Shearer, bare med utseende og ikke minst oppførselen til en pro wrestler. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva hvis det ikke hadde blitt en overgang til chealsea da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå