Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 hadde planer om å ta det rolig i kveld med litt studie tid! blei faen meg ikke tid til det! Samme her. Ikke mye man får gjort akkurat. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Faen, ass. Liverpool har ikke sjel!! Jævla kjøpeklubb Jeg vet ass! Fy faen!!! De har jo den eieren som bruker milliarder av kroner for å formulere et helt nytt lag av verdensstjerner i hver posisjon!!! Klar til å bruke £50m på én spiller til og med!!!! Helt sykt!!! For en kjøpeklubb!!! 4 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Comolli er "Director of Football Strategy" for LFC, eller hva enn det heter på norsk. hadde planer om å ta det rolig i kveld med litt studie tid! blei faen meg ikke tid til det! Samme her. Ikke mye man får gjort akkurat. Skulle lese 118 sider om lyrikk, men innså for lengst at det var en tapt kamp. Blir vel et skippertak på de fleste LFC-supportere i en av de neste dagene.... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Lurer på når ryktene rundt J. Cole til West Ham begynner... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 LFCSCSB LFCSCSB Carroll 35 + Suarez 19 + Adam 9 = utlegg på ca 63 mill. Torres og Babel = ca 56 mill. Nettotallene ser ikke så verst ut. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg vet ass! Fy faen!!! De har jo den eieren som bruker milliarder av kroner for å formulere et helt nytt lag av verdensstjerner i hver posisjon!!! Klar til å bruke £50m på én spiller til og med!!!! Helt sykt!!! For en kjøpeklubb!!! Av og til stusser jeg på om du virkelig er ei lita jente. Begynner å få sansen for deg! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg liker Carroll, og jeg likte Dzeko. Just wondering; hvorfor tok vi ikke den som drikker mindre, unngår skader i fylla og koster £27,5M? http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2011/01/08/newcastle-striker-andy-carroll-injured-by-bar-stool-fall-in-booze-frenzy-115875-22834449/ Endret 31. januar 2011 av WCH Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Av og til stusser jeg på om du virkelig er ei lita jente. Begynner å få sansen for deg! Skjønner den Gjensidig respekt bygges på at motparten starter å kalle den andre for '' mensenhore '', akkurat som du gjorde i chatten i stad! 5 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Om noen år kommer Liverpool-supportere til å smile når de tenker på hvor god handel de gjorde den 31. januar 2011. Jeg vil gi deg en skikkelig smask på munnen No Homo 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 wtf? http://www.guzer.com/pictures/time-for-tickles.jpg Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvem bør jeg følge på Twitter utover kvelden? Sitter og tråkker skiten ut av en ergometersykkel, men må ha alle updates! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg liker Carroll, og jeg likte Dzeko. Just wondering; hvorfor tok vi ikke den som drikker mindre, unngår skader i fylla og koster £27,5M? http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2011/01/08/newcastle-striker-andy-carroll-injured-by-bar-stool-fall-in-booze-frenzy-115875-22834449/ Hvis Liverpool betaler 35 eller 40 for Carroll er Dzeko et ekstremt røverkjøp sammenlignet med det, ja. Fornøyd med at United skaffet seg Chicharito til en billig penge nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvem bør jeg følge på Twitter utover kvelden? Sitter og tråkker skiten ut av en ergometersykkel, men må ha alle updates! Sky Sports Transfer Clockwatch er helt klart den beste å følge. Alle rykter blir postet der. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Faen, ass. Liverpool har ikke sjel!! Jævla kjøpeklubb Du er klar over at dere byr £50M for Torres? Og dere omvelter pengene like bra..... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvem bør jeg følge på Twitter utover kvelden? Sitter og tråkker skiten ut av en ergometersykkel, men må ha alle updates! Gjør et søk på #torres, #andycarroll, #LFC, #CFC og alle de store. Er ikke vits i å følge konkrete personer, utenom SkySports og div. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer med Carroll Kommer han til å spille like bra for Liverpool, som han gjorde for Newcastle, og ikke bare leve på navnet som Torres. Så skal dere se at pengene var godt værdt det Virka for meg som Torres går i Ronaldo sine fotspor, og er på vei til å bli ei klyse! mvh Newcastle supporter 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Faen, ass. Liverpool har ikke sjel!! Jævla kjøpeklubb 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer med Carroll Kommer han til å spille like bra for Liverpool, som han gjorde for Newcastle, og ikke bare leve på navnet som Torres. Så skal dere se at pengene var godt værdt det Virka for meg som Torres går i Ronaldo sine fotspor, og er på vei til å bli ei klyse! mvh Newcastle supporter synes at det er utrolig hyggelig når andre suportere kommer med possitive ord, istede for å prate dritt 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå