Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, ass. Liverpool har ikke sjel!! Jævla kjøpeklubb

 

Jeg vet ass! Fy faen!!! De har jo den eieren som bruker milliarder av kroner for å formulere et helt nytt lag av verdensstjerner i hver posisjon!!! Klar til å bruke £50m på én spiller til og med!!!! Helt sykt!!! For en kjøpeklubb!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Comolli er "Director of Football Strategy" for LFC, eller hva enn det heter på norsk.

 

hadde planer om å ta det rolig i kveld med litt studie tid! blei faen meg ikke tid til det! :p

Samme her. Ikke mye man får gjort akkurat.

Skulle lese 118 sider om lyrikk, men innså for lengst at det var en tapt kamp. Blir vel et skippertak på de fleste LFC-supportere i en av de neste dagene....

Lenke til kommentar

Jeg liker Carroll, og jeg likte Dzeko. Just wondering; hvorfor tok vi ikke den som drikker mindre, unngår skader i fylla og koster £27,5M?

 

http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2011/01/08/newcastle-striker-andy-carroll-injured-by-bar-stool-fall-in-booze-frenzy-115875-22834449/

Hvis Liverpool betaler 35 eller 40 for Carroll er Dzeko et ekstremt røverkjøp sammenlignet med det, ja.

 

Fornøyd med at United skaffet seg Chicharito til en billig penge nå.

Lenke til kommentar

Gratulerer med Carroll ;) Kommer han til å spille like bra for Liverpool, som han gjorde for Newcastle, og ikke bare leve på navnet som Torres. Så skal dere se at pengene var godt værdt det ;) Virka for meg som Torres går i Ronaldo sine fotspor, og er på vei til å bli ei klyse!

 

mvh

Newcastle supporter

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...