Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syke greier. Liverpool har altså slått transferrekorden sin to ganger på bare noen dager OG mottar den største overgangssummen i England gjennom tidene for Torres. Skikkelig uvant at Liverpool er med om slike summer. Ikke lenge siden vi bare kunne drømme om å få kjøpe 3-4 spillere til samme prisen som vi betalte for Suarez. Men Carroll blir digg, liker fyren, selv om det er en altfor syk pris.

Lenke til kommentar

Dette er vanvittig, sykeste transfervinduet noensinne. Tømte mobilen for strøm på universitetet, og nå klarer jeg ikke å konse på noe som helst. For en dag...

Caroll er en forbanna spennende signering, og Adam også. Det er nå vi merker at eierne våre har ambisjoner, og det elsker jeg.

Sykeste siste dag kanskje. Eller for Liverpool.

Real Madrid sine overganger på sommeren i 2009/2010 med Garay, Arbeloa, Kaka, Ronaldo, Alonso, Negredo, Albiol, Benzema, Granero inn for 253 milloner euro og Cannavaro, Saviola, Javi Garcia, Heinze, Salgado, Huntelaar, Negredo, Sneijder, Robben, M.Torres for 88 millioner euro er vel det sykeste som noen gang har vært for en klubb, mens samme sommer med City og Barca signeringer er også totalt sett den sykeste noen gang.

Men for all del, en spennende dag. Selv om jeg som nøytral synes det er å kaste bort penger når man bruker 35 millioner pund på Carroll. Og 10 millioner er alt for mye for Adam også.

Lenke til kommentar

Dette er vanvittig, sykeste transfervinduet noensinne. Tømte mobilen for strøm på universitetet, og nå klarer jeg ikke å konse på noe som helst. For en dag...

Caroll er en forbanna spennende signering, og Adam også. Det er nå vi merker at eierne våre har ambisjoner, og det elsker jeg.

Sykeste siste dag kanskje. Eller for Liverpool.

Real Madrid sine overganger på sommeren i 2009/2010 med Garay, Arbeloa, Kaka, Ronaldo, Alonso, Negredo, Albiol, Benzema, Granero inn for 253 milloner euro og Cannavaro, Saviola, Javi Garcia, Heinze, Salgado, Huntelaar, Negredo, Sneijder, Robben, M.Torres for 88 millioner euro er vel det sykeste som noen gang har vært for en klubb, mens samme sommer med City og Barca signeringer er også totalt sett den sykeste noen gang.

Men for all del, en spennende dag. Selv om jeg som nøytral synes det er å kaste bort penger når man bruker 35 millioner pund på Carroll. Og 10 millioner er alt for mye for Adam også.

Nå snakker vi syk deadline day, ikke transfervindu.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Her er det vist et tungt bombardement av innlegg, aldri sett 60 personer i en og samme tråd før iløpet av min karriere på forumet.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Skjer med at NESV skulle bruke pengene smart og ikke gi overpris da? Som de senest sa i Desember eller noe. Fy faen, snakk om å ufornuftig bruk av pengene en får fra Torres.

Så henter vi Torres tilbake om 2 sesonger, da har han fått vunnet litt pokaler med Chealsea. Oh, wait.. Det stemmer, er visst 2 lag fra Manchester som slåss om de trofeene...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Damn, off to trening. For satse på noen gode nyheter når jeg kommer hjem!

Har trening kl 8, så frem til da så blir det F5 spam!!!

Det er selvsagt viktig å oppdatere skjermbildet på nettleseren med F5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...