Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi har blitt svindelt endel på markedet i år, låner ut vår beste venstrebekk i stallen. Låner vekk Aquilani og betaler store summer av hans lønn fremdeles.

Ryan Babel gikk i minus selv om han ikke ble satset på så er nok ikke det den største flausen.

 

Mascherano ville jo vekk så det var jo ikke valg.

 

Men så henter vi inn Poulsen og Konchesky, Cole, og nå Carroll for 35M

 

 

Huff, ganske trist i bunn og grunn.

Lenke til kommentar

Dette er vanvittig, sykeste transfervinduet noensinne. Tømte mobilen for strøm på universitetet, og nå klarer jeg ikke å konse på noe som helst. For en dag...

 

Caroll er en forbanna spennende signering, og Adam også. Det er nå vi merker at eierne våre har ambisjoner, og det elsker jeg.

 

Klarer ikke å stikke for å lage middag engang! Må bare få med meg alt som skjer nå! :roll:

 

Helt umulig å rive seg løs fra skjermen. Vært her siden 1500 eller noe. Skulle hatt meg en biltur og kjøpt meg noe mat egentlig.

 

LFCSCSB LFCSCSB

Vanvittige scener utenfor Melwood. Reporteren står live med masse folk rundt seg og får nyheten om Adam på øret. Vill jubel bryter ut.

 

EKTE glede!

Lenke til kommentar

Tenk ringvirkningene dersom Torres hadde failet medical. ALT hadde endret seg.

 

Skal hvertfall gi Torres litt kreditt. Han har faen meg satt fart på Deadline Day.

 

EDIT: Ben Smith i The Times: Charlie Adam blir Liverpool-spiller i kveld med mindre noe meget spesielt skjer.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...