Superparanoid Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Caroll er bra, men å betale nesten like mye som vi selger Torres for. Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 LFCSCSB LFCSCSB Folk rundt Carroll har kontaktet Sky og stresset at dette har vært en veldig vanskelig avgjørelse for Newcastle-gutten. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Opp mot £40m for Carrol og £14m for Adam visstnok. Haha, fytti faen. 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Reina Kelly-________-Agger-Johnson Gerrard-Lukas-Adam Meireles Carrol-Suarez Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Opp mot £40m for Carrol og £14m for Adam visstnok. Haha, fytti faen. What?! Link? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Syke greier. Liverpool har altså slått transferrekorden sin to ganger på bare noen dager OG mottar den største overgangssummen i England gjennom tidene for Torres. Skikkelig uvant at Liverpool er med om slike summer. Ikke lenge siden vi bare kunne drømme om å få kjøpe 3-4 spillere til samme prisen som vi betalte for Suarez. Men Carroll blir digg, liker fyren, selv om det er en altfor syk pris. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Om noen år kommer Liverpool-supportere til å smile når de tenker på hvor god handel de gjorde den 31. januar 2011. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Eventuelt 35 for Carrol og Adam for 14. Da har de £1m igjen av Torres-pengene de kan bruke på noe smart. Ett brød, en pakke tyggis eller en varm kopp kakao kanskje. 7 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dette er vanvittig, sykeste transfervinduet noensinne. Tømte mobilen for strøm på universitetet, og nå klarer jeg ikke å konse på noe som helst. For en dag... Caroll er en forbanna spennende signering, og Adam også. Det er nå vi merker at eierne våre har ambisjoner, og det elsker jeg. Sykeste siste dag kanskje. Eller for Liverpool. Real Madrid sine overganger på sommeren i 2009/2010 med Garay, Arbeloa, Kaka, Ronaldo, Alonso, Negredo, Albiol, Benzema, Granero inn for 253 milloner euro og Cannavaro, Saviola, Javi Garcia, Heinze, Salgado, Huntelaar, Negredo, Sneijder, Robben, M.Torres for 88 millioner euro er vel det sykeste som noen gang har vært for en klubb, mens samme sommer med City og Barca signeringer er også totalt sett den sykeste noen gang. Men for all del, en spennende dag. Selv om jeg som nøytral synes det er å kaste bort penger når man bruker 35 millioner pund på Carroll. Og 10 millioner er alt for mye for Adam også. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 ketilbstensrud: Some experts from Boston claim £35m for Carroll is 'nothing' for FSG, who're ready to spend $142m on a new Red Sox-man. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hvor mye i minus går vi egentlig dette transfervinduet, altså £50M for Torres og £5,8M for Babel. Deretter £19M for Suarez, £35M for Carroll og £14M for Adam. Det blir £68M ut og £55,8M inn. £12,2M i minus, det er mer enn vi betalte Xabi. Dæven steike... Endret 31. januar 2011 av WCH Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dette er vanvittig, sykeste transfervinduet noensinne. Tømte mobilen for strøm på universitetet, og nå klarer jeg ikke å konse på noe som helst. For en dag... Caroll er en forbanna spennende signering, og Adam også. Det er nå vi merker at eierne våre har ambisjoner, og det elsker jeg. Sykeste siste dag kanskje. Eller for Liverpool. Real Madrid sine overganger på sommeren i 2009/2010 med Garay, Arbeloa, Kaka, Ronaldo, Alonso, Negredo, Albiol, Benzema, Granero inn for 253 milloner euro og Cannavaro, Saviola, Javi Garcia, Heinze, Salgado, Huntelaar, Negredo, Sneijder, Robben, M.Torres for 88 millioner euro er vel det sykeste som noen gang har vært for en klubb, mens samme sommer med City og Barca signeringer er også totalt sett den sykeste noen gang. Men for all del, en spennende dag. Selv om jeg som nøytral synes det er å kaste bort penger når man bruker 35 millioner pund på Carroll. Og 10 millioner er alt for mye for Adam også. Nå snakker vi syk deadline day, ikke transfervindu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Her er det vist et tungt bombardement av innlegg, aldri sett 60 personer i en og samme tråd før iløpet av min karriere på forumet. Endret 31. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Damn, off to trening. For satse på noen gode nyheter når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Damn, off to trening. For satse på noen gode nyheter når jeg kommer hjem! Har trening kl 8, så frem til da så blir det F5 spam!!! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Mange brukere som leser her nå ja. Dessverre tror jeg Torres forsvinner svært snart. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skjer med at NESV skulle bruke pengene smart og ikke gi overpris da? Som de senest sa i Desember eller noe. Fy faen, snakk om å ufornuftig bruk av pengene en får fra Torres. Så henter vi Torres tilbake om 2 sesonger, da har han fått vunnet litt pokaler med Chealsea. Oh, wait.. Det stemmer, er visst 2 lag fra Manchester som slåss om de trofeene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Damn, off to trening. For satse på noen gode nyheter når jeg kommer hjem! Har trening kl 8, så frem til da så blir det F5 spam!!! Det er selvsagt viktig å oppdatere skjermbildet på nettleseren med F5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 53 Bruker(e) leser dette emnet jeez Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 52 brukere, atm. Rekorden jeg har sett mens jeg har vært på forumet er vel på rundt ~240stk i samme tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå