Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Tviler på at Voronin er så god at han vil spille på et skadefritt ellver. Selvom han har imponert i treningskamper betyr det ikke automatisk suksess i PL.

9181655[/snapback]

 

Nå har jo Berbatov sagt at Voronin er tidenes beste spissmakker, så jeg tror han kommer til å spille relativt fast.

9182885[/snapback]

 

Kuyt ut da eller?

 

Jeg så Lpool vs. Bremen nede i Frankrike, han imponerte meg ikke, selv om han scoret 2, fettern min som er Lpool-supporter var også enig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Robben linket? Jeg håper da for guds skyld han ikke vil komme. Robben og Drogba er vel de to fotballspillerne jeg hater mest i verden. Greit nok at han er god fotballspiller, men klyser vil jeg ikke ha i klubben. :thumbdown:

 

Jeg zappet forresten litt på TV nå, og endte med å se reprise av final i Copa America. Har aldri sett Daniel Alves før, men det fikk jeg jo nå. Og for en fantastisk spiller han her! Han er vel ikke linket lenger nå, men dette er en spiller jeg gjerne skulle sett i Liverpooldrakt. :w00t:

 

Samtidig kunne man legge merke til hvordan Heinze slet med Alves, noe som gjør at jeg håper Benitez vil droppe ham...

Lenke til kommentar

Robben hadde nok aldri kommet uansett, med mindre situasjonen hadde vært slik at Chelsea ikke kunne gjort noe for å hindre en overgang. Men ja, Robben er god, men jeg misliker typer sterkt, så det er ikke min største drøm at han kommer til Liverpool akkurat.. Tror ikke Reina heller håper på det. :p

Lenke til kommentar
En skulle da tro at en mann som Rafa skulle fått kustus på Robben? Virker for meg (slik dere snakker om ham) at han er en meget innflytelsesrik mann.

9185036[/snapback]

Skulle også tro at det burde være mulig. Men man skulle jo tro at Mourinho også burde kunne få luket bort ulumskhetene, mulig han rett og slett ikke har prøvd/vil. Noen vil kanskje se på det som en fordel å ha en spiller som filmer seg til viktige straffespark og frispark innimellom.

Lenke til kommentar
En skulle da tro at en mann som Rafa skulle fått kustus på Robben? Virker for meg (slik dere snakker om ham) at han er en meget innflytelsesrik mann.

9185036[/snapback]

Skulle også tro at det burde være mulig. Men man skulle jo tro at Mourinho også burde kunne få luket bort ulumskhetene, mulig han rett og slett ikke har prøvd/vil. Noen vil kanskje se på det som en fordel å ha en spiller som filmer seg til viktige straffespark og frispark innimellom.

9185535[/snapback]

 

Kun en spiller, kan jo nevne Drogba i den sammenhengen også. De faller som fluer på når de kommer innenfor 16 meteren. Jævlig rart de ikke har kjøpt Morten Berre for å si det sånn :ph34r:

Lenke til kommentar
Det må man vel få lov til å si om Sir Alex også, han har jo klart å luke ut de fleste unoter fra spillere opp igjennom de årene han har vært manager...

9185591[/snapback]

At han har klart å luke vekk størsteparten av alle unødvendighetene Ronaldo har drevet med er en stor prestasjon i seg selv.i Selv om jeg fortsatt synes han faller litt vel lett i enkelte situasjoner er det ingen tvil om at Ferguson har gjort en enorm jobb, gutten er jo antagelig verdens beste i sin posisjon.

 

Du har nok rett DrKarlsen, Rafa er nok ingen tilhenger av filmere.

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Du har nok rett DrKarlsen, Rafa er nok ingen tilhenger av filmere.

9186012[/snapback]

Jepp, Rafa skal ha all ære for det. Men Ferguson er også veldig flink til å kvitte seg med filming. Av de tre store lagene, ser jeg nesten bare Chelseas spillere filme.

 

Ser at vi skal kvitte oss med La Tallec. Greit nok for meg, siden han har ikke utnyttet sitt potensiale. Og hvis vi får £2.7M for ham, så vil det være en grei sum, for en spiller i hans klasse.

Lenke til kommentar

Robben kommer jo aldri til å komme, men som sagt, om han hadde plukket av seg filminga og den klysete holdninga hadde det ikke vært meg i mot.

 

Vi mister garantert Baines fordi vi ikke gjør en dritt for å få han til Anfield, fordi vi avventer situasjonen med Heinze som er på vent på grunn av ferie og diverse turneringer og greier. Tragisk.

Lenke til kommentar
Det må man vel få lov til å si om Sir Alex også, han har jo klart å luke ut de fleste unoter fra spillere opp igjennom de årene han har vært manager...

9185591[/snapback]

Det står det mye respekt for. Spesielt bra at han har fått Ronaldo til å bli en mye mer likandes spiller. Husker kommentatorene sa at han kom til å ødelegge for seg selv hvis han fortsatte slik (VM06).

 

Sir Alex er en meget kompetent manager, tror de aller fleste fotballfans kan si seg enig i det, uansett hvilket lag man holder med.

9185762[/snapback]

 

Om ikke tidenes beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...