DiNozzo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dette er vanvittig, sykeste transfervinduet noensinne. Tømte mobilen for strøm på universitetet, og nå klarer jeg ikke å konse på noe som helst. For en dag... Caroll er en forbanna spennende signering, og Adam også. Det er nå vi merker at eierne våre har ambisjoner, og det elsker jeg. Klarer ikke å stikke for å lage middag engang! Må bare få med meg alt som skjer nå! Helt umulig å rive seg løs fra skjermen. Vært her siden 1500 eller noe. Skulle hatt meg en biltur og kjøpt meg noe mat egentlig. LFCSCSB LFCSCSB Vanvittige scener utenfor Melwood. Reporteren står live med masse folk rundt seg og får nyheten om Adam på øret. Vill jubel bryter ut. EKTE glede! Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Glad eg er ferdig med alt i dag! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Fernando-Torres-passes-Chelsea-medical-ahead-of-50m-move-article686799.html Torres passes Chelsea medical ahead of £50m move Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg må beundre forhandlerne deres, på bare noen minutter er Carroll klar, og det midt i rushet. Chelsea brukte bare århundrer på å PRØVE å skaffe Aguero, D. Luiz og F. Torres. 2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Klarer ikke å stikke for å lage middag engang! Må bare få med meg alt som skjer nå! Sarkasme? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 GuillemBalague Guillem Balague Torres to Chelsea deal almost done. Player waiting to get permission from Lpol to travel to London to pass medical Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Klarer ikke å stikke for å lage middag engang! Må bare få med meg alt som skjer nå! Sarkasme? Nei? 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Adam og Caroll---------------Torres >=< What ? Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Samma kva som skjer, berre Adam blir klar, er eg nøgd! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kom nettopp hjem fra trening. Noen som kan fortelle meg om Carroll situasjonen? Har bare lest at vi har fått £35m godtatt. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det kan bekreftes nå. Carroll klar for Livepool for 35 M Adam i forhandlinger med Liverpool Chelsea signerte Torres for litt siden. Det står vel på Wiki også at han er i Chelsea? 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis i teorien Adam og Carroll kommer, vil dere ha Young også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Adam og Caroll---------------Torres og Suarez >=< What ? Hadde gitt utrolig høye odds for noen dager siden! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Bud godtatt, på vei for medical. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei? Har noe som minner om adrenalinrush for øyeblikket, så tenker ikke klart. Smileyen din gjør ikke saken bedre heller, no offense. Caroll og Adam inn, kan vi få en venstreback nå også? Handlekraften er enorm i dag, neste blir vel at vi skaffer Mourinho som assistenten til Daglish. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Tenk ringvirkningene dersom Torres hadde failet medical. ALT hadde endret seg. Skal hvertfall gi Torres litt kreditt. Han har faen meg satt fart på Deadline Day. EDIT: Ben Smith i The Times: Charlie Adam blir Liverpool-spiller i kveld med mindre noe meget spesielt skjer. Endret 31. januar 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Fernando_Torres 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 £35 + add on - så potensielt snakker vi opp mot £40m. Herregud. 1 Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, makan til handlekraft! Tør ikkje tenke på kva ståa hadde vert hadde Parry satt bak roret... Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Fernando_Torres Vi er ikke så dumme at vi går på noe som du har satt inn. Blir vel moderert vekk om noen få minutter. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå