Varmo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Siste er at Tottenham melder seg på i kampen om Carroll. 30 mill quid + Crouch. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Twitter: have signed England U17 star Conor Thomas on loan with view to permanent move Gammelt nytt! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da ser det ut som den var spikret og klar, noe som vil si at Torres går til chelsea iløpet av de neste timene. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Sykeste. Lurer på ringvirkningene nå. Kommer Newcastle til å kaste seg på noen hastekjøp? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Til de som tror at Adam går til Man u så tenk igjen, for han er Liverpool suporter og VI SKAL HA HAN!!! Det er ikke akurat typen spimmer vi trenger heller http://img217.imageshack.us/img217/672/anusprepared.jpg Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Sykt mange nye sider iløpet av dagen, så orker å lese gjennom alt som er blitt skrevet. Carrol er en type spiller jeg har sansen for, men å betale 35 mill eller mer, er latterlig. Vi selger Torres for 50, og handler Carrol for 35 (kanskje opptil 40) - hvor er logikken? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 The Editor: Statement on Liverpool website: Liverpool FC confirmed this afternoon that Newcastle United have accepted a club record offer for the transfer of Andy Carroll. The club have been given permission by Newcastle to discuss personal terms with the player, who will now travel to Liverpool for a medical. 2 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Charlie Adam på vei i bil til Liverpool!? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Adam på vei til Liverpool as we speak.. Sky Sports som nevnte det nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Adam på vei til Liverpool... Damn-it... Bare finn en stream fra SSN... Endret 31. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det betyr Torres til Chelsea! Herlig, herlig! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Dette er vanvittig, sykeste transfervinduet noensinne. Tømte mobilen for strøm på universitetet, og nå klarer jeg ikke å konse på noe som helst. For en dag... Caroll er en forbanna spennende signering, og Adam også. Det er nå vi merker at eierne våre har ambisjoner, og det elsker jeg. Endret 31. januar 2011 av WCH 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 LFCSCSB LFCSCSB Charlie Adam på vei også! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Dere får Carroll for 35, dere selger Torres for 50. Alle Chelsea-supportere var skeptiske grunnet: Pris hint-hint Rival. Men det blir i gjennomsnitt 15 M. Jeg ser på det som ett tilbud. Ja, og der var Torres klar. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Helt umulig å rive seg løs fra skjermen. Vært her siden 1500 eller noe. Skulle hatt meg en biltur og kjøpt meg noe mat egentlig. LFCSCSB LFCSCSB Vanvittige scener utenfor Melwood. Reporteren står live med masse folk rundt seg og får nyheten om Adam på øret. Vill jubel bryter ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Holy helvete. Jeg har en artikkel jeg skal levere i kveld. FUCK IT, deadline-day er mye mer spennende Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 vi har blitt svindelt endel på markedet i år, låner ut vår beste venstrebekk i stallen. Låner vekk Aquilani og betaler store summer av hans lønn fremdeles. Ryan Babel gikk i minus selv om han ikke ble satset på så er nok ikke det den største flausen. Mascherano ville jo vekk så det var jo ikke valg. Men så henter vi inn Poulsen og Konchesky, Cole, og nå Carroll for 35M Huff, ganske trist i bunn og grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå