Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

@SkyBet: Some big money on Manchester United to sign Charlie Adam and Andy Reid's move to Blackpool prompts us to cut odds on Adam moving to Old Trafford from 8/1 to 1/4.

Kan være noe de kun gjører for å tjene mest mulig penger. Men hvem vet, blir i hvert fall litt skuffet om vi ikke får Adam, trenger nesten en til midtbanespiller om vi fortsetter med 4-3-3.

Enig. Den eneste spilleren jeg virkelig håpa på at vi skulle skaffe dette vinduet var Adam. Vil nødig se den handelen gå dukken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er i grunn en bunnløs diskusjon. Eierne har ikke på noen måte vist tegn til å erge seg over å bruke litt penger. Nei, jeg mener ikke at Liverpool skal bli en kjøpeklubb, men er det virkelig så gale å bruke litt store summer for å forsterke et ellers så fallent lag? Vi trenger dette for å styrke ferden mot vårt endelige mål - å være en konstant tittelkanditat, både i CL og PL. Det er ingen selvfølgelighet at eierne vil redusere kapitalinnskuddet til for eksempel sommeren, til tross for et relativt stort overgangsbudsjett(negativt) i det nåværende vinduet.

 

Ikke så lenge dere tjener pengene selv

Lenke til kommentar

Om vi kjøper Adam skal jeg le Ferguson rett opp i trynet og personlig strippe han for Sir-tittelen.

 

Skjer ikke. Adam kan i bestefall spille for en middelmådighet som LFC, ikke et lag med ambisjoner om titler. Et stk rykte uten hold i. Hvorfor skulle Fergie da bidra til å presse opp prisen etter kampen på bloomfield?

Lenke til kommentar

Om vi kjøper Adam skal jeg le Ferguson rett opp i trynet og personlig strippe han for Sir-tittelen.

 

Skjer ikke. Adam kan i bestefall spille for en middelmådighet som LFC, ikke et lag med ambisjoner om titler. Et stk rykte uten hold i. Hvorfor skulle Fergie da bidra til å presse opp prisen etter kampen på bloomfield?

Slapp av, Trollmor.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanvittig stor hast for Liverpool å få inn noe mer enn Suarez for Torres. Dere får verken plass i Europa(CL) eller rykker ned uansett. Hvorfor ikke vente til sommeren og få en bedre deal?

En bedre plassering i ligaen og å komme langt i Europa League hjelper på å lokke spillere til Liverpool. Tror ikke 12. plass i ligaen og tap i kvartfinalen hadde vært så bra med tanke på framtidige signeringer.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanvittig stor hast for Liverpool å få inn noe mer enn Suarez for Torres. Dere får verken plass i Europa(CL) eller rykker ned uansett. Hvorfor ikke vente til sommeren og få en bedre deal?

 

Som jeg skulle sagt der selv. Man hadde spart store mengder hvis man bare hadde ventet til sommeren. CL er uaktelt uansett.

Lenke til kommentar

Ah, herregud som jeg gledgruer meg til jeg kommer fra jobb! Et av tidenes transfervindu for oss LFC-fans.. Uhyggelig spennende.

 

£35m for Carrol høres mye ut, men han er engelsk og ung, da må man punge ut (tviler på at han faller noe særlig i pris til sommeren uansett). Sjangsespill, men han har levert for Newcastle og har absolutt potensiale. Go for it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...