Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Med tanke på hvilke summer spesielt City og til dels Chelsea har kastet rundt seg i det siste, så er det faktisk ikke så galskap å kjøpe det største engelske spisstalentet for £35M..

 

Det er summene spesielt City slenger rundt seg som gjør at spillerne blir så utrolig overpriset.

 

Og hvilken riking kan dere sende regningen til? Foreslår dere driter i Carroll og tar det som kommer til sommeren og tenker dere om.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, herregud. Se for dere. Gerrard, Meireles, Suarez og Carroll maltraktere chelsea, og Torres sitter på benken på andre siden for han har fått strekk. Oh!

 

VoiceOfAnfield George Sephton

Look at it this way. If you were a centre back how would you fancy Gerrard , Carroll AND Suarez heading your way ?? I wouldn't

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er mer som: Torres ut, Suarez og Carroll inn. Og Suarez er ikke akkurat en treging.

Jo, det er han faktisk. Fotrapp, men treig. Kan minne litt om Fowler i spillestilen, for å ta en noen av dere kjenner til.

 

Ellers må jeg si at de nye barna i tråden er helt latterlig slitsomme. Nuvell, litt action kan kanskje ikke skade. Minner meg om influxen vi hadde fra speaker forumet i fjor eller året før det engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mer som: Torres ut, Suarez og Carroll inn. Og Suarez er ikke akkurat en treging.

Jo, det er han faktisk. Fotrapp, men treig. Kan minne litt om Fowler i spillestilen, for å ta en noen av dere kjenner til.

 

Ellers må jeg si at de nye barna i tråden er helt latterlig slitsomme. Nuvell, litt action kan kanskje ikke skade. Minner meg om influxen vi hadde fra speaker forumet i fjor eller året før det engang.

Folk er nok litt ekstra oppspilte og fintfølende i dag også. Er jo ett av de villeste overgangsvinduene på lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, det er han faktisk. Fotrapp, men treig. Kan minne litt om Fowler i spillestilen, for å ta en noen av dere kjenner til.

 

Ellers må jeg si at de nye barna i tråden er helt latterlig slitsomme. Nuvell, litt action kan kanskje ikke skade. Minner meg om influxen vi hadde fra speaker forumet i fjor eller året før det engang.

Mulig det, har ikke sett for mye av karen egentlig, Youtube+VM. En ny Fowler hadde ikke vært meg imot..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Orker ikke krangle mer. £35m for Carroll er helt latterlig. Overpriset til de grader. Han vil i tillegg bli i Newcastle, og vil nok kreve en skyhøy lønn i Liverpool. Vi burde holde oss unna.

 

Kan du være så snill og si hvor du tar det i fra? Jeg fikk nemlig dette opp på Twitter.

 

"BBC sport understands Andy Carroll is interested in move to Liverpool"

 

 

Sant at det kan bli tynt med fart på topp Goldwing om Torres stikker. MEN Suarez har i det minste noe fart, og vi linkes fremdeles til Young. Du har sagt selv hvor viktig muskler er i fotball og spesielt PL å det har Carroll nok av. En midtbane med Gerrard/Adam feks med Meireles i en mer offensiv rolle så er det gode spillere med knallpasninger i seg som kan assistere ham. Bare se på linken han har hatt med Barton.

Lenke til kommentar

@SkyBet: Some big money on Manchester United to sign Charlie Adam and Andy Reid's move to Blackpool prompts us to cut odds on Adam moving to Old Trafford from 8/1 to 1/4.

Kan være noe de kun gjører for å tjene mest mulig penger. Men hvem vet, blir i hvert fall litt skuffet om vi ikke får Adam, trenger nesten en til midtbanespiller om vi fortsetter med 4-3-3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...