Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Haha, herregud. Se for dere. Gerrard, Meireles, Suarez og Carroll maltraktere chelsea, og Torres sitter på benken på andre siden for han har fått strekk. Oh! VoiceOfAnfield George Sephton Look at it this way. If you were a centre back how would you fancy Gerrard , Carroll AND Suarez heading your way ?? I wouldn't 6 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Haha, herregud. Se for dere. Gerrard, Meireles, Suarez og Carroll maltraktere chelsea, og Torres sitter på benken på andre siden for han har fått strekk. Oh! IKKE GLØM ADAM!!!! 3 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Haha, herregud. Se for dere. Gerrard, Meireles, Suarez og Carroll maltraktere chelsea, og Torres sitter på benken på andre siden for han har fått strekk. Oh! Jeg klarer ikke slutte å smile hvis dette skjer. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hold dere til sak og med en hyggelig tone folkens! Noen innlegg som inneholdt boller, bitterhet og andre sleivspark er slettet og jeg ber dere om å følge veilederes råd i tråden! Ber de dere om å legge ballen død så legger man ballen død. Takk for oppmerksomheten. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det er mer som: Torres ut, Suarez og Carroll inn. Og Suarez er ikke akkurat en treging. Jo, det er han faktisk. Fotrapp, men treig. Kan minne litt om Fowler i spillestilen, for å ta en noen av dere kjenner til. Ellers må jeg si at de nye barna i tråden er helt latterlig slitsomme. Nuvell, litt action kan kanskje ikke skade. Minner meg om influxen vi hadde fra speaker forumet i fjor eller året før det engang. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 empireofthekop Empire of the Kop RT @AnfieldRoadNews: SSN have said Andy Carroll is on his way to Liverpool Lenke til kommentar
opar Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Ryktene rundt Llorente er ikke helt døde de heller... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Sky Sports News' David Craig reports that Andy Carroll is on his way to the North-West with a view to completing a £35million move to Liverpool. More on this as I get it. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Nå skjer det ting hær, men nå vil jeg ha inn Adam Tror han kunne vært en klar forsterkning til laget Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det er mer som: Torres ut, Suarez og Carroll inn. Og Suarez er ikke akkurat en treging. Jo, det er han faktisk. Fotrapp, men treig. Kan minne litt om Fowler i spillestilen, for å ta en noen av dere kjenner til. Ellers må jeg si at de nye barna i tråden er helt latterlig slitsomme. Nuvell, litt action kan kanskje ikke skade. Minner meg om influxen vi hadde fra speaker forumet i fjor eller året før det engang. Folk er nok litt ekstra oppspilte og fintfølende i dag også. Er jo ett av de villeste overgangsvinduene på lenge. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Jo, det er han faktisk. Fotrapp, men treig. Kan minne litt om Fowler i spillestilen, for å ta en noen av dere kjenner til. Ellers må jeg si at de nye barna i tråden er helt latterlig slitsomme. Nuvell, litt action kan kanskje ikke skade. Minner meg om influxen vi hadde fra speaker forumet i fjor eller året før det engang. Mulig det, har ikke sett for mye av karen egentlig, Youtube+VM. En ny Fowler hadde ikke vært meg imot.. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hva om vi henter Carroll og beholder Torres? Torres, Suarez og Carroll.. Da begynner vi å få noen strenger på spille på i angrep. Men jeg fatter likevel ikke hvorfor Torres har gjort alt dette -nå-. Det kommer jeg aldri til å skjønne. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Orker ikke krangle mer. £35m for Carroll er helt latterlig. Overpriset til de grader. Han vil i tillegg bli i Newcastle, og vil nok kreve en skyhøy lønn i Liverpool. Vi burde holde oss unna. Kan du være så snill og si hvor du tar det i fra? Jeg fikk nemlig dette opp på Twitter. "BBC sport understands Andy Carroll is interested in move to Liverpool" Sant at det kan bli tynt med fart på topp Goldwing om Torres stikker. MEN Suarez har i det minste noe fart, og vi linkes fremdeles til Young. Du har sagt selv hvor viktig muskler er i fotball og spesielt PL å det har Carroll nok av. En midtbane med Gerrard/Adam feks med Meireles i en mer offensiv rolle så er det gode spillere med knallpasninger i seg som kan assistere ham. Bare se på linken han har hatt med Barton. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det varter opp til borgerkrig i denne tråden snart. Sjelden jeg har kost meg så med forumlesning som nå. Torres, Carroll, Aguero, Sanchez. Jeg er bare forvirra nå. Tror jeg lar det ligge fram til i kveld. Det som skjer, det skjer. Vi kan ikke gjøre stort. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Dersom de presterer å gi £35 mill for Carrol, samtidig som de selger Torres for £40 mill, og samtidig ikke vil gi £10 mill for Adam, gir jeg nesten opp. Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 @SkyBet: Some big money on Manchester United to sign Charlie Adam and Andy Reid's move to Blackpool prompts us to cut odds on Adam moving to Old Trafford from 8/1 to 1/4. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 @SkyBet: Some big money on Manchester United to sign Charlie Adam and Andy Reid's move to Blackpool prompts us to cut odds on Adam moving to Old Trafford from 8/1 to 1/4. New Sky Sports customers can claim a completely free £5 bet here. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 @SkyBet: Some big money on Manchester United to sign Charlie Adam and Andy Reid's move to Blackpool prompts us to cut odds on Adam moving to Old Trafford from 8/1 to 1/4. Kan være noe de kun gjører for å tjene mest mulig penger. Men hvem vet, blir i hvert fall litt skuffet om vi ikke får Adam, trenger nesten en til midtbanespiller om vi fortsetter med 4-3-3. 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 @SkyBet: Some big money on Manchester United to sign Charlie Adam and Andy Reid's move to Blackpool prompts us to cut odds on Adam moving to Old Trafford from 8/1 to 1/4. Kan være noe de kun gjører for å tjene mest mulig penger. Men hvem vet, blir i hvert fall litt skuffet om vi ikke får Adam, trenger nesten en til midtbanespiller om vi fortsetter med 4-3-3. Enig. Den eneste spilleren jeg virkelig håpa på at vi skulle skaffe dette vinduet var Adam. Vil nødig se den handelen gå dukken. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Dette er i grunn en bunnløs diskusjon. Eierne har ikke på noen måte vist tegn til å erge seg over å bruke litt penger. Nei, jeg mener ikke at Liverpool skal bli en kjøpeklubb, men er det virkelig så gale å bruke litt store summer for å forsterke et ellers så fallent lag? Vi trenger dette for å styrke ferden mot vårt endelige mål - å være en konstant tittelkanditat, både i CL og PL. Det er ingen selvfølgelighet at eierne vil redusere kapitalinnskuddet til for eksempel sommeren, til tross for et relativt stort overgangsbudsjett(negativt) i det nåværende vinduet. Ikke så lenge dere tjener pengene selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå