Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det blir en krig som jeg ikke deltar i, men skulle gjerne ha deltatt men jeg har for lav kompetanse om emnet.

 

Jeg tror jeg snakker på vegne av samtlige her inne når jeg sier at jeg er glad for det.

 

-

empireofthekop Empire of the Kop

From what I understand we might have a couple of more transfers before the window closes

 

empireofthekop Empire of the Kop

When we lost Rush to Juve, Kenny brought in Barnes, Beardsley & @RealJohnAldo . Could Suarez, Carroll & Adam be the new trio?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor klager folk når vi begynner å bruke penger? Herre....

 

Vil tro at folk klager fordi Liverpool kaster bort penger ved å hente Carroll for 35 millioner. Mer enn David Villa til Barcelona, skal man se på prisen så er Carroll verdensklasse atm, noe han ikke er. Trenger jeg å nevne at han har spilt overbevisende i 6 måneder på toppnivå? Flott at Liverpool viser at de ønsker å satse, men disse pengene kommer garantert av Torres-pengene, og da kan man bruke de riktig og ikke sløse de bort nok en gang.

Lenke til kommentar

Forutsatt at man har et generelt overblikk over situasjonen, så har Liverpool helt klart gått nedover den siste tiden. Går man noen år tilbake i tid, sett i forhold til hvordan situasjonen er , så er det rimelig tydelig at klubben har vært "på vei nedover", som dere så fint kaller det - og vi befinner oss for tiden i en lavkonjunktur. Det er riktignok tullete å snakke på denne måten, da nåtiden tross alt er det som burde bety noe. Vi har fått inn nye eiere(som viser seg å skyte kapital inn i klubben igjen), en trener som betyr utrolig mye for fansen, nye spillere og mer håp og tro rundt klubben enn på lenge. Er dette en klubb som per dags dato er på vei nedover? Svaret er nei, enkelt og greit.

 

Carroll? Ja takk. Süarez og Carroll på topp er vesentlig mer spennende enn stakkers Torres som for det meste travet rundt alene der oppe. Får vi én spiller til, uavhengig om Torres går eller ei, så er jeg veldig fornøyd - tro det eller ei. Det hadde vært over all forventning, og absolutt ikke å forakte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

35mill for Caroll er jo hinsides! Tenk hva vi kan få fr 35mill til sommeren, istedet for å hastekjøpe nå.

 

Jeg tror aldri eierene ville brukt 35mill på Caroll vis ikke de fikk solgt Torres for 50mill. Noe som kanskje bekrefter enda mer at Torres er på vei bort.

 

 

Men kommer vi ut av vinduet med Torres, Caroll og Suarez så kan vi se positivt fremover :)

 

edit: Er faktisk overrasket over aktiviteten til Liverpool i transfervinduet. Før var det bare selg, selg og selg. Nå kjøper man faktisk erstatninger(forutsatt at Torres drar).

Endret av Pirja
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det varter opp til borgerkrig i denne tråden snart.

Pft, det er de 2 jentene som frekventerer her på forumet som har en "chickfight".

 

 

er det noen mulighet å arrangere boxe kamp? ville gladelig stilt opp med øl for å sett to jenter slåss om Liverpool! Da kan eg trygt sei at mine drømmer er oppfylt!! PS helst nakne da! ;)

Lenke til kommentar

Med tanke på hvilke summer spesielt City og til dels Chelsea har kastet rundt seg i det siste, så er det faktisk ikke så galskap å kjøpe det største engelske spisstalentet for £35M..

 

Det er summene spesielt City slenger rundt seg som gjør at spillerne blir så utrolig overpriset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil tro at folk klager fordi Liverpool kaster bort penger ved å hente Carroll for 35 millioner. Mer enn David Villa til Barcelona, skal man se på prisen så er Carroll verdensklasse atm, noe han ikke er. Trenger jeg å nevne at han har spilt overbevisende i 6 måneder på toppnivå? Flott at Liverpool viser at de ønsker å satse, men disse pengene kommer garantert av Torres-pengene, og da kan man bruke de riktig og ikke sløse de bort nok en gang.

 

David Villa er 29 år og er verdt lite om 2-3 år. Carroll er 22.

Det forsvarer ikke en pris på 35m, men det koster penger å kjøpe siste dag i transfervinduet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på hvilke summer spesielt City og til dels Chelsea har kastet rundt seg i det siste, så er det faktisk ikke så galskap å kjøpe det største engelske spisstalentet for £35M..

 

Det er summene spesielt City slenger rundt seg som gjør at spillerne blir så utrolig overpriset.

Engelskmenn var overpriset lenge før city kom på banen.

Chelsea også for den slags skyld(ikke at Chelsea har kjøpt så mye lokalvare)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei vet du hva, jeg håper virkelig ikke vi bruker £35M på et slikt usikkerhetsmoment som Carroll. Da tar jeg heller takke med N'Gog eller Pacheco så får vi heller bruke pengene mer fornuftig til sommeren på noen skikkelig kjøp som er litt sikrere enn det vil være å kjøpe Carroll per idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er i grunn en bunnløs diskusjon. Eierne har ikke på noen måte vist tegn til å erge seg over å bruke litt penger. Nei, jeg mener ikke at Liverpool skal bli en kjøpeklubb, men er det virkelig så gale å bruke litt store summer for å forsterke et ellers så fallent lag? Vi trenger dette for å styrke ferden mot vårt endelige mål - å være en konstant tittelkanditat, både i CL og PL. Det er ingen selvfølgelighet at eierne vil redusere kapitalinnskuddet til for eksempel sommeren, til tross for et relativt stort overgangsbudsjett(negativt) i det nåværende vinduet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

£35m for Carroll er rett å slett sykt. :ohmy:

 

Veldig usikker på om han er typen for en slik oppgave og jeg håper for hans egen del at han blir, men det er helt klart en spennende overgang mtp ulikheter i spillestil osv. Likevel, Torres ut og Carroll inn er et stort tap fot LFC. Nå kan lag med god samvittighet stå høyt mot liverpool ettersom det absolutt ikke finnes noe fart i laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil tro at folk klager fordi Liverpool kaster bort penger ved å hente Carroll for 35 millioner. Mer enn David Villa til Barcelona, skal man se på prisen så er Carroll verdensklasse atm, noe han ikke er. Trenger jeg å nevne at han har spilt overbevisende i 6 måneder på toppnivå? Flott at Liverpool viser at de ønsker å satse, men disse pengene kommer garantert av Torres-pengene, og da kan man bruke de riktig og ikke sløse de bort nok en gang.

 

David Villa er 29 år og er verdt lite om 2-3 år. Carroll er 22.

Det forsvarer ikke en pris på 35m, men det koster penger å kjøpe siste dag i transfervinduet.

 

David Villa er blant verdens beste spisser, levert i 10 år i samme liga og i europa. Carrol har levert i 6 måneder og er engelsk, han har utviklingspotensialle, men ikke til den prisen. Og det er ingen unnskyldning å kjøpe på siste dag i januar, det er bare dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

£35m for Carroll er rett å slett sykt. :ohmy:

 

Veldig usikker på om han er typen for en slik oppgave og jeg håper for hans egen del at han blir, men det er helt klart en spennende overgang mtp ulikheter i spillestil osv. Likevel, Torres ut og Carroll inn er et stort tap fot LFC. Nå kan lag med god samvittighet stå høyt mot liverpool ettersom det absolutt ikke finnes noe fart i laget.

Det er mer som: Torres ut, Suarez og Carroll inn. Og Suarez er ikke akkurat en treging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg bare blir mer og mer for å gå for Carroll selv for 35 millioner, om Torres blir solgt selvfølgelig. Definetivt dyrt, men vi får også en ganske god pris på Torres (om det blir 50 millioner). Vi trenger en erstatter nå, har ikke tid til vente til sommeren. Jeg vil selv se et bra Liverpool allerede i vår. Vi går trossalt 15 millioner i pluss, og Carroll er yngre + britisk.

 

Hvilke andre spisser skulle vi kjøpt? Er få som vil selge sin toppspiss siste dagen i januarvinduet. Fører nok til overpris uansett hvem vi eventuelt kjøper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

£35m for Carroll er rett å slett sykt. :ohmy:

 

Veldig usikker på om han er typen for en slik oppgave og jeg håper for hans egen del at han blir, men det er helt klart en spennende overgang mtp ulikheter i spillestil osv. Likevel, Torres ut og Carroll inn er et stort tap fot LFC. Nå kan lag med god samvittighet stå høyt mot liverpool ettersom det absolutt ikke finnes noe fart i laget.

Det er mer som: Torres ut, Suarez og Carroll inn. Og Suarez er ikke akkurat en treging.

Må ikke glømme Adam :innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...