nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 @Linda: Sjølv om de har vunne de to/tre siste kampane og "King" Kenny er tilbake treng det ikkje vere på veg opp. Vil gjerne ha L'Pool med i toppen (men under United ), men stallen dykkar treng kraftig opprensking. S Hvis du leser hva jeg skriver, så trenger du ikke skrive slike kommentarer. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Blackpool har signert en avtale med Andy Reid fra Sunderland for ut sesongen, noe som kan åpne for exit for Charlie Adam til Liverpool. Edit: Nå er visst Andy Reid på legesjekk i blackpool. Kanskje vi får se Adam bekrefta rød snart? Kniz. Beat you to it. why??? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 For to/tre sesonger siden så var dere å kjempet om gull i PL, og nå kjemper dere midtpå tabellen. Hvordan i huleste kan du mene at de er på vei oppover da? For eit par månader sidan var vi på 19. plass, på konkursens rand med ein pretendiøs wannabe i managerstolen.. Vil forsatt ikke si at dere er på vei oppover da dere ikke med å kjemper om gull enda. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor klager folk når vi begynner å bruke penger? Herre.... 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 paul_tomkins Paul Tomkins Are Suarez and Carroll (24 and 22) worth more to LFC than a sulking Torres (nearly 27) ? Yes, even though £35m eye-popping. True dat. -- Kan dere ta den ellers uinteressante diskusjonen deres i natt når viduet er stengt? 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) @Linda: Sjølv om de har vunne de to/tre siste kampane og "King" Kenny er tilbake treng det ikkje vere på veg opp. Vil gjerne ha L'Pool med i toppen (men under United ), men stallen dykkar treng kraftig opprensking. S Hvis du leser hva jeg skriver, så trenger du ikke skrive slike kommentarer. Lurer på hvor mange ganger jeg har hørt deg si akkurat det, eller "Les hva jeg skriver for faen". Edit: Og ja, sloss et annet sted. Endret 31. januar 2011 av danno_O 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg sa at det kom til å bli sirkus i dag, og det ble det selvsagt. Tror også vi har mye mer vi kan vente oss før vinduet stenger. £35M for Carroll er sykt. Herregud altså det er en vill deal for Newcastle, og jeg lurer på hva Andy selv tenker om dette her. Godt å vite at eierne våre har penger. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 paul_tomkins Paul Tomkins Are Suarez and Carroll (24 and 22) worth more to LFC than a sulking Torres (nearly 27) ? Yes, even though £35m eye-popping. True dat. -- Kan dere ta den ellers uinteressante diskusjonen deres i natt når viduet er stengt? Er enig dær GO GO GO Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 @Linda: Sjølv om de har vunne de to/tre siste kampane og "King" Kenny er tilbake treng det ikkje vere på veg opp. Vil gjerne ha L'Pool med i toppen (men under United ), men stallen dykkar treng kraftig opprensking. S Kunne ikke vært mer enig med deg, men sånn som eierne kaste penger rundt seg nå, så er det et klart tegn på opprenskning, aight? Å kaste pengar rundt seg treng ikkje vere eit teikn på suksess, men utan tvil om det får inn eit par stk av dei det er rykta om ser det straks lysare ut. Men per no er L'Pool på stedet hvil. Dessutan kan eg ikkje forstå korleis de kan finne på å by £35 for Carroll, greit nok at han er eit stort talent men guten har jo berre prestert 1/2 sesong på høgt nivå. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det varter opp til borgerkrig i denne tråden snart. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Han er bare 22 og jeg tror at med litt kenny magic så blir det knall Edit: Og til dere som sier at Kenny ikke er magisk, ta deg en bolle :!: Endret 31. januar 2011 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det varter opp til borgerkrig i denne tråden snart. Pft, det er de 2 jentene som frekventerer her på forumet som har en "chickfight". 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det varter opp til borgerkrig i denne tråden snart. Det blir en krig som jeg ikke deltar i, men skulle gjerne ha deltatt men jeg har for lav kompetanse om emnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det varter opp til borgerkrig i denne tråden snart. Pft, det er de 2 jentene som frekventerer her på forumet som har en "chickfight". Blir slik når to gjenvaldrene møtes vett. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Seriøst, scruffy. Du er en søt jævel! 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor klager folk når vi begynner å bruke penger? Herre.... Fordi det er snakk om et vanvittig risikabelt kjøp for en sinnsvak sum med penger. Kan kanskje ha noe med det å gjøre, vet ikke jeg... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Empireofthekop: When we lost Rush to Juve, Kenny brought in Barnes, Beardsley & @RealJohnAldo . Could Suarez, Carroll & Adam be the new trio? 4 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Seriøst, scruffy. Du er en søt jævel! Ikke gråt, ikke GRÅT!!! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det blir en krig som jeg ikke deltar i, men skulle gjerne ha deltatt men jeg har for lav kompetanse om emnet. Jeg tror jeg snakker på vegne av samtlige her inne når jeg sier at jeg er glad for det. - empireofthekop Empire of the Kop From what I understand we might have a couple of more transfers before the window closes empireofthekop Empire of the Kop When we lost Rush to Juve, Kenny brought in Barnes, Beardsley & @RealJohnAldo . Could Suarez, Carroll & Adam be the new trio? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor klager folk når vi begynner å bruke penger? Herre.... Vil tro at folk klager fordi Liverpool kaster bort penger ved å hente Carroll for 35 millioner. Mer enn David Villa til Barcelona, skal man se på prisen så er Carroll verdensklasse atm, noe han ikke er. Trenger jeg å nevne at han har spilt overbevisende i 6 måneder på toppnivå? Flott at Liverpool viser at de ønsker å satse, men disse pengene kommer garantert av Torres-pengene, og da kan man bruke de riktig og ikke sløse de bort nok en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå