F.torres Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 jeg trur vi greier første eller andre plassen i år. vi må starte bra, også gi 110% i vær kamp mot arsenal,united,chealsea & everton må vi gi 130% 9176268[/snapback] Tja, i forrige sesong vil jeg si at vi fikk utifra terminlisten er tung start. Med bortekamp mot Everton, Man Utd og Bolton. Ikke lette bortekamper. Jeg tror nok de første to månende avgjør om vi er med i gullkampen eller ikke. 9176324[/snapback] nå skal vi ha andre seriekamp mot chealsea stemmer det? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Luis_Garcia: har du vurdert å forandre nick nå? 9176234[/snapback] Nei, han bare skifter klubb 9176258[/snapback] Nope, kommer nok ikke til å skifte brukernavn. Burde vel kanksje det. Kommer bare til å følge med på Atletico i Spania. 9176307[/snapback] Neida du behøver ikke det, bare lurte. Så lenge han har gått til en annen liga, er det helt greit. Garcia var (og er) en fin fyr og god fotballspiller han, så skjønner godt du vil hylle ham. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Luis_Garcia: har du vurdert å forandre nick nå? 9176234[/snapback] Nei, han bare skifter klubb 9176258[/snapback] Nope, kommer nok ikke til å skifte brukernavn. Burde vel kanksje det. Kommer bare til å følge med på Atletico i Spania. 9176307[/snapback] Neida du behøver ikke det, bare lurte. Så lenge han har gått til en annen liga, er det helt greit. Garcia var (og er) en fin fyr og god fotballspiller han, så skjønner godt du vil hylle ham. 9176342[/snapback] Men jeg var lenge nære på å bytte brukernavn. Men Garcia gir meg påminnelsen på CL gullet i 2005. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tabloidavisen Mirror spekulerer i at Liverpool vil hente inn Wigan-back Leighton Baines om de mislykkes med sitt forsøk på sikre seg Gabriel Heinze. Link til artikkelen. Dette ser meget bra ut, og jeg håper for all del at Juventus får tak i Heinze, slik at vi får Baines. En ekstra midtsopper også, hvis ikke Heinze kommer til oss. Kan vi spekulere i det at Rafa vil hente inn Baines og Kompany, om det med Heinze ikke går? Heinze-saken virer jo fastlåst, så jeg liker denne løsningen meget godt. Rafa snuser også etter en ny ving, kan Kewell være ferdig på Anfield neste år, eller gjør Rafa dette for å kunne sikre laget, hvis Kewell ikke spiller godt nok? Hvem ligner på Robben i spillestil, hvem kan det være Rafa ser etter? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 jeg syns vi trenger en midt stopper i back up, hyppia holder ikke mål over lengere tid, hva hvis carra eller agger brekker bein? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 jeg syns vi trenger en midt stopper i back up, hyppia holder ikke mål over lengere tid, hva hvis carra eller agger brekker bein? 9179118[/snapback] Det er derfor jeg håper at det med Heinze går i vasken. Da kan Rafa hente inn Kompany som reserve for midtstopperene... Og Kompany er ung og han ville gitt viktig bredde i stallen. Og som du sier så holder Hyppia dessverre ikke mål lenger... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Rafa vil nok ha Heinze fordi han kan spille både midtstopper og back. Baines og Kompany ftw! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 For meg virker det litt dødt når Rafa har vil ha en United spiller. Virker ikke som han har fått med seg rivaliseringen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 For meg virker det litt dødt når Rafa har vil ha en United spiller. Virker ikke som han har fått med seg rivaliseringen. 9180664[/snapback] Ja, en må lure hva som foregår i hodet hans... Kanskje han tenker ren fotball framfor ekle spillere fra ekle lag *host*Man Utd, Chelsea, Arsenal, Everton*host* Også ble PL involvert i Heinze-dramaet. Jeg begynner å bli lei av at styret i Liverpool gjør så mye for å hente inn Heinze. Jeg synes Rafa bør tenke mer på en viss spiller i Hamburg, og en viss spiller i Wigan... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvis Rafa mener det er best, så mener han det er best. Heinze skal pokker meg spille godt for å overbevise meg om at det var den rette løsningen (om han kommer så klart). Tror ikke Rafa tenker på rivaliseringen mellom klubbene. Han har garantert et øye på både Baines og Kompany. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har også hørt at Rafa er ute etter en ny ving som backup for Kewell. Stemmer det? Isåfall hvem vil dere ha? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har også hørt at Rafa er ute etter en ny ving som backup for Kewell. Stemmer det? Isåfall hvem vil dere ha? 9181278[/snapback] Personlig så tviler jeg på det. Vi har også Babel som vil bli brukt som venstrekant, tilltross for at han er høyrebent. Jeg mener det er ikke den posisjonen vi må handle på nå. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Før det første; Tror ikke Kompany blir LFC spiller i dette transfervinduet, vist han noengang blir det. Tror heller ikke at LFC henter Baines. Vist ikke Heinze blir en realitet er nok Chillini en mulig mann, vist ikke han reiser til Man City. Angående ving backup for Kewell tviler jeg på vi henter flere. Babel er vell tenkt en rolle som venstreving, pluss Benitez har nevnt at Gerrard kan spille der. Så vist Pennant er i form kan for midtbanen bli besatt med Gerrard og Pennant på vingene. Samt Riise kan vikariere der. Vist det kommer flere spillere inn i vinduet blir det nok Heinze eller en annen midtstopper. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Vi får se. Silly season forsetter nok i en liten stund til, men jeg er glad for at laget har blitt så forsterket... Endret 31. juli 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Pennant tror jeg og håper blir førstevalg på høyresiden. Han har hvertfall den siste tiden vært veldig god. Venstresiden er mer diskutabel. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Pennant tror jeg og håper blir førstevalg på høyresiden. Han har hvertfall den siste tiden vært veldig god. Venstresiden er mer diskutabel. 9181418[/snapback] Det håper jeg også. En Pennant i form er gull verdt. Dette kunne være en mulig lagoppstilling: ---------------Reina-------------------- ---Finnan----Carra----Agger----Riise--- ---Pennant----Gerrard----Alonso----Kewell/Babel -------------Torres----Kuyt/Voronin------------- Vi kan vel bruke Benayoun på høyrekanten også. Endret 31. juli 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tviler på at Voronin er så god at han vil spille på et skadefritt ellver. Selvom han har imponert i treningskamper betyr det ikke automatisk suksess i PL. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Tviler på at Voronin er så god at han vil spille på et skadefritt ellver. Selvom han har imponert i treningskamper betyr det ikke automatisk suksess i PL. 9181655[/snapback] Det kan godt være det, man vet jo aldri. Endret 31. juli 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det blir nok kjent Benitez stil, noe som tilsier en god del roteringer. Hvem som spiller vil være avhengig av hvem vi møter og under hvilke forhold (serie/cup osv.). Mot noen lag kan det være lurt å bruke defansivt sterke spillere som Mascherano fra start. I noen tilfeller kan det være lurt med en spiss som løper hele tiden, da er Kuyt et godt valg, mens i andre kamper kanskje Crouch og hans høyde vil være viktig. (Nå løper også Crouch ganske så mye, så ikke det beste eksemplet, men han er jo et godt oppspillspunkt) Uansett så har vi mange gode spillere som kan brukes denne sesongen, vi får bare håpe at alle kommer i form og klarer de jobbene de er satt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tviler på at Voronin er så god at han vil spille på et skadefritt ellver. Selvom han har imponert i treningskamper betyr det ikke automatisk suksess i PL. 9181655[/snapback] Nå har jo Berbatov sagt at Voronin er tidenes beste spissmakker, så jeg tror han kommer til å spille relativt fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå