Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har det blitt av dagens Chatzy? Skulle tro det var mer bruk for det enn noen gang, med tanke på hvor mange små beskjeder det kommer her i tråden.

 

Personangrep på personangrep, iallefall det jeg leste av chatloggen.

 

philmcnulty Phil McNulty

by HynesJohn

BBC man in the know @Iandennisbbc reporting Liverpool have upped Carroll bid amid claims Torres will undergo Chelsea medical. #fb

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar
Han vil spille i CL og vinne trofeer og det kan han ikke i en klubb som er på vei nedover.

 

Jeg lo av denne setningen så hardt at jeg mista pusten.

Hvorfor det? Det er jo sant. For to år siden var dere med i tittelkampen, nå ligger dere å kjemper midt på tabellen og spiller Europaliga. For ikke å snakke om at troppen er betydelig svakere. Et par gode resultaten den siste tiden forandrer ikke på det.

Lenke til kommentar

Er alle her inne helt fjerne eller? Aguero? Han skrev ny kontrakt senest i dag, som forøvrig kom etter at Spurs sitt bud på 38£m ble avslått. Forlan? Historieløst å ønske han. Sanchez?! Det ville kosta dere 40£m om det i det hele tatt hadde vært sannsynlig. Greit at det er transfer deadline day, men kvaliteten her inne nå er faen ikke snau.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Raste: Ja, jeg kan si det samme om Tevez og Rooney. De var vel begge elsket, men så endret ting seg drastisk. Å gå til en rivalklubb er uakseptabelt. Jeg kunne forstått det om han gikk til en utenlandsk klubb til sommeren, men nå pisser han på drakta. Helt uakseptabelt. Heltestatusen blant supporterne har han (kommer han) mistet helt. Verste av alt er at han kommer til å herje i Chelsea. Enda bedre spillere rundt seg som kommer til å fore han med assist.

 

Når Roman har sett seg lei av de blå så er de middelhavsfarer igjen.

 

 

E: Faktisk noen her som prøver å skrive bra niko. :)

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Andy Carrol for 30 millioner er galskap, det er mer enn hva Barcelona betalte for David Villa i sommer.

Jeg ville heller brukt 30 millioner på Carroll enn noen annen spiller i verden. Makan til herlig fyr skal man lete lenge etter.

 

Herlig og herlig, fyren er siktet for det ene og det andre og har et rykte for å være urokråke. 30 millioner er helt eksstremt mye og for deres del håper jeg dere ikke får han for det. Alt for mye, den prisen er for verdensklasse spillere, ikke for spillere som har bevist bra på 1/2 år i PL.

 

Og for de som lurte, Agüero signerte ny kontrakt forrige måned, med en lavere utkjøpsklausul. Ned fra 60 millioner euro til 40 eller 45, men denne har ikke noe å si for dere da utkjøpsklausulene fra Spania bare funker mellom spanske klubber.

Lenke til kommentar
Han vil spille i CL og vinne trofeer og det kan han ikke i en klubb som er på vei nedover.

 

Jeg lo av denne setningen så hardt at jeg mista pusten.

Gjerne si hvorfor?

Jeg snakker ren fakta her og ville ikke ha sagt det om det ikke var sant. Dere spiller i EL, og kjemper midt på tabellen. Samtidig har dere også ikke en så bra stall som dere hadde for 2/3 år siden. Torres er nok lei av å spille i EL og ikke ha gode nok spillere rundt seg.

 

Om du ikke fatter dette så må du være virkelig rar.

Lenke til kommentar

Er alle her inne helt fjerne eller? Aguero? Han skrev ny kontrakt senest i dag, som forøvrig kom etter at Spurs sitt bud på 38£m ble avslått. Forlan? Historieløst å ønske han. Sanchez?! Det ville kosta dere 40£m om det i det hele tatt hadde vært sannsynlig. Greit at det er transfer deadline day, men kvaliteten her inne nå er faen ikke snau.

Vet ikke hvor mye eierne kommer til å bruke på erstatninger, men når det kommer meldinger om bud på 35 millioner pund ser det virkelig ut til at klubben prøver å finne en erstatning. Kan dog være enig i at de tre du nevnte virker veldig usansynlig.

 

En god spiss (om Torres drar) og Adam, da er i hvert fall jeg veldig fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...