Raste Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) I motsetning til dere så spiller faktisk Chelsea allerede i CL og er med i kampen om Topp 4 i PL. Endret 31. januar 2011 av Raste Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skal sies at det virker som om Torres har blitt overbevist om å bli et par ganger tidligere, og jeg kan godt skjønne at han er lei alle lovnadene som ikke innfrir. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Synes det egentlig ser litt mørkt ut med tanke på spiss, Adam har jeg fortsatt et håp om . Går en del rykter om Alexis Sanchez, tror jeg kunne vært et bra kjøp. Han har vel ikke akkurat en så veldig bra meritliste 228 kamper og 36 mål Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvor har det blitt av dagens Chatzy? Skulle tro det var mer bruk for det enn noen gang, med tanke på hvor mange små beskjeder det kommer her i tråden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hvor har det blitt av dagens Chatzy? Skulle tro det var mer bruk for det enn noen gang, med tanke på hvor mange små beskjeder det kommer her i tråden. Personangrep på personangrep, iallefall det jeg leste av chatloggen. philmcnulty Phil McNulty by HynesJohn BBC man in the know @Iandennisbbc reporting Liverpool have upped Carroll bid amid claims Torres will undergo Chelsea medical. #fb Endret 31. januar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 [Comment From Broomy Broomy : ] Quote from the Guardiand Live blog..... "Just heard from my source at the Bernabeu that the pool are to put in a shock offer for Benzema, with cash + Ngog being offered," writes Alkesh Mistry. Comolli skal visst vere i Madrid også..? 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvor har det blitt av dagens Chatzy? Skulle tro det var mer bruk for det enn noen gang, med tanke på hvor mange små beskjeder det kommer her i tråden. Gidder ikke å bruke noe annet da forumet fungerer fint . Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Han vil spille i CL og vinne trofeer og det kan han ikke i en klubb som er på vei nedover. Jeg lo av denne setningen så hardt at jeg mista pusten. Hvorfor det? Det er jo sant. For to år siden var dere med i tittelkampen, nå ligger dere å kjemper midt på tabellen og spiller Europaliga. For ikke å snakke om at troppen er betydelig svakere. Et par gode resultaten den siste tiden forandrer ikke på det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Liverpool høyner på Carroll! Ifølge transfernyheter på The Times skal de røde nå ha lagt inn bud på £35M for Andy Carroll. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nå leser jeg Liverpool agrees on £35m for Carroll... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er alle her inne helt fjerne eller? Aguero? Han skrev ny kontrakt senest i dag, som forøvrig kom etter at Spurs sitt bud på 38£m ble avslått. Forlan? Historieløst å ønske han. Sanchez?! Det ville kosta dere 40£m om det i det hele tatt hadde vært sannsynlig. Greit at det er transfer deadline day, men kvaliteten her inne nå er faen ikke snau. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg finner det litt merkelig at Torres skal på medical allerede, uten at det har vært de store ryktene rundt overgangssum de siste timene.. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 paul_tomkins Paul Tomkins RT @rorysmith_tel: No fee agreed over Carroll. #lfc were told to produce £35m. They have done so. Up to #nufc to accept now Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Raste: Ja, jeg kan si det samme om Tevez og Rooney. De var vel begge elsket, men så endret ting seg drastisk. Å gå til en rivalklubb er uakseptabelt. Jeg kunne forstått det om han gikk til en utenlandsk klubb til sommeren, men nå pisser han på drakta. Helt uakseptabelt. Heltestatusen blant supporterne har han (kommer han) mistet helt. Verste av alt er at han kommer til å herje i Chelsea. Enda bedre spillere rundt seg som kommer til å fore han med assist. Når Roman har sett seg lei av de blå så er de middelhavsfarer igjen. E: Faktisk noen her som prøver å skrive bra niko. Endret 31. januar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Syns £35M er VEL drøy pris for Andy Carroll. For all del, god spiller, men det MÅ da finnes grenser?! Endret 31. januar 2011 av NiRaM 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Andy Carrol for 30 millioner er galskap, det er mer enn hva Barcelona betalte for David Villa i sommer. Jeg ville heller brukt 30 millioner på Carroll enn noen annen spiller i verden. Makan til herlig fyr skal man lete lenge etter. Herlig og herlig, fyren er siktet for det ene og det andre og har et rykte for å være urokråke. 30 millioner er helt eksstremt mye og for deres del håper jeg dere ikke får han for det. Alt for mye, den prisen er for verdensklasse spillere, ikke for spillere som har bevist bra på 1/2 år i PL. Og for de som lurte, Agüero signerte ny kontrakt forrige måned, med en lavere utkjøpsklausul. Ned fra 60 millioner euro til 40 eller 45, men denne har ikke noe å si for dere da utkjøpsklausulene fra Spania bare funker mellom spanske klubber. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Han vil spille i CL og vinne trofeer og det kan han ikke i en klubb som er på vei nedover. Jeg lo av denne setningen så hardt at jeg mista pusten. Gjerne si hvorfor? Jeg snakker ren fakta her og ville ikke ha sagt det om det ikke var sant. Dere spiller i EL, og kjemper midt på tabellen. Samtidig har dere også ikke en så bra stall som dere hadde for 2/3 år siden. Torres er nok lei av å spille i EL og ikke ha gode nok spillere rundt seg. Om du ikke fatter dette så må du være virkelig rar. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er alle her inne helt fjerne eller? Aguero? Han skrev ny kontrakt senest i dag, som forøvrig kom etter at Spurs sitt bud på 38£m ble avslått. Forlan? Historieløst å ønske han. Sanchez?! Det ville kosta dere 40£m om det i det hele tatt hadde vært sannsynlig. Greit at det er transfer deadline day, men kvaliteten her inne nå er faen ikke snau. Vet ikke hvor mye eierne kommer til å bruke på erstatninger, men når det kommer meldinger om bud på 35 millioner pund ser det virkelig ut til at klubben prøver å finne en erstatning. Kan dog være enig i at de tre du nevnte virker veldig usansynlig. En god spiss (om Torres drar) og Adam, da er i hvert fall jeg veldig fornøyd. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har egentlig mest lyst på Adam og Torres/annen spiss. Og heller ta "mange" kjøp i sommer Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ser for meg et monsterspisspar med Carroll-Suarez. Men £35, nei jeg vettafaen lenger egentlig. Det er latterlig mye for en spiller som som har hatt en halv god sesong. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå