Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes dere om budet på Carroll? Jeg synes dette beviser at Torres burde bli. VI HAR AMBISJONER.

 

Er du så forelska i fyren eller? Som Hoff sier er det mye bedre å ha en topp motivert Carroll i troppen enn en lei Torres. Og vi får £50M for han. Fy faen om de pengene brukes vil vi styrkes betraktelig. Carroll raper forøvrig det meste som er av midtstoppere i PL. Så du ikke hvordan han kontrolerte 70 meters pasninger på brystet med Vidic i ryggen?

 

 

Kan være at Adam dealen er såpass stille fordi Blackpool har akseptert et bud eller er i forhandlinger. Vi har jo hele tiden hørt om at bud har blitt avslått, men ikke det siste som skulle være på £8,5M og kunne stige.

Lenke til kommentar

Nye Torres sangen:

 

His armband lied, he was no red,

Torres, Torres.

He's just a rent boy like the rest,

Torres, Torres.

In our backs he plunged his knife,

......I hope John Terry shags his wife,

Fernando Torres, a gobs***e and a liar!

 

?

 

Flere pool supportere på fjeser'n min som legger ut den nå. + flere andre elendige varianter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så, gå fra en klubb på vei opper til en klubb i nesten fritt fall. To lag som mest sannsynligvis ikke vinner en eneste pokal i år. Ja, det hørtes jo ut som et bra klubbbytte av Torres. Hvis han selges håper jeg for guds skyld at det er en klausul der mot å bruke Torres mot Liverpool denne sesongen.

 

Sagt det før og sier det igjen. Selger heller mye billigere ut av England enn å selge til Chelsea.

 

Jeg syns derimot det er mye rot rundt denne transferrequesten. For alt vi vet kan denne vært skrevet for en stund siden mens vi fortsatt hadde Hogdson ved roret og at denne har blitt levert på et fryktelig dårlig tidspunkt. Han må gjerne få lov til å forlate Liverpool, bare ikke dette vinduet.

Lenke til kommentar

Nye Torres sangen:

 

His armband lied, he was no red,

Torres, Torres.

He's just a rent boy like the rest,

Torres, Torres.

In our backs he plunged his knife,

......I hope John Terry shags his wife,

Fernando Torres, a gobs***e and a liar!

 

?

 

Flere pool supportere på fjeser'n min som legger ut den nå. + flere andre elendige varianter.

 

For en skam å synge/skrive noe slik.

Lenke til kommentar

Jeg tror nå vi burde klare å sikre oss Aguero for de pengene vi får for Torres, kanskje til og med litt billigere, til tross for at det er så nære deadline i transfervinduet.

Da burde hvertfall Torres gjøre oss en siste tjeneste og anbefale Liverpool på det sterkeste til Aguero, samtidig som Maxi tar en telefon og sier "Come move to Liverpool mate, it's great here!". :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tror nå vi burde klare å sikre oss Aguero for de pengene vi får for Torres, kanskje til og med litt billigere, til tross for at det er så nære deadline i transfervinduet.

Da burde hvertfall Torres gjøre oss en siste tjeneste og anbefale Liverpool på det sterkeste til Aguero, samtidig som Maxi tar en telefon og sier "Come move to Liverpool mate, it's great here!". :p

Har ikke han akkurat fått ny kontrakt?

 

Jeg tror nå vi burde klare å sikre oss Aguero for de pengene vi får for Torres, kanskje til og med litt billigere, til tross for at det er så nære deadline i transfervinduet.

Da burde hvertfall Torres gjøre oss en siste tjeneste og anbefale Liverpool på det sterkeste til Aguero, samtidig som Maxi tar en telefon og sier "Come move to Liverpool mate, it's great here!". :p

Har ikke han akkurat fått ny kontrakt?

Lenke til kommentar

Jeg tror nå vi burde klare å sikre oss Aguero for de pengene vi får for Torres, kanskje til og med litt billigere, til tross for at det er så nære deadline i transfervinduet.

Da burde hvertfall Torres gjøre oss en siste tjeneste og anbefale Liverpool på det sterkeste til Aguero, samtidig som Maxi tar en telefon og sier "Come move to Liverpool mate, it's great here!". :p

Har ikke han akkurat fått ny kontrakt?

Har visst en lavere utkjøpsklasual enn den forrige, aner ikke hva den ligger på da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig artig å se hvor fort ting endrer seg, fra å være nesten en legende til en Judas. Søtt! :)

Torres gjør kanskje dette her på en helt feil måte, skulle trodd at fyren hadde litt mer oppi hodet. Nå kan han erstattes, han har gått å vært skadet i to år i sammenheng nesten med forskjellige skader. Så om dere får så mye for han så ville jeg ikke ha grinet akkurat, selv om når han er i form så er han kanskje en av verdens beste spisser.

 

Dog, så skjønner jeg at han vil bort. Han vil spille i CL og vinne trofeer og det kan han ikke i en klubb som er på vei nedover.

Ikke noe frekt ment mot Liverpool, er kun min mening.

Endret av Raste
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...