Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som dere kommer styrket ut av dette vinduet da, fakta.

 

En topp motivert Carrol er bedre enn en lat og sutrende Torres. Hvis rapportene om overgangssummer stemmer så virker det jo også som dere vil ha "mer til overs". Fortvil ei.

 

Såvidt jeg vet har vi ikke fått Carrol ennå, ser ikke ut som om Newcastle er villig til å selge.

 

Men Carrol+Suarez+penger > Torres ja.

Hadde ikke skadet med en Adam i den likevekten :)

Lenke til kommentar

Takker i så fall på forhånd, danno. :)

 

I know, Redneck. En æra er forbi. Har hatt den så lenge jeg kan huske, var ikke lenge etter den første Chelsea-kampen den kom opp!

 

Leaf: Tenkte på det også, men da må jeg vente en stund, vil helst ha et bra bilde av ham i Liverpool-drakt i så fall. Andre alternativ er Gerrard og Reina, Meireles eller bare en generell klubbavatar som emblemet eller noe. I don't know. Jeg er kresen og liker ikke slike forandringer, men denne blir jeg tvunget til. :p

Tja, hvis du vil så kan du godt ta min. Synes den er fin nok for to, jeg :p

Lenke til kommentar

Eeendelig. Var 8 nye sider siden i natt det. Carroll? Ja takk. Ser ikke på det som særlig realistisk, men likevel en jeg personlig ville punget ut for.

Sier nja til Carroll. Men han hadde jo passet i et lag der Adam slår presise cornere og Carroll møter samtlige på hodet.. :p

Lenke til kommentar

15.26: Planlagt pressekonferanse med Newcastle skal ha blitt avlyst. Hva kan nå dette bety, mon tro?

 

15.11: En rask sladrerunde nå med løst og fast som surrer rundt i Twitter-universet. Tottenham skal angivelig være nær en avtale for Evertons Jack Rodwell, mens Jermiane Jenas skal gå motsatt vei. Liverpool skal ha kastet seg inn i kampen om Jordan Henderson, mens Charles N'Zogbia har bestemt seg for å bli i Wigan. Tenk det!

Lenke til kommentar

Hva synes dere om budet på Carroll? Jeg synes dette beviser at Torres burde bli. VI HAR AMBISJONER.

 

Er du så forelska i fyren eller? Som Hoff sier er det mye bedre å ha en topp motivert Carroll i troppen enn en lei Torres. Og vi får £50M for han. Fy faen om de pengene brukes vil vi styrkes betraktelig. Carroll raper forøvrig det meste som er av midtstoppere i PL. Så du ikke hvordan han kontrolerte 70 meters pasninger på brystet med Vidic i ryggen?

 

 

Kan være at Adam dealen er såpass stille fordi Blackpool har akseptert et bud eller er i forhandlinger. Vi har jo hele tiden hørt om at bud har blitt avslått, men ikke det siste som skulle være på £8,5M og kunne stige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...