Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Unge Carrol er ikke god nok for LFC? Haha. Young (som nådde peaken sin for lenge siden), Warnock (som gikk fra Liverpool av flere grunner), "gamle" Adam, Suarez som ikke har spilt PL = Ja takk? Er enig at 30m er for mye, men markedsverdien på unge briter er latterlig. Markedet i seg selv er virkelig fratatt all sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latest report on Fernando Torres is he's left Liverpool's Melwood training ground by helicopter. Destination unknown but watch this space...

Samme helikopter som kjørte Babel og Cole fram og tilbake mellom Anfield og Upton Park i sommer eller?

 

Ser mer og mer ut som at Torres forsvinner. 30 mill for Carroll er hinsides. Han har 1 bra sesong i PL, det hadde Marlon Harewood i West Ham også. Mest sannsynlig blir Carroll en toppspiss da, men 30 mill, etter å ha brukt over 20 på Suarez, er gedigent sjansespill.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Latest report on Fernando Torres is he's left Liverpool's Melwood training ground by helicopter. Destination unknown but watch this space...

Ser mer og mer ut som at Torres forsvinner. 30 mill for Carroll er hinsides. Han har 1 bra sesong i PL, det hadde Marlon Harewood i West Ham også. Mest sannsynlig blir Carroll en toppspiss da, men 30 mill, etter å ha brukt over 20 på Suarez, er gedigent sjansespill.

Enig. En god spiller, som helt sikkert vil forsterke oss. Men ikke i nærheten av å forsvare en slik pris. Som nevnt tidligere her, prisnivået på briter er helt hinsides.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke nei takk til Carroll, selv om det er tvilsomt at vi får ham. Men £30M er sykt mye penger, markedet er helt spinnvilt ja. Det blir ulidende spennende å se hva vi sitter igjen med etter dagens slutt. Jeg ser for meg veldig lite og noen "skrapspillere". Å kontakte klubber for å kjøpe gode spillere på siste dag av januarvinduet må jo være en dårlig idé. Men vi trenger også noe nytt blod når Torres går skal vi unngå nedrykk i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele enig i at 30 mill for Carrol er galskap, greit nok han har imponert iår men 30mill? no way

 

De sier man skal bruke penger smart, bruke dem som om de er vår egne, men 30 mill vil dem waste på Carrol.

 

Faen de er nok frusterte og stressa pga torres saken der inne nå, må ha ny spiss før vinduet stenger OM torres forlater oss noe som svært mye tyder på..

Lenke til kommentar

Fitta kan bare stikke spørr du meg. Har mistet all min respekt nå. Omhan går til chelsea har han løyet oss rett i trynet. Ingen annen klubb i england meg i rævva.

 

Vil gjerne ha carroll. Men ikke til £30m. Heldigvis har vi fått inn suarez. Kanskje han kan gjøre som nistelrooy og fungere. Skal vi ha håp om europa cup må vi ha noen som kan avgjøre kamper. Syns vi har mista mye angrepsstyrke nå. Spesielt om torres stikker også.. Får bare vente og se

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...