slettet_konto Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nå er jeg ikke av dem som har sagt at jeg vill ha hverken Warnock,Young eller Adam da! Men Adam tror jeg kan være et bra kjøp,Warnock er langt bedre en konschesky og Young syns jeg er langt fra god nok,samme med Carroll og Downing som også har blitt linket tidligere. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Latest report on Fernando Torres is he's left Liverpool's Melwood training ground by helicopter. Destination unknown but watch this space... Ser mer og mer ut som at Torres forsvinner. 30 mill for Carroll er hinsides. Han har 1 bra sesong i PL, det hadde Marlon Harewood i West Ham også. Mest sannsynlig blir Carroll en toppspiss da, men 30 mill, etter å ha brukt over 20 på Suarez, er gedigent sjansespill. Enig. En god spiller, som helt sikkert vil forsterke oss. Men ikke i nærheten av å forsvare en slik pris. Som nevnt tidligere her, prisnivået på briter er helt hinsides. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg sier ikke nei takk til Carroll, selv om det er tvilsomt at vi får ham. Men £30M er sykt mye penger, markedet er helt spinnvilt ja. Det blir ulidende spennende å se hva vi sitter igjen med etter dagens slutt. Jeg ser for meg veldig lite og noen "skrapspillere". Å kontakte klubber for å kjøpe gode spillere på siste dag av januarvinduet må jo være en dårlig idé. Men vi trenger også noe nytt blod når Torres går skal vi unngå nedrykk i år. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 noen andre som har lyst til å legge bort alt av sider linket til liverpool og bare se kl 23 ikveld? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 noen andre som har lyst til å legge bort alt av sider linket til liverpool og bare se kl 23 ikveld? Har lyst, men klarer ikke.. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 noen andre som har lyst til å legge bort alt av sider linket til liverpool og bare se kl 23 ikveld? Har lyst, men klarer ikke.. me2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Andy Carrol for 30 millioner er galskap, det er mer enn hva Barcelona betalte for David Villa i sommer. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Amidst all the confusion, Harry Redknapp was the most confused and has signed himself for £17million :!: 2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hele enig i at 30 mill for Carrol er galskap, greit nok han har imponert iår men 30mill? no way De sier man skal bruke penger smart, bruke dem som om de er vår egne, men 30 mill vil dem waste på Carrol. Faen de er nok frusterte og stressa pga torres saken der inne nå, må ha ny spiss før vinduet stenger OM torres forlater oss noe som svært mye tyder på.. Lenke til kommentar
opar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Llorente eller Negredo, gief. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er jo tragisk av Torres å gjøre dette nå som vi har fått Suarez! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Når vi betalte 20 mill for Johnson, synes jeg ikke 30 er alt for mye for Carrol. Som det ble sagt, ung, lovende og engelsk, da stiger prisen med 300%. Frykter virkelig å se det første bildet av Torres i blå drakt... Fysj'om, bare tanken gjør meg kvalm. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er ikke sikkert Suarez/Carroll er så dumt da.. Selv om jeg helst hadde sett en litt mer lojal Torres. For en tid å dra på! 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Når vi betalte 20 mill for Johnson, synes jeg ikke 30 er alt for mye for Carrol. Som det ble sagt, ung, lovende og engelsk, da stiger prisen med 300%. Frykter virkelig å se det første bildet av Torres i blå drakt... Fysj'om, bare tanken gjør meg kvalm. Rett før jeg spydde over pcen der Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 "Torres har forlatt Melwood i helikopter" http://liverpool.no/newspg.aspx?id=27648&zone=1 Årets utgave av Babelcopter, eller er Torres virkelig på vei til London nå? 1 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvorfor skal han ellers dra i helikopter? Fordi han skal spise middag med fruen? Nei, han skriver nok under for Chelsea innen få timer. 2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kenny vill at Torres blir Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fitta kan bare stikke spørr du meg. Har mistet all min respekt nå. Omhan går til chelsea har han løyet oss rett i trynet. Ingen annen klubb i england meg i rævva. Vil gjerne ha carroll. Men ikke til £30m. Heldigvis har vi fått inn suarez. Kanskje han kan gjøre som nistelrooy og fungere. Skal vi ha håp om europa cup må vi ha noen som kan avgjøre kamper. Syns vi har mista mye angrepsstyrke nå. Spesielt om torres stikker også.. Får bare vente og se 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Spent på hva vi får for han, tro om det blir 50 millioner eller om han går litt rimeligere. Blir også spennende å se om vi får inn en erstatter, dårlig tid, men slipper i hvert fall å vente så veldig lenge . Fitta kan bare stikke spørr du meg. Har mistet all min respekt nå. Omhan går til chelsea har han løyet oss rett i trynet. Ingen annen klubb i england meg i rævva. Vil gjerne ha carroll. Men ikke til £30m. Heldigvis har vi fått inn suarez. Kanskje han kan gjøre som nistelrooy og fungere. Skal vi ha håp om europa cup må vi ha noen som kan avgjøre kamper. Syns vi har mista mye angrepsstyrke nå. Spesielt om torres stikker også.. Får bare vente og se En erstatning MÅ komme inn hvis torres stikker. 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Aston Villa har sagt at Young ikke er til salgs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå