Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

50 mill for Torres er jo en kjempedeal

 

Kan diskuteres mtp at han strengt tatt er uerstattelig når han er i form, men hvem vet om han noen gang hadde nådd nivået han var på for et par sesonger siden? Selv tror jeg karrieren hans er på vei nedover etter alle skadene - er tydelig at han har blitt treigere, akkurat som skjedde med Michael Owen.

 

Jeg antar at klubben tjener stort på draktsalg av Torres også. Hvis jeg husker riktig var det han som solgte flest drakter i PL?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Torres drar, virker uunngåelig, enten det skjer nå eller til sommeren. Det jeg derimot liker er at vi blir ryktet til så mange spisser! Det er selvfølgelig bare rykter, men det viser seg jo gang på gang at et par av dem er ekte. :) Blir spennende å følge med utover dagen..

Endret av Redneck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han er uerstattelig som enkeltspiller i form, men er mye skadet, og dere er i en posisjon der dere kan kjøpe spillere i flere posisjoner for de pengene. Llorente/Gomez + en ving av kvalitet så har dere erstattet han og vel så det. Trolig med litt penger til overs.

Det kan så være, men ikke hvis 30 mill blåses på Carroll. Det høres bare feil ut i mine ører.

 

Får bare angst av å prøve å heng med på twitter nå. Føler det er så godt som bekreftet at Torres er vekk.

Endret av jH-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håpløst å kjøpe toppspillere samme dag som fristen går ut.

Berbatov, anyone? :wee:

 

Er ikke overraskende at Newcastle krever så mye for Carroll. Engelske spillere er alltid dyre og som regel ganske overpriset. Carroll har jo i tillegg hatt en ganske solid sesong så langt. Det er utrolig sterkt å stå med ett målpoeng pr. kamp etter halvspilt sesong, spesielt når man spiller for en mindre klubb. Han er et monster i lufta, er engelsk og har nettopp fylt 22 år. Ikke rart Newcastle vil ha litt penger om de skal selge Englands mest lovende unge spiss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...