AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Har sikre kilder på at et bud på Torres har blitt akseptert. For hvor mye eller hvem er ikke klart. Sikre kilder = __________? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Har sikre kilder på at et bud på Torres har blitt akseptert. For hvor mye eller hvem er ikke klart. Mirror er ingen sikker kilde. Har du en annen burde du hoste den opp Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Ryktes at LFC har forhørt seg om Mario Gomez. Hva synes dere om han? 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Ryktes at LFC har forhørt seg om Mario Gomez. Hva synes dere om han? Var jo snakk om det i sommer også, han har vel gjort det ganske godt i år? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Ikke annet enn at Bayern ikke vil selge han. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hører at det er £50M det er snakk om. Vet ikke helt om det med eller uten Anelka. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Det er vel uten Anelka. Var vel snakk om £40M + Anelka før i dag hvertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Blir skuffet om siffere er under £50mill, om ikke det er en major spiller inn pluss cash. Men jeg drar på skolen, så får vi se hva som har skjedd når schools out. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Nå er det rykter om at Warnock havner hos oss på lån. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Hører at det er £50M det er snakk om. Vet ikke helt om det med eller uten Anelka. Ser ut som om det blir en haste dag med salg av torres og høye bud på 1-3 spillere Adam, Young og Carrol ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Årets deal for dere. 500millioner for en skadeforfulgt spiller som dere lett kan erstatte imo. Gå over til 442 og problemet er løst om/hvis det kommer inn nye spillere. Det eneste dere sliter med er jo mangelen på offensive spillere når Torres og Babel har forsvunnet. Så blir nok panikkhandling i tiden fremover. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Liverpool har lenge prøvd å skaffe seg Adam og Young, så om vi ender opp med disse vil jeg ikke kalle det panikk. Kjøper Liverpool Zenden derimot. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Suarez på Melwood. LFCGlobe LFC Globe #LFC have made five bids, 2 midfielders and 3 strikers - two very close to being accepted. Long day ahead. Endret 31. januar 2011 av Friksjon 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Og nå skal vi visst ha lagt inn bud på 30 mill pund for Carroll. Ryktene vil ingen ende ta.. Frister å bare logge av alt frem til klokka 23. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Kenny Dallgish påpeker at Liverpool ikke har forandret holdning i forhold til den pressemeldingen som ble sendt ut angående Fernando Torres’ situasjon på fredag. Spilleren leverte da inn en transfersøknad, men den ble avslått av klubben. - Det er det samme som klubbens pressemelding for to eller tre dager siden. Vi forholder oss til den, og vi vil ikke tilføye noe mer, sa Kenny Dalglish på dagens pressekonferanse ifølge Sky Sports News. Mer følger. kilde: http://liverpool.no/newspg.aspx?id=27644&zone=1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Carroll og 4 andre spillere, kjenner det frister å gå hjem å legge meg for så å våkne i kveld. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Tror aldri eg har fulgt så mye med på en sak angående Liverpool. Nå skal det være sagt at eg leser kun her da Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Både Sky og BBC melder om at Liverpool har avgitt bud i underkant av 30mill pund på Carrol. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Young, Adam og Carrol inn og jeg blir en meget fornøyd herremann. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 Young, Adam og Carrol inn og jeg blir en meget fornøyd herremann. Kjøpeklubb!!111one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå