Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bli for all del medlem i supporterklubben, SasaB. Bare medlemskortet i seg selv er jo egentlig verdt de 195,- per år. :p Og du får 8 The Kopite-blader i året for prisen. Bladene er ganske bra og nivået på tekstene er relativt høye, men mye av bladet består selvsagt av nyheter og kampoppsummeringer som blir gammelt nytt for de fleste. Men mange bra artikler og intervjuer, dog, i tillegg til at du får deg en god del plakater i løpet av et år... Men bladene er fine å samle på også, synes jeg, og gå tilbake senere og se. Ingenting er jo så sjarmerende som å lese blader fra "gamle dager" nå, så det blir nok moro å se gjennom de siste sesongers blad om 5-10 år også og "mimre" tilbake. :p Ellers får du diverse rabatter, blant annet 10% på å kjøpe Liverpool-stuff fra KopShop, og du får vel også litt rabatter på pakker fra Sabra? Uansett, alt dette er garantert verdt 195,-. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Bare det at man støtter supporterklubben er jo god nok grunn i seg selv. Mye godt, men gammelt nytt i The Kopite. Fine intervjuer med spillere og ledelsen, flere eksklusive. Også er det KopForum da. Egentlig ræva forum, men det er flere oppegående brukere der som er moro å diskutere med (ikke minst er det bare for medlemmer av supporterklubben, noe som er svært positivt).

Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig i det. Ved å være medlem i supporterklubben, så støtter du også driften av Liverpool.no, en av de viktigste nettsidene for norske LFC-supportere sammen med den offisielle siden. Personlig liker jeg ikke KopForum, tror jeg har postet 5-6 poster der de 2-3 årene jeg har vært medlem, men joda, det er en del greie folk der, det er det.

Lenke til kommentar
Lønner det  seg å melde seg inn i Liverpool F.C. Supporters Club Scandinavian Branch? Jeg sitter og vurderer det, 195,- er en grei pris, og det betales for et år, altså de 195 kronene gjelder for et år? Og hvordan er The Koptie?

9171365[/snapback]

 

Ja, så absolutt. 8 blader pr sesong. Mye bra lesestoff i bladet. Mange interjuver og den slags om hva som skjer i klubben til en hver tid.

Lenke til kommentar
jeg trur vi greier første eller andre plassen i år. vi må starte bra, også gi 110% i vær kamp

 

mot arsenal,united,chealsea & everton må vi gi 130%

9176268[/snapback]

 

Tja, i forrige sesong vil jeg si at vi fikk utifra terminlisten er tung start. Med bortekamp mot Everton, Man Utd og Bolton. Ikke lette bortekamper. Jeg tror nok de første to månende avgjør om vi er med i gullkampen eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...