Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvorfor blir man kicket ut sekundet man joiner den LFC-chatten? Jeg er interessert i å diskutere PL og muligens Torres sine overgangsrykter.. Fordi Linda kicker deg. Hysterisk bra opplegg forøvrig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fordi Linda kicker deg. Hysterisk bra opplegg forøvrig. Er det mulig. Hvem gir admin-jobben til en premenstruell 14-åring? I alle dager. Frustrert. 2 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fordi Linda kicker deg. Hysterisk bra opplegg forøvrig. Er det mulig. Hvem gir admin-jobben til en premenstruell 14-åring? I alle dager. Frustrert. Jeg. Fordi JEG lagde den. Og du ble faktisk akseptert der inne, men du stakk. Bare å komme tilbake. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du får sende klage til de som styrer kanalen, slik at de kan ta kontroll på denne adminen som helt tydelig er helt ute av sitt gode skinn Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvis min drøm skjer, at vi beholder Torres og kjøper Adam, så kunne jeg tenkt meg dette som en start 11er : Reina Kelly-Skrtl/Kyrre-Agger-Johnson Meireles/Gerrard-Lukas-Adam Meireles/Gerrard Torres-Suarez Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 TIA er ikke for spam, get a grip^^ 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Satser på: Reina Kelly - Skrtel (Kyrgiakos) - Agger - Johnson Gerrard - Lukas - Adam Meireles Young-Suarez Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Etter sommeren da. Bare noen tanker: Reina Johnson - Kelly - Agger - Coentrao Gerrard - Adam - Lucas Meireles Aguero - Suarez Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Coenträo? GLEM DET. Agüero? GLEM DET. Adam? Muligens. Men alle 3 ville vært fantastisk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg vil ha Johnson over på den sida han hører hjemme. Han knoter litt på venstre selv om det ikke er horribelt. Og da står venstrebacksida "tom". Kjeksbrasilianeren vår er en kjeks, dessverre. Og Koncheskey... Så da hadde Coentrao vært perfekt. Men ja, det er vanskelig å få tak i han. Er litt spent på å bruke Kelly som CB. Agger og Kelly i lag bak er muligens litt for offensivt, men jeg liker det slik. Adam har jeg ikke helt klart å gjøre meg opp en mening om, men det virker jo som om han kommer enten nå eller til sommeren. Midt på banen er vel der han hører hjemme i en slags Alonso-rolle. Lucas tar som vanlig rivjernjobben. Gerrard er selvsagt (jada, han har ikke vært seg selv, men ingen betviler vel kvalitetene hans). Meireles som en slags trequartista ser ut til å funke bra. Og så på topp da. Suarez er ganske åpenbart, men vi trenger en til. Aguero er ganske erfaren, målfarlig, men samtidig ung og en for framtida. Synes det ser ut som et bra lag. Urealistisk? Ja, men artig å tenke på. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Satser på: Reina Kelly - Skrtel (Kyrgiakos) - Agger - Johnson Gerrard - Lukas - Adam Meireles Young-Suarez Ingen på vingene? Hadde heller satset på noe slikt: Reina Kelly - Carra (Kyrgiakos) - Agger - Johnson Gerrard - Adam Kuyt - Meireles - Young Suarez Er ikke fornøyd med Skrtel denne sesongen. Han gjør alt for mange feil. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Overgangsstyret rundt Torres, tror du dette kan være for å få en fetere kontrakt hos Liverpool? Han virker ikke som typen. "United-, City- og Liverpool-fans har alle fått seg en aha-opplevelse de siste månedene. Tipper det blir det samme utfallet med Torres" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tror ikke dette er helt umulig om Torres stikker. Noe sånt etter sommeren kunne virkelig vært spennende. Reina Johnson - Cahill - Agger - Warnock Gerrard - Adam Suarez - Meireles - Young Llorente Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei takk til Warnock og Llorente. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Satser på: Reina Kelly - Skrtel (Kyrgiakos) - Agger - Johnson Gerrard - Lukas - Adam Meireles Young-Suarez Ingen på vingene? Hadde heller satset på noe slikt: Reina Kelly - Carra (Kyrgiakos) - Agger - Johnson Gerrard - Adam Kuyt - Meireles - Young Suarez Er ikke fornøyd med Skrtel denne sesongen. Han gjør alt for mange feil. Men du vil ha kuyt? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er det noen som ikke vil ha han da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei takk til Warnock og Llorente. Og hvorfor det? 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er det noen som ikke vil ha han da? Jeg for min del mener at liverpool kunne klart seg godt uten kuyt Ja, han er en person som jobber hard, men det blir det samme som med Carragher, jobber hardt men har ikke ferdighetene Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei takk til Warnock og Llorente. serri Svein Gerri? ang. Carra, så føler eg at skadefråveret hans er eit tilfelle av at ein ikkje veit kva ein har før ein mistar det. Altfor lite kjefting og rutine i forsvaret vårt utan han. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei takk til Warnock og Llorente. serri Svein Gerri? ang. Carra, så føler eg at skadefråveret hans er eit tilfelle av at ein ikkje veit kva ein har før ein mistar det. Altfor lite kjefting og rutine i forsvaret vårt utan han. Ja, Carra er kanskje ikke best men han holder orden dær bake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå