Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som faktisk er et poeng er at transfer-requesten til Torres (for alt vi vet) ikke var klubb-spesifikk. Ergo er det ikke sikkert han selv ønsker å gå til Chelsea (selv om mange rykter tyder på det). Men dette er igjen umulig å bli klok på, venter fortsatt å høre hva Torres/Kenny har å si. Tar kvelden nå, skal tidlig opp i morgen. Blir en lang dag med forelesning, to treningsøker og transfer d.d. Twitter kommer til å sjekkes ofte.

Håper forøvrig du har rett Latias :roll:

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vurderer å ikke lese noe som helst før 23.59 i morgen. Bare lese pensum(yea right) og spille Red Dead Redemtion fram til da.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det er rimelig tungt å tenke på at Torres muligens forlater Liverpool - igjen. Det er ikke mange ukene siden et lettelsens sukk kunne høres blant klubbens supporterne. Et sukk som indikerte at Torres selv hadde et klart ønske om å bli, og å ta del i klubbens videre satsing. Kjøpet av Süarez har i hvert fall gitt meg forhåpninger og forventninger om at videre satsing vil finne sted, og at eierne vil gjøre alt i sin makt for å reise denne fotballklubben. Og nei, det betyr ikke at Liverpool vil befinne seg i tittelkampen sammen med Manchester United og div. andre om én sesong, kjære united-supportere. Det er et håp og en tro om en progressiv, men sikker fremgang. Torres er mest trolig enig i meg her, men det har tilsynelatende skjedd for sent.

Saken er både hjerteskjærende og lei, noe den burde være for enhver tilhenger av denne fotballklubben - men hvordan man kan prestere å kalle det et svik, eller attpåtil dårlige forhandlingsmetoder av Chelsea? Dagen etter at Liverpool presset Ajax til å gi slipp på sin største spillerprofil, ved å spille på et ønske om videre fremgang og det å være utilpass i sin nåværende klubb, skjer det samme med vår egen Fernando. I motsetning til Süarez, har Torres fått flere lovnader om lysere tider, nytt stadion, flere spillerkjøp og enda mer til. Ingenting av dette har skjedd. Süarez-overgangen er et skritt i riktig retning, ja, men jeg korsfester ikke Torres for å mene at dette har skjedd for sent. Jeg er enig med han.

Gutten elsker Liverpool, og dette rår det ingen som helst tvil over. Jeg ønsker selvsagt at Torres blir, men hvis han virkelig ønsker å dra, så vil det ikke være et stygt brudd for min egen del. Han har vært en fantastisk fotballspiller for oss, og det er ikke uten grunn at El Niño de Oro ble elsket fra første øyeblikk. En mer medmenneskelig, ydmyk og en fantastisk profil for klubben skal man lete lenge etter. Han ønsker fremgang, noe han mest trolig også ville ha opplevd i Liverpool i tiden fremover, men slik er livet, og man får ikke alltid det man ønsker seg. Det kan kveruleres i at Torres leverte inn søknaden for sent, at det er en overgang til Chelsea(rivaler i nyere tid)som kan være, og mest trolig er, hovedformålet med søknaden, men vi kommer ikke utenom det faktum at Torres har tjent oss vel. Vi kjenner heller ikke til sakens kjerne, og vi har på ingen måte grunnlaget som kreves for å konkludere med at Torres er "en av mange".

Det skal forøvrig ikke stikkes under en stol at jeg er blant dem som håper at det hele er en slags misforståelse. Er dette en realistisk tankegang? Neppe, men noe må jeg klamre meg til i de siste timene før overgangsvinduets slutt..

Edit: forumet fant ut at en dobbeltpost var en god idé.

Endret av Diskusjonsmumriken
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ganske sikker på at dette er et spill for galleriet fra agentens side. Det har jo etter hvert blitt vanlig at agenter presser spillerne til å gjøre sånne ting, slik at klubbene blir tvunget til å gi bedre og mer verdifulle kontrakter. Torres har sikkert skjønt at dette ikke er den rette tingen å gjøre, og har sikkert tenkt å sparke agenten så fort som mulig. Torres kommer med en offentlig uttalelse der han beklager for oppførselen innenfor de neste dagene. Mot Chelsea på søndag spiller lagene en jevn match, men Torres blir matchvinner sent i kampen. Perfekt prikk over i-en for Liverpool-supporterne.

Dette innlegget skal jeg sitere neste søndag kl. 19.

Hadde vær sjukt konge vist dette hadde vært tilfelle :D

YNWA

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skal forøvrig ikke stikkes under en stol at jeg er blant dem som håper at det hele er en slags misforståelse. Er dette en realistisk tankegang? Neppe, men noe må jeg klamre meg til i de siste timene før overgangsvinduets slutt..

I feel you.

Samme her. Kommer til å bli en lang natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

det værste med den overgangen til chelsea, er at den er med chelsea, ikke at vi mister torres! regner med at han blir i liverpool frem til sommeren, så blir det nok en overgang til barca, inter elns! med mindre vi kvalifiserer oss til CL som er svært lite sannsynlig!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håper Manchester United hiver seg inn i budkampen om Torres med Chelsea. Har alltid beundret spanjolen, og det er synd å se en så rask og god spiss ikke komme inn gatene på Stretford End når han tydeligvis ikke gidder å kaste bort flere år i Liverpool.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Går rykter om Hulk, Llorente og Aguero nå. Alle de tre hadde vært helt fantastisk, men synes £26M for Llorente er noe stivt. Kan visst få Hulk for det samme, mens Aguero må man opp mot £40-50M. Så alt i alt synes jeg Hulk hadde vært en nydelig løsning.

synes også at Hulk er spennende, men er jeg den eneste som kan se for meg falcao? :O

stor spiller jo for porto!

Lenke til kommentar

det værste med den overgangen til chelsea, er at den er med chelsea, ikke at vi mister torres! regner med at han blir i liverpool frem til sommeren, så blir det nok en overgang til barca, inter elns! med mindre vi kvalifiserer oss til CL som er svært lite sannsynlig!

Barca har ikkje behov for flere spisser :)

Lenke til kommentar

Barca har ikkje behov for flere spisser :)

det gjør vel forsåvidt ikke city heller, men se på dem! :p

det går nok heller på hva de vil, ikke hva de trenger!

Lenke til kommentar

1. Kenny kaller inn Torres på kontoret. Han ber Torres fortelle ham hva som har skjedd de siste dagene.

2. Torres unnskylder timing og prosessen, men forklarer hele historien til Kenny. Hvordan klubben har lovet transfervindu etter transfervindu.. at dette er ufattelig vanskelig for ham, men at avjørelsen er tatt.

3. Kenny lar Torres fortelle hele historien uavbrutt. Deretter kommer det veloverveide, saklige og følelesmessige svar fra vår manager. Med den respekten Torres har for ham, og måten Kenny vinkler og forkaster prosessen og valgene som er tatt, er det helt uunngåelig for Torres å la tårene trille.

4. Kenny har argumentert med timing, klubbvalg (Chelsea), posisjonen hans i klubben, fremtiden til Liverpool, og spør så Torres; -" Do you really want to leave this club?"

5. Gråtkvalt presser Torres frem et -"yes, i am sorry kenny"

6. Kenny's response; -"thanks for being honest, thats all. you can go now".

:cry:

Lenke til kommentar

Håper Manchester United hiver seg inn i budkampen om Torres med Chelsea. Har alltid beundret spanjolen, og det er synd å se en så rask og god spiss ikke komme inn gatene på Stretford End når han tydeligvis ikke gidder å kaste bort flere år i Liverpool.

Håper ALDRI det skjer. Og det kommer det heller ikke til å gjøre. En skadeutsatt Torres inn for 50 mill, nå når vi endelig har fått i gang Berbatov. Misforstå meg rett, Torres er en verdensklassespiller på sitt beste, men jeg ville aldri sett han spille for United.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...