Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er egentlig spissene til Chelsea? Anelka, Drogba og Sturridge? Isåfall, vil jeg ikke ha noen av dem. Men med tanke på at overgangsvinduet straks stenger, og at Torres eventuelt forsvinner til Chelsea, så håper jeg på Anelka.

Jeg tar heller en ung venstre fotet Sturridge :D

 

Det blir som en ny N'Gog.

Lenke til kommentar

Torres har jo uttalt tidligere at han ikke vil spille for noen annen klubb enn Liverpool i England. Han sa også tidligere denne måneden at han forholdt seg til kontrakten og støttet Liverpool FC. Derfor har jeg lite tro på en overgang til Chelsea nå.

 

Forsvinner han til sommeren, så håper jeg han reiser tilbake til Spania og koser seg sammen med Villa og resten av spanskegjengen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem er egentlig spissene til Chelsea? Anelka, Drogba og Sturridge? Isåfall, vil jeg ikke ha noen av dem. Men med tanke på at overgangsvinduet straks stenger, og at Torres eventuelt forsvinner til Chelsea, så håper jeg på Anelka.

 

Skal vi satse på unge spillere - må jeg velge Sturridge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Torres har jo uttalt tidligere at han ikke vil spille for noen annen klubb enn Liverpool i England. Han sa også tidligere denne måneden at han forholdt seg til kontrakten og støttet Liverpool FC.

 

Jeg håper du ser at du skriver med voldsomme Liverpool briller nå. Han har levert inn en overgangssøknad. Og jeg kan garantere deg at penger for spillere, betyr mer enn du tror.

Lenke til kommentar

Medical test er oversatt til norsk til Medisinsk test.

 

Dette er sikkert også bare for å få en ny bedre kontrakt.

 

Chelsea legger inn ett så lavt bud at Liverpool må avslå, men stort nok til å vise at de har ambisjoner og penger.

 

Dette er bare småtteri for Roman, men han vil ikke ta en ny Shevchenko

 

Torres trente alene i dag også.

 

Så...

 

Riktig spiller, feil pris. Ta gjerne Anelka, han er mere forsvar enn angrep for tiden.

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at dette er et spill for galleriet fra agentens side. Det har jo etter hvert blitt vanlig at agenter presser spillerne til å gjøre sånne ting, slik at klubbene blir tvunget til å gi bedre og mer verdifulle kontrakter. Torres har sikkert skjønt at dette ikke er den rette tingen å gjøre, og har sikkert tenkt å sparke agenten så fort som mulig. Torres kommer med en offentlig uttalelse der han beklager for oppførselen innenfor de neste dagene. Mot Chelsea på søndag spiller lagene en jevn match, men Torres blir matchvinner sent i kampen. Perfekt prikk over i-en for Liverpool-supporterne.

 

Dette innlegget skal jeg sitere neste søndag kl. 19.

Hvis du har rett skal du få en klem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...