Tara- Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvem er egentlig spissene til Chelsea? Anelka, Drogba og Sturridge? Isåfall, vil jeg ikke ha noen av dem. Men med tanke på at overgangsvinduet straks stenger, og at Torres eventuelt forsvinner til Chelsea, så håper jeg på Anelka. Jeg tar heller en ung venstre fotet Sturridge Det blir som en ny N'Gog. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Torres har jo uttalt tidligere at han ikke vil spille for noen annen klubb enn Liverpool i England. Han sa også tidligere denne måneden at han forholdt seg til kontrakten og støttet Liverpool FC. Derfor har jeg lite tro på en overgang til Chelsea nå. Forsvinner han til sommeren, så håper jeg han reiser tilbake til Spania og koser seg sammen med Villa og resten av spanskegjengen hans. 1 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvem er egentlig spissene til Chelsea? Anelka, Drogba og Sturridge? Isåfall, vil jeg ikke ha noen av dem. Men med tanke på at overgangsvinduet straks stenger, og at Torres eventuelt forsvinner til Chelsea, så håper jeg på Anelka. Skal vi satse på unge spillere - må jeg velge Sturridge! 1 Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Torres har jo uttalt tidligere at han ikke vil spille for noen annen klubb enn Liverpool i England. Han sa også tidligere denne måneden at han forholdt seg til kontrakten og støttet Liverpool FC. Jeg håper du ser at du skriver med voldsomme Liverpool briller nå. Han har levert inn en overgangssøknad. Og jeg kan garantere deg at penger for spillere, betyr mer enn du tror. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Han skal gjennomføre den medisinske testen i morgen i følge forskjellige rykter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Torres ut for ''bare'' penger er mer eller mindre tåpelig. For det første trenger vi flere faste spisser, gjort det de siste sesongene. For det andre har Liverpool penger fra eierne. Jojo, morsomt med mer penger, men bedre med penger+spiller på kjøpet. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Han skal gjennomføre den medisinske testen i morgen i følge forskjellige rykter. hvem? :S Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Rumours torres was in tears at Melwood today Og Alt som er stelt i stand med denne Torres saken så ryktes det at han bare må gå Blir ikke klok av å sitte her å lese rykter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ikke skriv at Torres skriker da, herregud som nissegjengen til Game kommer til å poste dritt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er kun transferrequesten til Torres som er bekreftet. Alt annet er spekulasjoner og rykter. Så vi bør ikke ta for hardt i nå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Rumor has it that Guttiguttorm was in tears today. Jeg satt og så alle de fantastiske målene den gylne gutten har scoret for oss. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er kun transferrequesten til Torres som er bekreftet. Alt annet er spekulasjoner og rykter. Så vi bør ikke ta for hardt i nå. Jooooo :cry: Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er kun transferrequesten til Torres som er bekreftet. Alt annet er spekulasjoner og rykter. Så vi bør ikke ta for hardt i nå. det er sant! regner med at det kommer en oppdatering i morgen, under pressekonferansen! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Medical test er oversatt til norsk til Medisinsk test. Dette er sikkert også bare for å få en ny bedre kontrakt. Chelsea legger inn ett så lavt bud at Liverpool må avslå, men stort nok til å vise at de har ambisjoner og penger. Dette er bare småtteri for Roman, men han vil ikke ta en ny Shevchenko Torres trente alene i dag også. Så... Riktig spiller, feil pris. Ta gjerne Anelka, han er mere forsvar enn angrep for tiden. Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 30. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2011 Ganske sikker på at dette er et spill for galleriet fra agentens side. Det har jo etter hvert blitt vanlig at agenter presser spillerne til å gjøre sånne ting, slik at klubbene blir tvunget til å gi bedre og mer verdifulle kontrakter. Torres har sikkert skjønt at dette ikke er den rette tingen å gjøre, og har sikkert tenkt å sparke agenten så fort som mulig. Torres kommer med en offentlig uttalelse der han beklager for oppførselen innenfor de neste dagene. Mot Chelsea på søndag spiller lagene en jevn match, men Torres blir matchvinner sent i kampen. Perfekt prikk over i-en for Liverpool-supporterne. Dette innlegget skal jeg sitere neste søndag kl. 19. 10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ganske sikker på at dette er et spill for galleriet fra agentens side. Det har jo etter hvert blitt vanlig at agenter presser spillerne til å gjøre sånne ting, slik at klubbene blir tvunget til å gi bedre og mer verdifulle kontrakter. Torres har sikkert skjønt at dette ikke er den rette tingen å gjøre, og har sikkert tenkt å sparke agenten så fort som mulig. Torres kommer med en offentlig uttalelse der han beklager for oppførselen innenfor de neste dagene. Mot Chelsea på søndag spiller lagene en jevn match, men Torres blir matchvinner sent i kampen. Perfekt prikk over i-en for Liverpool-supporterne. Dette innlegget skal jeg sitere neste søndag kl. 19. Hvis du har rett skal du få en klem! 1 Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 "Nicolas Anelka is not keen on a move to Liverpool as part of any deal for Fernando Torres" http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6712274,00.html siste fra sky! 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ganske sikker på at dette er et spill for galleriet fra agentens side. Det har jo etter hvert blitt vanlig at agenter presser spillerne til å gjøre sånne ting, slik at klubbene blir tvunget til å gi bedre og mer verdifulle kontrakter. Torres har sikkert skjønt at dette ikke er den rette tingen å gjøre, og har sikkert tenkt å sparke agenten så fort som mulig. Torres kommer med en offentlig uttalelse der han beklager for oppførselen innenfor de neste dagene. Mot Chelsea på søndag spiller lagene en jevn match, men Torres blir matchvinner sent i kampen. Perfekt prikk over i-en for Liverpool-supporterne. Dette innlegget skal jeg sitere neste søndag kl. 19. Hvis du har rett skal du få en klem! Da tror jeg at det blir en teletubbies klem fra alle på forumet Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Torres vil dra, ingen tvil om det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå