Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? :)

 

babel er solgt da!

ønske er et viktig ord i den setningen :whistle:

 

haha, bare dobbeltsjekket ^^

jeg har altid likt Babel, og aldri helt forstått hvorfor han ikke har fått mer spilletid! :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? :)

 

babel er solgt da!

ønske er et viktig ord i den setningen :whistle:

 

haha, bare dobbeltsjekket ^^

jeg har altid likt Babel, og aldri helt forstått hvorfor han ikke har fått mer spilletid! :/

Helt enig der, han hadde fart, teknikk og et godt skudd :) Må nesten ha vært noe utenfor banen :hmm:

Lenke til kommentar

Noen forslag til replacements? :p

Aguero, Benzema, Llorente (vi må bare mase :p), Pato f. eks. Eller hva med Mario Gómez?

 

Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? :)

Jeg er en av få, men salget av Babel var idiotisk. Og nå kan det vise seg å bli ennå mer idiotisk. JA, det kunne jeg forresten ønsket å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil mye heller ha $40M + Ivanovic enn noen andre spillere fra Chelsea. Enten det eller £50M straight up.

 

Hvorfor ikke Terry, Malouda og Drogba og ikke noe cash? :thumbup:

 

Ivanovic spiller fast for Chelsea og tror ikke de bytter ut en slik spiller. Med Torres sin ankomst blir Anelka overflødig og dessuten på hell, ergo er han aktuell for bytte.

 

Av spillere som ikke er fast for de blå tar jeg helst Zhirkov og £40M. Vi trenger venstreback.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Så akkurat en video med Alonso og så en nydelig passning til Cisse :p

Jeg er faktisk en av de få som har en Cisse drakt :p

Var faktisk en stor fan av han, selv om han kanskje ikke alltid var like god :!:

 

Cisse var jeg også fan av! dog mye skader! :/

han var vel linket for en tid tilbake, hvis jeg ikke husker helt feil! :p

han kunne gjerne kommet tilbake for min del! scorer jo bøtter med mål i helles, selv om det ikke samme nivå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det forutsetter at Coentrao og Benzema er villig til å velge dere fremfor andre storklubber.

Selvfølgelig, men nå tenkte jeg kun cash da.

 

Til Hyperio og alle andre som bare vil ha cash for Nando:

 

Hva skal vi med bare cash? Det er i skrivende stund 25 timer til transfervinduet stenger. En deal med Chelsea vil tidligst bli klar rundt 12-13.00 imorgen (høyst sannsynlig nærmere kvelden). Da har vi 9 timer å skaffe en erstatter.

 

Lukter jo veldig at det kan bli ganske vanskelig eller?

 

Fact: Fernando Torres har klausul på £50M som intrer fra sommeren hvis vi ikke når CL. Dette er ca 95% sikkert vil skje og vi mister han enten nå eller til sommeren.

 

Fact: Chelsea VIL ha Torres NÅ. Ergo kan vi bruke Torres til å skaffe oss mer verdi en £50M. F.eks £50M + Sturridge eller £50M + Anelka på lån med opsjon på kjøp.

 

Selger vi Torres nå får vi ikke hentet inn erstatter og vi står ribbet tilbake i Europa League (en reell tittel mulighet med Torres, håpløst uten).

 

Løsning: Hent Anelka på lån og ha £45-50M i banken klare til å bli brukt på forsterkninger til sommeren. Slår Anelka til, så great, om ikke send han tilbake til brua.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fulham har i kveld slått Tottenham 4-0! Det viser at Fulham er et lag i bra form, noe som setter 1-0 seieren vår over dem tidligere i uken i litt bedre lys.

 

Tenkte på de samme, dog skal det taes høyde for derby+cup.

 

Jeg liker at du poster igjenn superpara, vi har savnet deg :love:

Endret av guttorm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til Hyperio og alle andre som bare vil ha cash for Nando:

Det er ganske enkelt slik at jeg tror ikke Torres går nå. LFC har jo avslått både budet fra Chelsea og Torres' transfersøknad. Jeg tror heller ikke de vil "hastebytte" med en over the top Anelka f. eks. når det i tillegg er klart at NESV vil satse ungt framover. Og det vil jeg og forresten.

 

Altså, Torres går i hvert fall til sommeren. Og da vil jeg ha mest mulig gryn ut av han. Og da tenker jeg bare på hva vi kan bruke de på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til Hyperio og alle andre som bare vil ha cash for Nando:

Det er ganske enkelt slik at jeg tror ikke Torres går nå. LFC har jo avslått både budet fra Chelsea og Torres' transfersøknad. Jeg tror heller ikke de vil "hastebytte" med en over the top Anelka f. eks. når det i tillegg er klart at NESV vil satse ungt framover. Og det vil jeg og forresten.

 

Altså, Torres går i hvert fall til sommeren. Og da vil jeg ha mest mulig gryn ut av han. Og da tenker jeg bare på hva vi kan bruke de på.

 

agreed!

Lenke til kommentar

Til Hyperio og alle andre som bare vil ha cash for Nando:

Det er ganske enkelt slik at jeg tror ikke Torres går nå. LFC har jo avslått både budet fra Chelsea og Torres' transfersøknad. Jeg tror heller ikke de vil "hastebytte" med en over the top Anelka f. eks. når det i tillegg er klart at NESV vil satse ungt framover. Og det vil jeg og forresten.

 

Altså, Torres går i hvert fall til sommeren. Og da vil jeg ha mest mulig gryn ut av han. Og da tenker jeg bare på hva vi kan bruke de på.

Og kanskje en klubb uten for Premier Leauge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...