Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli ganske lei alt dramaet rundt Torres!

Hvis han ikke drar nå, håper jeg sannelig han drar til sommeren, for han har ikke vært spesielt god siden debut sesongen! etter det har det kun vært halve sesonger eller lusent spill, så hvis vi kan cashe in 50 millioner pund for han ser jeg ingen grunn til å beholde han!

 

Har han vært så dårlig? Torres står med 47 mål og 10 assist på 88 kamper i liga og europa siden debutsesongen.

 

Er virkelig 57 målpoeng på 88 kamper så dårlig at hans bidrag faller inn under "ikke vært spesielt god" ?

 

Skader er skader, bortsett fra disse har Torres vært strålende for oss. Unntaket er 3 måneder i høst.

 

Når det er sagt så bytter jeg gjerne Torres mot £50M, men da heller til utlandet en til en Premier League klubb. Skal vi selge Torres imorgen ser jeg helst at vi får £50M + Sturridge, alternativt Anelka på lån ut sesongen.

Til sommeren MÅ vi selge han for £50 millioner.

Endret av YNWA32
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begynner å bli ganske lei alt dramaet rundt Torres!

Hvis han ikke drar nå, håper jeg sannelig han drar til sommeren, for han har ikke vært spesielt god siden debut sesongen! etter det har det kun vært halve sesonger eller lusent spill, så hvis vi kan cashe in 50 millioner pund for han ser jeg ingen grunn til å beholde han!

 

Har han vært så dårlig? Torres står med 47 mål og 10 assist på 88 kamper i liga og europa siden debutsesongen.

 

Er virkelig 57 målpoeng på 88 kamper så dårlig at hans bidrag faller inn under "ikke vært spesielt god" ?

 

Skader er skader, bortsett fra disse har Torres vært strålende for oss. Unntaket er 3 måneder i høst.

 

hvis du ser på statistikkene hans i liverpool, så går de kun nedover og nedover! i antall kamper og mål! sier ikke at han har vært dårlig for oss, men finnes nok av spillere som kunne ha gjort en like bra eller bedre jobb! så hvis chelsea legger 50 mill på bordet, så ser jeg ikke hvorfor vi skal si nei! eneste grunnen jeg ser, er at vi ikke har noen verdens mulighet til å hente inn noen andre! ;/

 

EDIT: så ikke siste delen din :p

Endret av leorat
Lenke til kommentar

Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? :)

 

babel er solgt da!

ønske er et viktig ord i den setningen :whistle:

 

haha, bare dobbeltsjekket ^^

jeg har altid likt Babel, og aldri helt forstått hvorfor han ikke har fått mer spilletid! :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? :)

 

babel er solgt da!

ønske er et viktig ord i den setningen :whistle:

 

haha, bare dobbeltsjekket ^^

jeg har altid likt Babel, og aldri helt forstått hvorfor han ikke har fått mer spilletid! :/

Helt enig der, han hadde fart, teknikk og et godt skudd :) Må nesten ha vært noe utenfor banen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...