leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 LFCZA Balague on Sky Sports. LFC negotating with Chelsea. Torres feels he has to go and knows he has to accept the consequences. link? http://twitter.com/thisisanfield takk så lenge vi ender opp med 50 eller mer, så er jeg fornøyd!^^ Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Begynner å bli ganske lei alt dramaet rundt Torres! Hvis han ikke drar nå, håper jeg sannelig han drar til sommeren, for han har ikke vært spesielt god siden debut sesongen! etter det har det kun vært halve sesonger eller lusent spill, så hvis vi kan cashe in 50 millioner pund for han ser jeg ingen grunn til å beholde han! Har han vært så dårlig? Torres står med 47 mål og 10 assist på 88 kamper i liga og europa siden debutsesongen. Er virkelig 57 målpoeng på 88 kamper så dårlig at hans bidrag faller inn under "ikke vært spesielt god" ? Skader er skader, bortsett fra disse har Torres vært strålende for oss. Unntaket er 3 måneder i høst. Når det er sagt så bytter jeg gjerne Torres mot £50M, men da heller til utlandet en til en Premier League klubb. Skal vi selge Torres imorgen ser jeg helst at vi får £50M + Sturridge, alternativt Anelka på lån ut sesongen. Til sommeren MÅ vi selge han for £50 millioner. Endret 30. januar 2011 av YNWA32 3 Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Begynner å bli ganske lei alt dramaet rundt Torres! Hvis han ikke drar nå, håper jeg sannelig han drar til sommeren, for han har ikke vært spesielt god siden debut sesongen! etter det har det kun vært halve sesonger eller lusent spill, så hvis vi kan cashe in 50 millioner pund for han ser jeg ingen grunn til å beholde han! Har han vært så dårlig? Torres står med 47 mål og 10 assist på 88 kamper i liga og europa siden debutsesongen. Er virkelig 57 målpoeng på 88 kamper så dårlig at hans bidrag faller inn under "ikke vært spesielt god" ? Skader er skader, bortsett fra disse har Torres vært strålende for oss. Unntaket er 3 måneder i høst. hvis du ser på statistikkene hans i liverpool, så går de kun nedover og nedover! i antall kamper og mål! sier ikke at han har vært dårlig for oss, men finnes nok av spillere som kunne ha gjort en like bra eller bedre jobb! så hvis chelsea legger 50 mill på bordet, så ser jeg ikke hvorfor vi skal si nei! eneste grunnen jeg ser, er at vi ikke har noen verdens mulighet til å hente inn noen andre! ;/ EDIT: så ikke siste delen din Endret 30. januar 2011 av leorat Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Neste søndag spiller Liverpool mot Chelsea på brua. Hvilket lag er det Torres kommer til å senke? Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Neste søndag spiller Liverpool mot Chelsea på brua. Hvilket lag er det Torres kommer til å senke? regner med at hvis en overgang til chelsea går i orden, så spiller han ikke på søndag! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Mitt tips er at Torres ikke spiller den kampen. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vil mye heller ha $40M + Ivanovic enn noen andre spillere fra Chelsea. Enten det eller £50M straight up. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Mitt tips er at Torres ikke spiller den kampen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Tenkte altså uansett hvilken klubb han er i, så spiller han ikke da. Men det hadde jo blitt episke tilstander hvis Torres velger å bli hos oss, spiller og kopierer seg selv med to mål mot Chelski. Endret 30. januar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tenkte altså uansett hvilken klubb han er i, så spiller han ikke da. spår det samme! men for å gå over til noe mer positivt, så gleder jeg med til å se åssen Suarez gjør det ^^ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Uansett helt surrealistisk å tenke på. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noen forslag til replacements? jeg tror kanskje Hulk eller Falcao hadde gjort det bra! ^^ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tenk hvor mange mål han har scoret mot Chelsea? Ikke minst var det også hans første PL mål. Torres har vert vårt fremste våpen mot Rublene, nå skal Rumblene over ta ham.....(kansje) 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? Endret 30. januar 2011 av _Scruffy_ 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Haha Jimmy Rice om Luis. "Positive news on Suarez. Met him before his medical. Very affable and confident, massive grin on his face. Exciting signing." 1 Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? babel er solgt da! regner med at du har fått med deg det! ^^ Endret 30. januar 2011 av leorat Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? babel er solgt da! ønske er et viktig ord i den setningen Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? babel er solgt da! ønske er et viktig ord i den setningen haha, bare dobbeltsjekket ^^ jeg har altid likt Babel, og aldri helt forstått hvorfor han ikke har fått mer spilletid! :/ 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bare jeg som kunne ønsket meg (hvis torres går) at vi hadde Babel/Suarez på top? babel er solgt da! ønske er et viktig ord i den setningen haha, bare dobbeltsjekket ^^ jeg har altid likt Babel, og aldri helt forstått hvorfor han ikke har fått mer spilletid! :/ Helt enig der, han hadde fart, teknikk og et godt skudd Må nesten ha vært noe utenfor banen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå