DiNozzo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fra Twitter: Breaking News: John Terry has offered to helped smooth Fernando Torres' move to Chelsea by showing Torres' wife around London. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fra Twitter: Breaking News: John Terry has offered to helped smooth Fernando Torres' move to Chelsea by showing Torres' wife around London. Må jo ha litt humor folkens Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Må innrømme at jeg syns den var litt morsom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Synes den var veldig morsom jeg. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fra Twitter: Breaking News: John Terry has offered to helped smooth Fernando Torres' move to Chelsea by showing Torres' wife around London. Må jo ha litt humor folkens Hehe! Bare jeg hører Chelsea + Torres i samme setning = Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 en som har vært spot on med oppdateringer rundt Suarez og Adam dette vinduet rapporterer at vi har lagt inn et siste bud på Charlie Adam: £8.5M som kan øke til £11M. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fergieboy skal vist være ute etter Adam han også, ifølge ryktene. Kommer til å le så jævlig om han går til United. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Syns alt dettener rart. Torres har selv vært i spania på ferie en par dager. Har følelsen på at en agent står bak dette. Håper det iallefall. Vil høre hva nando sier selv jeg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fergieboy skal vist være ute etter Adam han også, ifølge ryktene. Kommer til å le så jævlig om han går til United. Hvorfor det? Fordi Gold mobbet dere for å være ute etter Adam? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 en som har vært spot on med oppdateringer rundt Suarez og Adam dette vinduet rapporterer at vi har lagt inn et siste bud på Charlie Adam: £8.5M som kan øke til £11M. Orly? Link? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du får ta det med en teskje salt søten. Jeg bare leser rykter rundt omrking. Var en moderator på liverpool.no som hadde skrevet det på kopforum. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nettopp kommet hjem. Noe nytt? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fergieboy skal vist være ute etter Adam han også, ifølge ryktene. Kommer til å le så jævlig om han går til United. Ja, har blitt sagt i hele dag at de har fått ferten av ham. Kommer til å begynne å grine om han går dit. Blir garantert en suksess. Morgendagen blir mye surfing ja. Tipper det skjer en del, ryktes jo for tiden at Rednapp har lagt inn et bud på £26M på den godeste Llorente. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Neiss, fortsatt svett og lite påkledd etter vår tidligere seanse. Hva med å komme og fikse meg noe mat a? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det med nytt bud på Adam kom vel opprinnelig fra noe folk på RAWK. Heftig aktivitet der i dag. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Begynner å bli ganske lei alt dramaet rundt Torres! Hvis han ikke drar nå, håper jeg sannelig han drar til sommeren, for han har ikke vært spesielt god siden debut sesongen! etter det har det kun vært halve sesonger eller lusent spill, så hvis vi kan cashe in 50 millioner pund for han ser jeg ingen grunn til å beholde han! 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) LFCZA Balague on Sky Sports. LFC negotating with Chelsea. Torres feels he has to go and knows he has to accept the consequences. Endret 30. januar 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
leorat Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 LFCZA Balague on Sky Sports. LFC negotating with Chelsea. Torres feels he has to go and knows he has to accept the consequences. link? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dette kan ikke ha Torres ha tenkt skikkelig igjennom 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 LFCZA Balague on Sky Sports. LFC negotating with Chelsea. Torres feels he has to go and knows he has to accept the consequences. link? http://twitter.com/thisisanfield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå