Smågal Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sitter egentlig bare og sjekker div sider og forum hele tiden nå. Rimelig kjedelig når det ikke skjer noe. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fernando Torres egentrening med fysisk trener. Altså ikke noe dramatisk Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fernando Torres, 7.5.2010. - "I will never play for another Premiership club other than Liverpool" Håper virkelig han er en mann av sine ord.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Likevel gjør det meg trist. Fra dette: Til 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fortsatt ikke noe spesielt at han trener alene da. Men det ser jo jævlig stuslig ut på bildet, det kan jeg være enig i. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Likevel gjør det meg trist. Fra dette: Til Klump i halsen! 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Likevel gjør det meg trist. Fra dette: Til Klump i halsen! me 2 Endret 30. januar 2011 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Likevel gjør det meg trist. Fra dette: Til Håper virkelig ikkje han drar. Skal han først dra, så håper eg det ikkje bli til noen andre PL lag. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er to ting som er spesielt skuffende med Torres i denne saken, og det er at transfersøknaden kommer så tett opp mot slutten av transfervinduet og setter klubben i en veldig vanskelig situasjon, og at han i så fall går til en rival, til tross for alt han har sagt. Jeg kan skjønne ønsket om mer kortsiktig sportslig suksess enn hva Liverpool ser ut til å kunne være i stand til per dags dato, men å presse igjennom en overgang til en rival helt på tampen av vinduet er veldig usselt gjort mot klubben som tross alt gjorde ham til en verdensstjerne og supporterne som har elsket ham siden dag én. Med mindre noe snur, så er det veldig respektløst mot fansen, og først og fremst det som gjør at misnøyen mot ham kommer til å bli stor, ikke nødvendigvis det at han vil dra i utgangspunktet. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 En ting som er godt å vite er at dette vil ende på en eller annen måte i morgen. For en jævlig helg dette har vært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nja, vi fikk jo Suarez. Så for meg har helgen vært helt grei. Irriterende spennende, men det får så være. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når endelig alt ser ut som om det går oppover så kommer den jævela beskjeden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hmmf, sjefen og professoren min er begge Liverpool-supportere. Dette kan bli noen slitsomme uker. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det har vært en helt forjævlig helg, først kom en gladnyhet om at vi hadde sikret oss Suarez men så timer etterpå kommer en verre nyhet om at Torres ønsker å forlate Liverpool. Fy faen har sittet å refresha og leita etter info om hvorfor . Men det har ikke skjedd stort siden fredagen hvor vi fikk vite at han leverte inn søknad om transfer. Er så frustert som det går ann å få blitt 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Var deilg å endelig ha avklart spissspørsmålet i ca. 2-3 timer. Så ble det usikkert igjen. Kenny har pressekonferanse tidlig i morgen formiddag, tipper ikke vi vet noe mer før da. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hadde vore veldig greit no om Torres hadde hatt ein twitter-konto, og lagt ut eit bilde der agenten hans var manipulert inn i ei Chelsea-drakt. 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det som gjør det hele så teit er at man ikke blir opplyst om noe, jeg vil gjerne vite om han drar eller ikke At man kanskje kunne ha fått en liten oppdatering iløpet av helgen istede for at man skal bombanderes i morgen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Morgendagen kommer til å bli preget av heftig surfing og refreshing That's for sure. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Fra Twitter: Breaking News: John Terry has offered to helped smooth Fernando Torres' move to Chelsea by showing Torres' wife around London. 7 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) John Terry's Facebook-status: Ollala *galgenhumor* Endret 30. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå