Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så dermed er ikke Giggs, Scholes og Neville heller noen gode spillere? Siden de har vært lojale og ikke attraktive for andre klubber?

 

Grunnen til at disse spillerene ikke har vært attraktive for andre klubber er nettopp lojaliteten til klubben, og alle vet at de er umulige salgsobjekter.

Haha, kødder du eller? Carra og Neville kan sammenlignes, de har vel samme historia sånn sett. De to har ikke vært særlig attraktive for andre (stor)klubber, fordi de aldri har vært top notch spillere.

Vis man er god nok til å spille for verdens beste klubb, så er man ivertfall gode nok til å være aktuell for andre storklubber. Selv om begge de overnevnte spillerene har tapt seg de siste årene, så har de holdt jevnt godt høyt nivå i sin karriere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste spilleren jeg kunne tenkt meg fra City er Silva. Resten kan de beholde for seg selv.

 

Hvis Torres på død og liv vil dra, så hadde jeg heller solgt han billigere ut av England enn å selge han til Chelsea. Enkelt og greit.

 

Og hvis Torres drar, så ser jeg mange nevner Llorente, men Aguero er vel strengt talt "enklere" å hente vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Fansen fortjener å vite hva som skjer. Om den brutale sannheten så er at Torres vil bort for alt i verden og til Chelsea, så fortjener vi en uttalelse som forteller fakta. Men hvis det var slik at det var en slags misforståelse, ombestemt seg, blabla, så burde jo klubben og Torres egentlig kommet med en uttalelse om det for lenge siden, ettersom misnøyen mot Torres bare stiger time for time blant fansen når han holder på sånn.

Etter de nye eierene har kommet inn så har jo alt gått som sirup. Selv om ting blir gjort, så skjer alt i siste liten. Og det er ikke første gang de er sent ute med utalelser og offentligjøringer.

Lenke til kommentar

Vis man er god nok til å spille for verdens beste klubb, så er man ivertfall gode nok til å være aktuell for andre storklubber. Selv om begge de overnevnte spillerene har tapt seg de siste årene, så har de holdt jevnt godt høyt nivå i sin karriere.

Begge er local lads som er blodfans av klubben selv og gir 120% i hver kamp hele karrieren sin, det resulterer i mye spilletid og høy status i klubben vettu. Ja de har holdt en relativt høy klasse i sine år, men ikke verdensklasse.

 

oooog da sier vi oss sikkert ferdig med den :).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det at han trener alene er vel ikke noe ekstraordinært. Han var ikke med på økta tidligere i dag og vil kanskje hente seg inn etter det. Forøvrig snakk om at han fikk fri til dagens tidligøkt for en uke siden elns. Så å spekulere i hvorfor han trener alene er bare dumt synes jeg, det som faktisk teller noe er at han faktisk trener og er på Melwood i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dermed er ikke Giggs, Scholes og Neville heller noen gode spillere? Siden de har vært lojale og ikke attraktive for andre klubber?

 

Grunnen til at disse spillerene ikke har vært attraktive for andre klubber er nettopp lojaliteten til klubben, og alle vet at de er umulige salgsobjekter.

Haha, kødder du eller? Carra og Neville kan sammenlignes, de har vel samme historia sånn sett. De to har ikke vært særlig attraktive for andre (stor)klubber, fordi de aldri har vært top notch spillere.

Vis man er god nok til å spille for verdens beste klubb, så er man ivertfall gode nok til å være aktuell for andre storklubber. Selv om begge de overnevnte spillerene har tapt seg de siste årene, så har de holdt jevnt godt høyt nivå i sin karriere.

Det er fortsatt en latterlig sammenligning. Carra/Neville er/var gode nok for sine respektive lag, men de var aldri stjernespillere som andre klubber ville betalt masse penger for. Scholes og Giggs har selvsagt vært ekstremt attraktive for andre klubber, på samme måte som f.eks. Casillas i Real. Men det har vært få forsøk på å skaffe seg disse spillerne fordi alle vet at det er håpløst.

 

Giggs og Scholes kunne gått fra toppklubb til toppklubb og tjent mye mer penger hvis de hadde ønsket det. Det samme kan ikke sies om Carra og Neville.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Føler meg rimelig sikker på at Torres vil til Chelesa nå og at så kommer til å skje, forbereder meg hvert fall på det. Med de signalene vi har fått og ingen uttalelser som motstrider det, så virker det som det er hva som er i ferd med å skje.

 

Torres var/er stor, men ingen vil noensinne bli større enn klubben.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil Tevez til Liverpool? den pengeslukeren der vil jeg ikke ha i det hele tatt. Han har jo hjemlengsel også , han vil hjem til landet sitt... så Tevez tror jeg ikke er noe å satse på hvertfall.

Fordi der kan Tevez alene være den store fisken i dammen, slik han liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...