Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg tar faktisk heller Daniel Sturridge enn Anelka.

Ser hva du mener. Anelka er bedre en Sturridge de neste 18 månedene, men etter det er det bedre å ha Sturridge. Derfor ser jeg helst at vi får Anelka på lån i 6 mnd og en opsjon på å kjøpe Sturridge (går det an?) til sommeren for £5M. Dette sammen med £50M for Torres tror jeg er det beste vi kan få idag.

Da har vi Anelka i EL og Suarez i ligaen som midtspisser. Anelka som backup i ligaen og N`Gog som backup i EL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En sann legende, som aldri har vært koblet til en annen klubb. Aldri bedt om en annen klubb, men tjent oss trofast mellom tykt og tynt. Måtte han få flere gode år i klubben, og gjøre det langt bedre enn Skrtel når han er tilbake i spill.

Med all respekt, så har ikke Carra vært særlig attraktiv for andre klubber heller. Litt annen situasjon enn hva Gerrard bla. har vært i.

Lenke til kommentar

Med all respekt, så har ikke Carra vært særlig attraktiv for andre klubber heller. Litt annen situasjon enn hva Gerrard bla. har vært i.

Sant, tipper det samme kunne ha skjedd med Warnock. Uansett, så orker jeg ikke å tenke på Torres. Derfor tenker jeg på andre, bedre ting. Som Carragher, Lucas (gutten skal ha respekt for alt han har vært igjennom fra supportere), Reina som snart blir fullstendig scouser og eierne våre som investerer penger.

Edit:

Reina er totalt elskbar :love:, thanks Smågal

Endret av WCH
Lenke til kommentar

En sann legende, som aldri har vært koblet til en annen klubb. Aldri bedt om en annen klubb, men tjent oss trofast mellom tykt og tynt. Måtte han få flere gode år i klubben, og gjøre det langt bedre enn Skrtel når han er tilbake i spill.

Så dermed er ikke Giggs, Scholes og Neville heller noen gode spillere? Siden de har vært lojale og ikke attraktive for andre klubber?

Grunnen til at disse spillerene ikke har vært attraktive for andre klubber er nettopp lojaliteten til klubben, og alle vet at de er umulige salgsobjekter.

Jeg vil ikke kvitte meg med Torres som mange her inne vil. Han er en unik spiller som er uerstattelig. Han har, som resten av laget vært blottet for selvtillit og har vært langt nede under nedgangsperioden Liverpool har hatt de siste 2 årene. Men nå lysner alt. Nye eiere, ny trener, ny kapital, nye kjøp, og Torres ser ut til å smile igjen. Er det noe han skjuler?

Frem til vi får vite hvorfor Torres leverte søknaden, og om den var rettet til Chelsea's interesse, og om det som skal være en splittelse mellom Torres og agenten, så støtter jeg forsatt Torres.

edit:

Nå har City også kommet med spiller+penger bud. Skal dreie seg om Tevez eller Wright-Phillips.

Jeg vil ikke ha noen av de overbetalte spillerene til Chelsea eller City, og jeg håper for guds skyld at Torres ikke går til en av de pengedopede klubbene.

Endret av Pirja
  • Liker 1
Lenke til kommentar

huff er mye rart på twitter

vegardgrott: ?? Torres just ran to his car and drived very fast away from Melwood!? Right before session 2 started of training.... #LFC http://yfrog.com/h3bvcssj 1 minute ago via Twitter for iPhonefrom Liverpool, Liverpool

Den der tar man med en klype salt haha

Men syntes det er rart vi ikke får høre noe om grunnen til Torres, dette kom så brått på. Men alt tyder på han forsvinner desverre. Tror ikke vi klarer ersatte han med det første, Torres er one of a kind.

http://www.youtube.com/watch?v=f8Fe5SaRPaI

:cry:

Lenke til kommentar

En sann legende, som aldri har vært koblet til en annen klubb.

Nå har City også kommet med spiller+penger bud. Skal dreie seg om Tevez eller Wright-Phillips.

Jeg vil ikke ha noen av de overbetalte spillerene til Chelsea eller City, og jeg håper for guds skyld at Torres ikke går til en av de pengedopede klubbene.

Kan du vennligst gi oss en link til dette ryktet. Leste nemlig akkurat det samme på en total køddeside.

City skulle gi oss £40M + Tevez. I tillegg skulle vi få SWP på lån ut året med opsjon på kjøp for £8M. Samtidig skulle City betale 50% av lønnen til Tevez & SWP ut sesongen. Dette er total bullshit spør du meg.

Lenke til kommentar

Så den filmen da Linda postet den for et par sider siden. Kjente tårene var rett rundt hjørnet. En bra film!

Håper noen kan vise den til Torres, slik han kan se hvordan han hadde det før i Liverpool.

Men la oss ikke ta noe forgitt før det er klart at Torres vil bort, eller han blir solgt.

Jeg håper han venter til sommeren, og vis han forsatt ikke har funnet gnisten, eller Liverpool kommer med i CL, så kan han få lov til å gå.

YNWA32: Jeg leste det på LFCTS på facebook, kan godt være det er fra samme kilde.

edit: Drøye rykter du har hørt. Jeg har bare lest at City byr penger+ en spiller. Det som nevnes over her med 40m + tevez og swp er bare bullshit, er ikke Messi vi snakker om her.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

:cry:

Men la oss ikke ta noe forgitt før det er klart at Torres vil bort, eller han blir solgt.

Jeg håper han venter til sommeren, og vis han forsatt ikke har funnet gnisten, eller Liverpool kommer med i CL, så kan han få lov til å gå.

YNWA32: Jeg leste det på LFCTS på facebook, kan godt være det er fra samme kilde.

Ang Tevez ryktene. City har masse spisser de kan legge i mellom. Tevez er vel ganske usannsynlig.

Når det er sagt så hadde jeg sagt ja takk til £40M + Tevez. Da kan vi hente inn 3 klassespillere andre steder på banen og erstatte Torres med Tevez. Men dette er 100% unreal da Tevez vil bort fra Premier League.

PIRJA: Hvis du leser slike rykter, hvorfor bare poster du dem ikke her?

Endret av YNWA32
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dermed er ikke Giggs, Scholes og Neville heller noen gode spillere? Siden de har vært lojale og ikke attraktive for andre klubber?

Grunnen til at disse spillerene ikke har vært attraktive for andre klubber er nettopp lojaliteten til klubben, og alle vet at de er umulige salgsobjekter.

Haha, kødder du eller? Carra og Neville kan sammenlignes, de har vel samme historia sånn sett. De to har ikke vært særlig attraktive for andre (stor)klubber, fordi de aldri har vært top notch spillere.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde lett tatt £40M + Tevez. Det hadde vi kommet veldig styrka ut av mtp at Tevez ikke holder tilbake veldig mye for Torres. Men den dealen er veldig usannsynlig. Adam Johnson hadde vært deilig.

Nei, tror fortsatt Torres blir. Hvorfor skulle han trene med laget i dag om han var halvveis ut døra? Gir ingen mening. Men ønsker meg en uttalelse snart.

Lenke til kommentar

Fansen fortjener å vite hva som skjer. Om den brutale sannheten så er at Torres vil bort for alt i verden og til Chelsea, så fortjener vi en uttalelse som forteller fakta. Men hvis det var slik at det var en slags misforståelse, ombestemt seg, blabla, så burde jo klubben og Torres egentlig kommet med en uttalelse om det for lenge siden, ettersom misnøyen mot Torres bare stiger time for time blant fansen når han holder på sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...