Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

HVIS Torres går til Chelsea vil jeg heller bruke pengene å få inn f.eks Llorente, enn å få inn Anelka som er gammel og sliten. Hvis han skulle gå, så trenger vi absolutt en spiss, men Anelka er langt fra førstevalget for å si det sånn.

Funfact: Fernando Llorentes fulle navn er Fernando Llorente Torres. Hvis Torres skulle gå, så må det være bra å få inn han. Gi han nr. 9 og et armbånd med YNWA så kan vi beholde både sang, drakter osv. :dremel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spørs om Liverpool rekker å kjøpe en spiller før vinduet stenger vett. Det som beskjymrer meg(om torres drar).

Ikke blodfan av Anelka, men han kan prestere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ryktes at flere av spillerne på Liverpool ikke kommer til å savne Torres om han drar. Ekstremt løse rykter fra ekstremt håpløse avis-kilder.

One team-mate admitted: "He has always been admired by his teammates, but not loved
Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Aguero, Pacheco/N'Gog, Suarez på topp, med Silva, Meireles og Gerrard bak, hvor Meireles er ankeret.

N'Gog vil jeg ikke satse på videre. Men vi blir kanskje nødt til det...

Hva er det alle har i mot N'Gog egentlig? Han er et ganske stort talent og har virkelig tatt vare på sjansene sine når han har spilt. Gutten er bare 21 år og antall mål han har scoret (8) i år er absolutt veldig bra med tanke på at N'Gog ikke har vært en fast spiller.

Lenke til kommentar

Om vi ikkje rekke å få inn skikkelig erstattning for torres, så er anelka beire enn ingenting!

Det er iallfall mi meining

Er helt enig. Om vi får Anelka, pluss £45M, så er det uten tvil en god deal. Anelka er 31 år, og har vel 2-3 år igjen på høyeste nivå. Vi kan i alle fall bruke han som en backup, eventuelt partner med Suarez på topp. Skal vi ha en sjans i Europacupen, så blir Ngog for lett. Dessverre. SETT at Torres drar, da.

Lenke til kommentar
"He understands that long-term success happens with teams and not individuals so there has been a big emphasis on team spirit."

Agger som forteller om Dalglish i et intervju. Aner vi et lite stikk mot Torres her?

Hele intervjuet.

Hadde det kommet fra Gerrard ville det nok vært et stikk. Når det kommer fra skadeutsatte Agger som nok ikke akkurat gjør at fax-maskinen på Anfield går varm, så faller det ikke så tungt.

Imo, selg Torres, en enorm sum for en spiss som er skadet 60% av tiden og nå har gått sur. Det som trengs uansett i laget er friskt blod, ingen nåde for de som underpresterer. Laget må bygges på nytt, da trengs cash og nye impulser.

Lenke til kommentar

Til alle dere som er imot Anelka inn som en del av Torres salget til Chelsea, hva er planen deres for Europa League?

Hvis vi selger Torres har vi bare David N`Gog som ren spiss igjen, blir han skadet så står vi tilbake med Kuyt/Jovanovic på topp. DET BLIR FOR TYNT. Da kan vi legge ned alle ambisjoner for Europa League.

Det vi burde kreve av Chelsea er £50M for Torres + lån av Anelka ut året. Samtidig som vi får en opsjon på kjøp av franskmannen på £6-8M. Eventuelt kan vi få £50M med D.Sturridge med på kjøpet. Han er langt fra ferdig som toppspiller men vil kunne gi troppen bedre bredde. Vi er i god posisjon til å presse Chelsea da de trenger Torres i dag for å kunne vinne CL / PL. Får de David Luiz og Fernando Torres så er de fort favoritter til å vinne Premier League. Lampard er tilbake for fullt og det gjenstår to kamper mot Man Utd.

Hvis Chelsea ikke hopper på Torres dette vinduet så kan Liverpool heller selge til en klubb på kontinentet og da la Torres få gå for £42-45M istedet for å fore en konkurrent til CL plassen.

Jeg mener vi burde håpe og gå for en av disse løsningene:

Torres til Chelsea for:

¤ £50M + Anelka på lån

¤ £50M + D.Sturridge

¤ £42M + Y.Zhirkov

Da får vi ca £55M i verdi for Torres mot max £50 millioner til sommeren. Upsiden med å ikke gi en avtale nå er hovedsaklig to ting:

a) vi kan selge til en klubb utenfor PL

b)vi må ha en sur Torres i klubben frem til sommeren.

Selger vi denne helgen får vi kanskje en spiss i retur + £50M. Dette sammen med midler fra eierne, salg av Konchesky, Aquilani, Jovanovic, Poulsen har vi et sted mellom £70-90M å bruke på nye spillere til sommeren og starter første dag av transfervinduet med masse penger på konto.

Endret av YNWA32
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har så langt ikke uttalt meg i Torres saken, og det er fordi jeg føler at de fleste LFC-supportere har gått av hengslene. Jeg sier som Carragher, det finnes ingen større klubb enn LFC... og derfor finnes det heller ingen spillere som er større enn klubben. Vil Torres dra, så får han dra til sommeren. Nå vil jeg hylle Carragher, for han hadde bursdag for to dager siden.

Flest kamper for Liverpool

1. Ian Callaghan 857

2. Ray Clemence og Emlyn Hughes 665

4. Ian Rush 660

5. Jamie Carragher 651

5. Phil Neal 650

6. Tommy Smith 638

8. Bruce Grobbelaar 628

8. Alan Hansen 620

10. Chris Lawler 549

Flest ligakamper for Liverpool

1. Ian Callaghan 640

2. Billy Liddell 492

3. Emlyn Hughes 474

4. Ray Clemence 470

5. Ian Rush 469

6. Tommy Smith 467

7. Phil Neal 455

8, Jamie Carragher 450

8. Bruce Grobbelaar 440

9. Alan Hansen 434

10. Elisha Scott 430

En sann legende, som aldri har vært koblet til en annen klubb. Aldri bedt om en annen klubb, men tjent oss trofast mellom tykt og tynt. Måtte han få flere gode år i klubben, og gjøre det langt bedre enn Skrtel når han er tilbake i spill.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...