Tara- Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, da var vi vel ferdig med det bilde greiene. On-topic: Vil heller at Torres skal bli enn at vi får 500 millioner. Faktisk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, det tenkte jeg i utgangspunktet også. Tenkte at Chelsea eller uansett hvem får bare by så mye de vil, man han skal være her. Men så leverte han transfersøknad. Og da er vi ikke tjent med å ha han her lenger. Da kan vi heller bare tjene mest mulig penger på han og kjøpe andre forsterkninger, som vi jo trenger. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Det er jo masse rykter nå. Og så er det noen som nevner at Dalglish og Gerrard skal ha overtalt Torres til å bli. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Ei ripe i lakken har han fått uansett hva som skjer. Så får vi se hvor stor den ripa blir. Går han til Chelski blir det et jævla hull i lakken. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Da rives lakken av. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 "Skulle Liverpool miste Fernando Torres vil man være betydelig svekket ikke minst i Europa League, hvor den forventede nyervervelsen Luis Suarez ikke er kvalifisert å spille." Noen som kan forklare hvorfor? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Han har nok spilt noen kamper for Ajax i Europa League, da. Kan ikke delta for mer enn ett lag i Europa. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Han har spelt for Ajax i CL, og Ajax har rykka ned til EL Ajajaj! slått på målstreken her, ja Endret 30. januar 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Har vel spilt for Ajax i Europa League Edit... slått på målstreken av fleire der Endret 30. januar 2011 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Henger meg på den Scruffy. Tror det er vi toan som vil ha han mest her inne. Jeg også! 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Håper Torres dør. 3 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Håper Torres dør. Er ikke det "litt" i overkant Vent heller til han eller Daglish kommer med en offentlig uttalelse om situasjonen Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 kanskje, men han har uansett vært en kuk mot drakta. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 kanskje, men han har uansett vært en kuk mot drakta. Jeg krysser bare fingrene for at det var en missforståelse mellom Torres og Agenten, og at alt dette er glemt etter 2 måneder med Torres/Suarez pwnage :D Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Tror ikke jeg. Slikt skjer ikke. Selg torres for 40M + Sturridge og kjøp Llorente. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Som jeg sa i går kveld, så synes jeg det blir feil å uttale seg før man faktisk vet mer hva som har skjedd, og hva som er tankene bak. Det er jo en mulighet at transfersøknaden kom som følge av at Torres følte at løfter ble brutt dette vinduet ved at ingen ble signert, og at det er noe i ryktene om rotet rundt agenten, osv. Men det kan også være at han faktisk vil bort. Vi vet veldig lite, men inntil videre, til vi får høre mer, så synes jeg faktisk Torres fortjener den lille tvilen til gode etter alt han har gjort for oss. Vil han bort, så fine. Da får vi heller bare selge ham, vi er ikke tjent med å ha en spiller som vil bort og vi vil heller ikke ha en spiller som vil bort. Som jeg sa i går - vil han bort så får han gå, klubbfølelsen er liten og det er synd. Men inntil vi får vite mer, så velger jeg å hvert fall tro at det finnes noe godt i verden. Men igjen, det er noe som virker rart med hele saken, da Torres i så fall velger å forlate klubben først når vi nettopp har fått nye eiere, ny manager og signert en toppspiller og har handlekraft på markedet, og ting ser lysere ut. Etter all den mørkheten vi har opplevd, så var tidspunktet på transfersøknaden veldig merkelig. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Som Termo så klokt sa: Det er befreftet fra offisielt Liverpool FC hold at det er motatt en transfeer søkand fra Fernado Torres, El Nino, El Nino de ores, Nando. Hva faen er det å missforstå?. Det er trist og si det, men: "His armbound proved hi was Red, Torres, Torres. You never walk alone it said, Torres, Torres! We bought the lad from sunny Spain, he get the ball he scores agian. Fernado Torres, Liverpools numer 9." vill aldri rungt på the Kop på samme måte igjenn. Dette innlegget made me shed tears. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 ''Liverpool will allow Fernando Torres to join Chelsea before tomorrow’s transfer deadline as long as the London club meet their asking price for the disaffected Spain international. A British record fee of £50 million (Dh292.5m) is Liverpool’s asking price for Torres, though their American owners would also be prepared to accept a package including a ready-made replacement, such as the former France striker Nicolas Anelka'' Syns jeg Liverpool skal jump på det tilbudet om det stemmer. 50mill pund og Anelka er en for sweet deal. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 50 mill uten Anelka er sweetere i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Om du vil prøve Suarez alene på topp så er det din sak. Selger vi Torres trenger vi en spiss tilbake. Da helst en som er vandt med Premier League. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå