Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss bytte Torres mot Xabi Alonso og Albiol eller noe. :p

Hvis Torres forsvinner hadde jeg gjerne sett at vi hentet Aguero og kanskje prøve å utnytte kjøpegalskapen til City og hente Silva fra de. Litt usikker på hvor mye spilletid han egentlig får i City vel og merke.

 

Aguero, Pacheco/N'Gog, Suarez på topp, med Silva, Meireles og Gerrard bak, hvor Meireles er ankeret.

Haha, hadde Vidic mareritt av Torres ville han blitt liggende i fosterstilling og grått av den oppstillinga. :p

 

I tillegg er det viktig at Liverpool ikke går i fella og benker Torres. Det er viktig å vise at de fortsatt ønsker han som en viktig del av laget. Det kan jo være at han bare har en dårlig periode akkurat som Liverpool og at ting vil forandre seg til sommeren. Men da er vi nok avhengig av å gjøre det bedre på transfermarkedet enn de fleste andre engelske lagene.

Ikke nødvendigvis bruke slike summer som City, men gjøre gode og smarte kjøp av kvalitetsspillere som vil gi et signal om at denne sesongen er det ikke noe tull.

Den følelsen fikk jeg hvertfall ikke når vi ansatte Hodgson før nåværende sesong..

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hvis Torres forsvinner hadde jeg gjerne sett at vi hentet Aguero og kanskje prøve å utnytte kjøpegalskapen til City og hente Silva fra de. Litt usikker på hvor mye spilletid han egentlig får i City vel og merke.

Aguero er jeg også interessert i, eller Benzema. Eller kanskje bare Higuain? David Silva ønsket jeg før, men det er akkurat som om spillere som har gått til City er skitne og jeg ser ikke på han på samme måte nå.

 

Aguero, Pacheco/N'Gog, Suarez på topp, med Silva, Meireles og Gerrard bak, hvor Meireles er ankeret.

N'Gog vil jeg ikke satse på videre. Men vi blir kanskje nødt til det... Og hvorfor i all verden vil du bruke Meireles som anker?

 

I tillegg er det viktig at Liverpool ikke går i fella og benker Torres. Det er viktig å vise at de fortsatt ønsker han som en viktig del av laget.

Jo, det er i grunn sant, men tror det er urealistisk å forvente at Torres vil gi 100 % framover nå. Gitt at han faktisk vil gå da. Det har jo faktisk bare kommet to-tre meldinger som man ikke kan trekke noen konklusjoner fra. 1. Chelsea byr (noen millioner, husker ikke tallet nå.) 2. Torres leverer transfersøknad (som ikke er klubbspesifikk) 3. Liverpool avslår søknaden. Det er alt vi vet.

 

Tror uansett vi har sett det beste fra Torres i LFC. Å la han spille kan føre til dårlig innsats - og ikke bare fra han. Å la han sitte og surne på benken er kanskje ikke så dumt.

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på noe fra Torres/Dalglish før jeg uttaler meg veldig/gjør meg opp en endelig mening om denne saken. Men hvis dette skulle vise å stemme så synes jeg ting ser en del lysere ut.

 

Mye mer legitimt hvis grunnen var at han trodde at klubben ikke kunne innfri løftene han har blitt gitt nok en gang.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Begynner å bli jævlig lei denne greia nå. Venter i stor spenning på hva Kenny/Torres sier når den tid kommer. Inntil den tid håper jeg bare vi får inn en spiller til før vinduet stenger. Synd at Suarez har fått "dagen sin" ødelagt av alt dette rundt.

Han får "ta igjen" ved å score et par mål og sette Torres i skyggen på onsdagen. :p

 

Jeg ser på det som ganske sannsynlig at Torres skrev transferrequesten før signeringen av Suarez. For han var sikkert lovet forsterkninger i januarvinduet og det så tross alt lenge ut til å ikke bli noe og at det da var et klart brudd på ett eventuelt løfte.

Hvis det stemmer og agenten har prestert å lever inn denne etter at Suarez var signert, så er det ikke annet enn katastrofalt av agenten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...