Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Reis, har sagt det før (kanskje ikke her :hmm:) hvis Torres drar til sommeren så hadde jeg ikke sagt noe, men når han gjør det på denne måten så pisser han på klubben!!
Denne måten? Det kom inn et konkret bud fra seriemesteren. Et bud som hadde sikret Liverpool god økonomisk gevinst hvis budet ble akseptert. Hvilket bedre tidspunkt finnes det for å si ifra om at han vil bort?Jeg tror ikke dette har vært en lett avgjørelse for Torres. Som Pool-fan vil han helst vinne titler i sin nåværende klubb, men i motsetning til mange av supporterne har han forstått at det ikke kommer til å skje.Vær nå heller takknemmelig for jobben han har gjort, og den økonomiske gevinsten han vil gi ved salg.

Han pisser på klubben å supporterne når han leverer inn en transfer request 3 dager før vinduet stenger!! Hadde han dratt ifjor sommer eller nå til sommeren så hadde jeg ikke sagt noe, men 3 dager før vinduet stenger!! :realmad:

 

 

Aldri om det der blir glemt for min del.
Nei for nå har du sagt det, så nå må du liksom også vise at du er prinsippfast? For meg handler fotball om følelser, og da kan det bli sagt mye dumt i nuet som man kanskje ikke helt mener. Det er greit at vi er skuffet nå, men synes også det bør være rom for å tilgi når det er på sin plass. Gerrard er et godt eksempel i så henseende. Han har vist, til tross for Chelsea-flørten, at han elsker klubben over alt på jord, både ved hva han har sagt og hva han har gjort på banen. Viser Torres en lignende innstilling, så tilgir i alle fall jeg ham.

Han ble nok bare fordi vi vant Champions League han bestemte seg for å bli, hadde vi ike vunnet så hadde han nok vært i Chelsea nå. Fantastisk spiller å alt det der, men det gir en rar ettersmak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han pisser på klubben å supporterne når han leverer inn en transfer request 3 dager før vinduet stenger!! Hadde han dratt ifjor sommer eller nå til sommeren så hadde jeg ikke sagt noe, men 3 dager før vinduet stenger!! :realmad:

 

Dere har ihvertfall ikke noen storscorere på vei til klubben for å erstatte Torres... Nei vent.

Lenke til kommentar

La oss prøve å se det fra Torres’ synsvinkel. Da han kom til klubben, ble han lovet at ny stadion straks skulle påbegynnes. Vi skulle bygge en slagkraftig klubb som skulle være i Europatoppen hvert år. Ingenting blir innfridd. Stadionplanene går i grus, Alonso med flere forsvinner, det går etter hvert dårligere sportslig sett. Det gikk også rykter om at forholdet til Benitez hadde kjølnet mot slutten av hans karriere. Men så forsvant både Benitez og eierne i sommer, og Torres ble sannsynligvis igjen overtalt til fortsette fordi han fikk lovnader om at ting nå ville rette seg.

 

Men nok en gang går alt i vasken. Den dårligste PL starten noensinne er et faktum. Det skal et mirakel til for at vi skal klare å få en Champions League plass i år. Torres elsker klubben, og han vil gjerne vinne med klubben. Men han ser at sistnevnte begynner å bli urealistisk. Klarer vi ikke CL plass, og kanskje ikke Europa cup plass en gang, får det ringvirkninger for neste sesong også. Hvor lenge skal han være lojal og vente? Kenny Dalglish blir ansatt som ny manager. Klubben spiller bedre og tar to strake seire på lang tid. Luis Suärez blir hentet inn for å avlaste Torres, men så kommer bud fra Chelsea, og han ser nå muligheten for å spille CL igjen. Hva skal han gjøre? Jeg synes det er trist at han har levert en transfersøknad, men innerst inne forstår jeg ham.

Det du legger til der, er helt riktig. Men problemet er at det skjer så sent. Sesongen er etter alt å dømme ødelagt allerede. Det hjelper ikke at det snur nå, CL får han neppe spille neste år heller hvis han blir værende i Liverpool.

Lenke til kommentar

'' Ser at mange beklager timingen. Jeg er enig i det. Samtidig forstår jeg kanskje Torres' grunn for å vente så lenge. Dette var første vinduet med nye eiere. Han ønsket å gi dem sjansen til å virkelig få skuta på rett kjøl. Kjøpet av Suarez er en lapp i skroget, men vannet siler inn på andre plasser. Med tre dager igjen av vinduet innså han at det ikke blir noen total-revitalisering av laget denne gang. ''

 

 

Noen som har tenkt på dette?

Lenke til kommentar

'' Ser at mange beklager timingen. Jeg er enig i det. Samtidig forstår jeg kanskje Torres' grunn for å vente så lenge. Dette var første vinduet med nye eiere. Han ønsket å gi dem sjansen til å virkelig få skuta på rett kjøl. Kjøpet av Suarez er en lapp i skroget, men vannet siler inn på andre plasser. Med tre dager igjen av vinduet innså han at det ikke blir noen total-revitalisering av laget denne gang. ''

 

 

Noen som har tenkt på dette?

 

Ja, men hvis han forventer at eierne skal splashe £50-60M i et januarvindu som er håpløst, da forlanger han for mye, ingen klubber er villige til å selge sine beste spillere, vent til sommeren når vinduet er åpent lengere og spillerne blir ikke fullt så dyre.

Lenke til kommentar

Har faen meg drømt om Torres i natt. Men når jeg våknet nå kjente jeg at jeg bare er litt likegyldig til han. Drar han så får han bare dra. Blir han så har han mistet mye respekt fra meg.

 

Egentlig er det vel nesten best at han bare drar og at vi kan legge denne saken bak oss. Så kan vi tenke framover. Satser på at Suarez klikker fullstendig og scorer oss til topp 4 på de siste månedene av denne rævkjørte sesongen.

Lenke til kommentar

Mange som er skyld i situasjonen vi har havnet i i løpet av de siste 18 mnd. Hicks, Gillett, Benitez, Hogdson og Purslow har alle ansvar for dette. Heldigvis ser vi endelig ut til å være på rett vei igjen, og ingen av de overnevnte har sentrale roller hva det sportslige i klubben angår.

Lenke til kommentar

Vi får bare prøve å se det "positive" som skjer om Torres stikker. Vi får MASSE penger, og kan hente inn 3-4 klassespillere ved neste anledning.

 

+ Suarez er faktisk kapabel til å banke inn vel så mange mål som Torres, hvis han finner en god flyt. Men det blir fortsatt ikke beste løsning om han drar, etterom de to i tospann hadde vært utrolig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hicks og Gillett sin grunn til at Hogdson ble ansatt.

 

Ikke helt. Hodgson valgte selv å bli manager.

Hicks og Gillett ansatte han. Hadde Kenny blitt ansatt allerede i sommer kunne mye sett annarledes ut.

 

Les hva jeg skriver for faen.

Leste det. Er sikkert veldig mange som hadde sagt ja til en managerjobb i Liverpool så blir for dumt å skylde på Hogdson, da det ikke var han som valgte ansettelsen. Kenny stilte allerede i sommer som managerkandidat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt paff. Som alle sier, hvorfor nå? Har han noe personlig mot kannibaler? Og hvorfor chelsea? De har jo en skikkelig svak sesong med mye støy bak kulissene. Steve Clark fikk foten der, og kom til oss. Jeg kunne forstått det i fjorsommer da alt så håpløst ut, men etter alt han har sagt i høst om lojalitet og respekt er denne saken bare merkelig.

 

Skal han gå, greit nok, men ikke til en annen engelsk klubb. Da tror jeg han lever farlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...