Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Også Torres da. Mannen som gikk ned i lønn for å spille for klubben i sitt hjerte... Og som har tatovert (?) "You'll never walk alone"? på armen.

Fans er noen lettlurte dyr.

På hvilken måte er vi lettlurt? Han gikk jo ned i lønn, og er Liverpoolfan.

Takk for at du beviste poenget mitt ;)

Du går ikke til Chelsea fra Liverpool hvis du er Liverpool-fan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er du så teit? Livet er ikke så svart-hvit kiddo.

Fowler gikk til Leeds, er ikke han Liverpool-fan han heller nå?

osv.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Forskjellig situasjon. Fowler gikk da han var på hell og ikke lenger ønsket av klubben*.

Rio hevdet aldri at han var Leeds-fan**.

Poenget mitt er at flere fotballfans har en tendens til å sluker det spillere uttaler (etter tips fra PR-rådgivere) rått, uten å tenke over at det mest sannsynlig eksisterer baktanker.

*,**: Hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Torres ikke liker Liverpool bør han få The Academy Award for best actor 2004-2011. (Og ikke fordi han faller lett\filmer)

**Ja, var derfor jeg fjernet det med Rio. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Personlig håper og tror jeg at Torres blir.

Men, hva er alt dette tøvet om at gårsdagen var en trist dag for fotballen? For meg har dette vært status quo helt siden jeg så den første direktesendte Premier League-kampen tidlig på 90-tallet. Fotballspillere kommer og går, sånn er det bare. Det finnes dog unntak (f.eks Ryan Giggs og Roar Strand), men de er sjeldnere enn hønsetenner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vurderte faktisk å nevne deg i den posten, siden det var en så obivus joke der. Men valgte å gi deg tiliten til gode. My bad.

Jeg skulle ha vist bedre, og det beklager jeg Jotun.

Lenke til kommentar

Du går ikke til Chelsea fra Liverpool hvis du er Liverpool-fan.

Selv om Torres har uttalt at han er Liverpool fan, så har han også uttalt at Atletico Madrid er laget i hans hjerte. Han valgte jo å reise fra dem, fordi han så for seg større sportslig suksess i Liverpool. Argumentene dine er ikke basert på noe annet en latterlige forsøk på provokasjon.

Lenke til kommentar

Finnes verre transferrequests enn det her. Dette er faktisk veldig forståelig da det neppe bare dreier seg om penger, men sportslige ambisjoner. Det var tristere å se Bent gå fra Sunderland til Aston Villa.

Personlig tror jeg også Liverpool fort kan tjene på å selge Torres til en høy pris nå. Han er skadeutsatt, og Liverpool har mange posisjoner de trenger å forsterke. Slik sett passer det egentlig bedre for Liverpool å miste Torres enn det gjorde for United å miste Ronaldo, da Liverpool kan kjøpe mange relativt rimelige spillere som kan forbedre laget.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig kunne jeg ikke gitt mer faen i om Torres drar. Hvis han seriøst vurderer å dra så burde han få dra. Det er synd for klubben å miste en sånn spiller, men man må jo forstå at han har ambisjoner om å vinne titler før han blir for gammel. At han velger Chelsea er en annen sak..

Det som bekymrer meg er at dette kan ha en potesiell kjedereaksjon.

Hvis Torres drar, kan etterhvert Reina også dra, og kanskje også Meireles. Da sitter vi igjen med Carragher, Gerrard (som nærmest er en skygge av seg selv på spillefronten) og en haug med spillere som ikke er mer en OK+.

Poenget med kjøpet av Suarez var vel så vi kunne ha flere muligheter på topp. Nå sitter vi i samme møkka igjen, for selv om Torres ikke blir solgt dette vinduet vil han mest sannsynlig bli solgt til sommeren.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig, veldig skuffet over Torres. Men gidder ikke konkludere noe mer før jeg hører hva han selv og King Kenny har å si.

Hadde det skjedd i sommer, eller tidlig i januar hadde jeg forstått det, og hatt null problemer. Det som er jævlig er timingen (rett før vinduet stenger), og når ting plutselig ser mye bedre ut på lenge. I tillegg til uttalelsene han har hatt opp igjennom. Senest godt over en uke ut i overgangsvinduet. Når ord ikke lenger betyr noe, så er noe virkelig, virkelig galt.

Lenke til kommentar

Bra innlegg Superparanoid. Jeg forstår godt at Torres vil vekk, men timingen er så dårlig som den kunne blitt. Hvis han hadde gått i sommer eller LITT tidligere i transfervinduet hadde det vært mye mer akseptabelt.

Og på toppen av det hele vil han til Chelsea, uff. Som det tidligere ble nevnt her vil aldri The Kop se på han på samme måten igjen, samme om han går eller ikke.

Lenke til kommentar

La oss prøve å se det fra Torres’ synsvinkel. Da han kom til klubben, ble han lovet at ny stadion straks skulle påbegynnes. Vi skulle bygge en slagkraftig klubb som skulle være i Europatoppen hvert år. Ingenting blir innfridd. Stadionplanene går i grus, Alonso med flere forsvinner, det går etter hvert dårligere sportslig sett. Det gikk også rykter om at forholdet til Benitez hadde kjølnet mot slutten av hans karriere. Men så forsvant både Benitez og eierne i sommer, og Torres ble sannsynligvis igjen overtalt til fortsette fordi han fikk lovnader om at ting nå ville rette seg.

Men nok en gang går alt i vasken. Den dårligste PL starten noensinne er et faktum. Det skal et mirakel til for at vi skal klare å få en Champions League plass i år. Torres elsker klubben, og han vil gjerne vinne med klubben. Men han ser at sistnevnte begynner å bli urealistisk. Klarer vi ikke CL plass, og kanskje ikke Europa cup plass en gang, får det ringvirkninger for neste sesong også. Hvor lenge skal han være lojal og vente? Kenny Dalglish blir ansatt som ny manager. Klubben spiller bedre og tar to strake seire på lang tid. Luis Suärez blir hentet inn for å avlaste Torres, men så kommer bud fra Chelsea, og han ser nå muligheten for å spille CL igjen. Hva skal han gjøre? Jeg synes det er trist at han har levert en transfersøknad, men innerst inne forstår jeg ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...