Superparanoid Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er egentlig litt skuffet over at vi ikke vinner i dag, selv om dette er en kamp som ikke betyr så mye. Men dette var en kamp mot ikke altfor sterk motstand, og at vi ikke vinner slike kamper gjør meg litt bekymret med tanke på serien som starter om ikke så lenge. Er redd vi får nok en sesong med slike kamper som vi ikke klarer å vinne, selv om det er vi som dominerer. Mine forventninger til den kommende sesongen, ble nok noe svekket i dag. Jeg er kanskje litt pessimistisk nå, men jeg håper sevlsagt jeg tar feil. Når det gjelder Kuyt, var det veldig synd han ikke puttet på noen av sine sjanser, likevel var han nok en gang veldig positiv ved at han skaper mye. Han får pluss i boka mi i alle fall. Han var f.eks mange, mange nivå over Babel som han startet på topp sammen med. I 2. omgang hvor han fikk spille med Torres, satt samspillet mye bedre med en gang. Så dette samspillet er noe jeg ser fram til. Babel derimot tror og håper jeg overbeviste Benitez om at han ikke skal spille spiss i alle fall... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Synes Babel fortsatt har til gode å overbevise om at han fortjener en plass på laget. Men, han kommer seg forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Pre-season kamper betyr ingenting for spillerene. Men gøy å se at Kewell kommer seg litt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvordan klarte vi å tape en straffe konk? har ikke skjedd på 15 år elns Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvordan klarte vi å tape en straffe konk? har ikke skjedd på 15 år elns 9158739[/snapback] Gjør ikke noe så lenge den ikke hadde noen betydning Ingen slår oss i CL Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvordan klarte vi å tape en straffe konk? har ikke skjedd på 15 år elns 9158739[/snapback] Vi har vel ikke vært i sååååå mange straffekonker vel? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Pre-season kamper betyr ingenting for spillerene. Men gøy å se at Kewell kommer seg litt 9158628[/snapback] Han er en verdifull spiller, saom har slitt en del med skader. For meg er han mer verdifull enn Babel på dette tidspunktet. Men Babel har mye mer å gå på. Reina overbeviste meg ikke i buret , med tanke på straffer... Ellers så hadde han en kongeredning... Torres hadde litt uflaks på den straffen, og James gjorde en god redning der (god men ikke utmerket )... Benayon imponerte meg ikke med sin straffe, sløsing det der... Nå venter jeg spent på hva som skjer videre i Heinze-saken... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Reina overbeviste meg ikke i buret , med tanke på straffer... 9159128[/snapback] Tror ikke jeg kunne tenkt meg en annen keeper jeg ville hatt i målet når det kommer til straffer. Kanskje Peter den store eller Pagliuca, men av åpenbare grunner kan man ikke det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Reina er da en av de beste keeperne i verden til å redde straffer! I går ble det ingen redninger, men det var ikke mange millimeterne med å gjøre på den ene straffen. Dessuten var jo straffa til Benayoun bedre plassert, enn den til Torres. Dessverre var det en keeper som har har gått "Liverpool-skolen" som stod i mål... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vi tapte jo fordi Torres og Benayoun bomma. Enkelt og greit. Tipper de bomma fordi de hadde et enormt press på seg. Spesielt Torres. Han pleier vel å sette de fleste straffene (?), litt usikker på statistikken hans der. Men jeg er egentlig glad for at de fikk ta straffer begge to jeg. Kampen betydde jo ingenting uansett, og jeg er overbevist om at Torres kommer til å reise seg og bli en stor hit. Ser allerede at han spiller glimrende, eneste som mangler er målet, og derfor er det mange som synes han spiller dårlig desverre. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Straffa hans var jo bare dårlig. Løst, keeperhøyde og dårlig plassert. Enormt press? Han kommer garantert til å ta straffer under mye større press enn i går, så da krysser vi fingrene for at han skyter skikkelig. Bønna sin var ok plassert, men for løs. Men det er vel strengt tatt ikke så farlig, Torres' første mål kommer i Rotterdam cup om en snau uke. Forøvrig ganske fornuftig intervju med Pako http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0 Endret 28. juli 2007 av wipy Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Enormt press ja. Han er rekordkjøpet som alle forventer at skal score på en sånn straffe. Det gjør jo noe med en når man begynner og tenke på det da, selv om du koster £5M eller £20M, spesielt når man har spilt tilsammen 1-2 timer elns for laget. Jo mer han får spille, jo mer takler han det presset etterhvert. Og ja, tror vi får et mål fra han før PL starter hvertfall, og da løsner det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er alltid et stort press når man er ny, spesielt dersom man er et rekordkjøp med store forventninger på seg. Synes Torres viser mye hva som bor i ham, men avslutningene har så langt vær litt unøyaktige. Men jeg tror dette kommer med tid, det finnes jo nok av eksempler på spillere som har slitt i starten på en ny klubbkarriere, det har både med press å gjøre, men også det å tilvenne seg laget, landet, språket, kulturen og ligaen. Skal nevnes at han hadde to fantastiske gjennomspill i går da, til Benayoun og Kuyt. Kuyt burde scoret på den, Benayoun ble avblåst for off-side, men reprisen viste at det var feil. Så han kommer seg garantert. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Slapp av guys Torres kommer seg han! Garantert! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Han burde da klare å takle presset i en oppkjøringsturnering. Men for all del, alle kan skyte en dårlig straffe. Tror det er tilfeldig at det var akkurat denne gangen Torres skulle bomme. Enig med Hewitt forøvrig, etter litt tilvenning kan jeg ikke forstå hvorfor Torres ikke skulle bli fantastisk i den røde trøya. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 En ting man må huske, Torres har vært i en klubb hele sitt liv. Nå flytter han til et helt nytt land og en større klubb, å Liverpool er ikke akkurat kjent for sine kjøp. Så om Torres sliter i år overasker ikke det meg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Enig, Hyrlen. Dersom Torres får en vanskelig sesong blir jeg ikke overrasket. Liverpools problem har ikke vært for dårlig spisser, heller en mangel på en plan offensivt. Torres kan fort bli lidende her. Men, jeg håper virkelig at han slår til. El niño! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Mulighetene er nok store for at han trenger litt tilvenningstid, ja. Men ingenting er bedre enn om han slår til umiddelbart, men det spørs vel. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Både Alonso, Reina og Garcia hadde en bra første sesong, så mulighetene er der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Både Alonso, Reina og Garcia hadde en bra første sesong, så mulighetene er der. 9165915[/snapback] Garcia hadde nå ikke noe fantastisk første sesong. Reina er keeper, spillet for hans del kan umulig være så ulikt. Alonso gjorde en god sesong, men han kom inn som defensiv på et lag som kontroll på det området. Torres skal heve Liverpool offensivt, å mye hviler på han. Selv tror jeg det er Kewell eller Babel som er avgjørende for dere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå