Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaaaaaaaaaaah! Glemte helt at om Gerrard ikke presterer top notch sesong ut sesong inn så blir han hudfletta. Karen har egenhåndig heva laget helt jævla alene i flerfoldige sesonger. Unnntaket er Alonsos fatom-sesong. Er ikke mange kampene siden Gerrard hadde skikkelig fighting-spirit igjen, med flere lange defansive løp og knallharde taklinger som han har vært kjent for tidligere. Er så sykt forvridd at Gerrard faktisk får en slik behandling.

 

Nei vi sporer ikke av, vi "munner" ut i en ny.

 

La nå ikke mine personlige meninger bli generalisert til "Gerrards behandling".

Ser den fighting spiriten vell så godt hos Carrager.

Hvor mye hever han oss kan diskutere, mange av våre beste kamper er spilt med Gerrard på tribunen, for han er skadet.

Så går han å får rødt kort i United kampen, bare for han går varm i toppen. Det er lite rutinert etter ørten oppgjør på nakken. Når vi trenger ham som mest, så gjør han sånt....3 kamper ute....

Det er også noen utenomsportslige episoder som trekker ned.

Lenke til kommentar

Carrager er en sånn spiller. Hypiaa også, jeg får vondt av å tenke på hvordan han ble behandlet.

 

På hvilken måte mener du at Hyypia ble dårlig behandlet? Han er og blir en stor, stor spiller, og mange av oss ville ha likt å sett han her enda, men overgangen var av det ryddige/verdige slaget.

 

Enig med Smågal når det gjelder Gerrard.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Har ikke greid å nyte en ellers ganske fin kveld på grunn av dette. Er utrolig skuffa over Torres nå. Sure, man kan forstå ham fordi han vil vinne noe og han skal ha cred for å ha holdt ut i et svakt lag så lenge, gjort så mye for oss og sannsynligvis gitt oss et stort overskudd, men herregud, det driter vel jeg i. Det eneste jeg vil se fra Torres er lojalitet, klubbfølelse, fightingvilje. Det er greit at dette er en mer eller mindre total mangelvare i dagens fotball, og noe som har svekket denne sporten så utrolig mye at det knapt nok er gøy mer, men et sted går grensen. En elsket nesten-legende leverer transfersøknad - på grunn av bud fra Chelsea(!!) - da er det slutten. Det verste er at Torres faktisk er og var Liverpool-fan før han kom hit. Jeg hater den klubbmentaliteten som rår i dagens fotball, det er helt forjævlig ødeleggende for sporten.

 

Jeg sier ikke mer før jeg får høre hva Torres selv sier om saken for man vet aldri hva som har skjedd og hva tankene er, men dette ser ut til å være ganske done deal. Han vil bort. Om han forsvinner eller ei - han vil aldri bli elsket på samme måte av The Kop, muligens også buet ut om han spiller videre for klubben. Vi elsker spillerne, men viser de tegn til illojalitet er det lite igjen. Jeg har hatt avataren min så lenge jeg kan huske, men den forsvinner så snart jeg gidder å skifte.

 

Trist dag for fotballen. Utrolig trist.

 

Velkommen til Suarez (med forbehold om at avtalen fortsatt fullføres hvis/når Torres forsvinner), vårt nye håp på topp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dakkar Hewitt... Forsvinner Torres så vil det åpne for en spillerflukt av dimensjoner er jeg redd og det vil bli enda vanskeligere å tiltrekke seg spillere. Nå er det ikke så mye å tape på en spillerflukt pr idag, men jeg kan absolutt se for meg at Gerrard blir misunnelig på Torres og kopierer spanjolen for å sikre seg et ligatrofe på tampen av karrieren.

 

Skadefro, men også litt trist. Den moderne fotballen og dens illojale/pengegriske spillere er i ferd med å bli jæææævelig en lei fortelling. De siste 5-6 åra (siden Abramovic-epoken kom i gang) har det bikket fullstendig over og sporten er for alvor i ferd med å miste mye av sin sjarm. Personlig så håper fotballromantikkeren i meg at Torres blir selv om et salg av spilleren vil skade klubben jeg hater mest av alle.

Lenke til kommentar

Hyypia ble tilbudt kontrakt som spiller (og trener på et tidspunkt). Han følte at han fortsatt kunne spille fotball hver uke, men mente selv at han ikke kunne gjøre det i Liverpool, derfor gikk han til Leverkusen.

 

Når det er sagt er jeg ganske sikker på at han kommer tilbake etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såvidt jeg kan huske ville vell han ha kontrakt for 2 år, mens Liverpool bare ville gi ham 1 år. Det var smålig etter hvor god han var i innhoppene i 08/09 sessongen. Han spurte til og med om lov i Leverkusen om å komme tilbake i sommer,men direktøren ba ham om å bli.

Vi manglet jo midtstoppere en periode, oh the irony.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dårlig gjort av Torres og ødelegge dagen for Suarez. Kunne i det minste ventet en dag med å sende transferrequest.

Vil han dra,så synes jeg Liverpool skal la han få dra, men ikke så sent i transfervinduet. Det blir for dumt, noe Torres sikkert fortstår når han tenker seg litt om.

 

 

E: Et snev hyklerisk å mene at Liverpool skal nekte Torres og dra, når man mente at Holloway og Ajax ikke burde nekte Suarez og Adam å dra men.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Newcastle-Liverpool på Tv2 PL akkurat nå. Med stjerner som Fowler, Aspirilla,Ferdinan og McManaman. :D

 

Huff, som jeg savner Jason og Stan. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Også Torres da. Mannen som gikk ned i lønn for å spille for klubben i sitt hjerte... Og som har tatovert (?) "You'll never walk alone"? på armen.

 

Fans er noen lettlurte dyr.

 

På hvilken måte er vi lettlurt? Han gikk jo ned i lønn, og er Liverpoolfan.

 

Absolutt ingen forventer at Torres blir ut karrieren i Liverpool. Og personlig regnet jeg med at han dro i fjor sommer, for og være ærlig.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...