Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kom ikke på Mr. Scouse himself faktisk! Takk for den, men du har rett der. Men de tilhører en døende art.

Wilshere forlater Arsenal om 6 år maks, sikkert for å cunte seg i Madrid. Vermaelen slår følge rett før han runder 30, og Cesc stikker til sommeren! Kan ikke si det er mange lovende prospekter på en spiller som vier hele livet sitt til en klubb i dagens Arsenal iallefall.

 

Savner tida da jeg knapt viste hva Chelsea var, og Henry og Pires var verdens beste spillere!!!111!

Ah, ignorance is bliss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er Gerrard bare en "meh" spiller for meg nå.

 

Utakknemmelige drittunge, til skammekroken med deg. Gerrard er faen meg en av de største legendene klubben har. De siste to trofeene vi har tatt har han omtrent egenhanding vunnet.

 

Takknemmelig, ja, men den flørten han hadde med Chelsea glemmer jeg ikke.

 

God natt!!

Endret av SkagenK
Lenke til kommentar

nå er Gerrard bare en "meh" spiller for meg nå.

 

Utakknemmelige drittunge, til skammekroken med deg. Gerrard er faen meg en av de største legendene klubben har. De siste to trofeene vi har tatt har han omtrent egenhanding vunnet.

Litt forskjell her i hva man betegner som legender. Alle trodde Rooney ville bli en legende i United, det vil han aldri bli. Ønsker du deg bort fra klubben så greit, forsvinn. Det er helt greit om man så blir, men noen legende vil man aldri bli.

Lenke til kommentar

Selvsagt er han en Legende i klubben, rent spillmessig er han antagelig større enn Daglish. Men jeg forstår at han har fått ripe i lakken med flørten og alt. Jeg liker ikke fyren noe særlig, det er det jeg mener. Steveme.

 

Som sagt tidligere, ingen er større en klubben.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Du liker ikke Gerrard fordi han har noen diver på CVen? Og han sutrer?(hva mener du egentlig med det?). Så presterer du å ha Torres som avatar. Do not get it.

 

Stakars deg, Smågal. Får du ikke meningen din frem? :cry:

Kan du aldri skrive innlegg lengre enn èn linje? Troll.

 

Man skal være rimelig billig for å anse Gerrard som en legende i Liverpool.

Du skal være rimelig trang i hodet for å ikke mene det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, uff så trist. Fra himmel til helvette dette her.

 

Det jeg ikke skjønner, sammen med flere her på forumet, er liksom, hvorfor nå? Endelig en ordentlig spissmakker, så på samme dag som det blir klart, leverer han transfersøknad? Det må jo være noe muffens her. I don't like.

 

Håper jeg våkner til imorgen med "APRILSNARR" på .tv..

 

God natt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Torres er ikke kaptein vår, han er heller ikke Scouser. "mr Liverpool" må vise at han er kaptein, det er VELDIG lenge siden jeg har sett Gerrard heve laget. Et glipt var mot Napoli om du så kampen, jeg forventer ikke at han skal score hat trick på 15 min hver kamp.

Men han får ta kaptein ansvaret på seg, og sånn jeg ser det gjør han ikke det i stor nok grad.

 

Forøvrig sporer vi helt av den opprinnelige diskusjonen, jeg gidder ikke diskutere Gerrard.

 

Avtaren har jeg bare for at dere maset så jævlig om at jeg måtte få meg en. Og orginal bildet er helt fantastisk, deal with it.

Endret av guttorm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

You gotta walk the walk, when you have talked the talk m8!

Med andre ord, når han har vært dum nok til å signere for Liverpool må han tåle steken? Forstår jeg deg rett?

 

Reis, har sagt det før (kanskje ikke her :hmm:) hvis Torres drar til sommeren så hadde jeg ikke sagt noe, men når han gjør det på denne måten så pisser han på klubben!!

Denne måten? Det kom inn et konkret bud fra seriemesteren. Et bud som hadde sikret Liverpool god økonomisk gevinst hvis budet ble akseptert. Hvilket bedre tidspunkt finnes det for å si ifra om at han vil bort?

 

Jeg tror ikke dette har vært en lett avgjørelse for Torres. Som Pool-fan vil han helst vinne titler i sin nåværende klubb, men i motsetning til mange av supporterne har han forstått at det ikke kommer til å skje.

 

Vær nå heller takknemmelig for jobben han har gjort, og den økonomiske gevinsten han vil gi ved salg.

Lenke til kommentar

Aldri om det der blir glemt for min del.

Nei for nå har du sagt det, så nå må du liksom også vise at du er prinsippfast? For meg handler fotball om følelser, og da kan det bli sagt mye dumt i nuet som man kanskje ikke helt mener. Det er greit at vi er skuffet nå, men synes også det bør være rom for å tilgi når det er på sin plass. Gerrard er et godt eksempel i så henseende. Han har vist, til tross for Chelsea-flørten, at han elsker klubben over alt på jord, både ved hva han har sagt og hva han har gjort på banen. Viser Torres en lignende innstilling, så tilgir i alle fall jeg ham.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man skal være rimelig billig for å anse Gerrard som en legende i Liverpool.

Du skal være rimelig trang i hodet for å ikke mene det.

Nei. Det er bare det at i United så kreves det litt mer for å bli ansett som en legende enn det det tydeligvis gjør i Liverpool.

 

For all del, kos dere med "legendene" deres. :)

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aaaaaaaaaaaaah! Glemte helt at om Gerrard ikke presterer top notch sesong ut sesong inn så blir han hudfletta. Karen har egenhåndig heva laget helt jævla alene i flerfoldige sesonger. Unnntaket er Alonsos fatom-sesong. Er ikke mange kampene siden Gerrard hadde skikkelig fighting-spirit igjen, med flere lange defansive løp og knallharde taklinger som han har vært kjent for tidligere. Er så sykt forvridd at Gerrard faktisk får en slik behandling.

 

Nei vi sporer ikke av, vi "munner" ut i en ny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man skal være rimelig billig for å anse Gerrard som en legende i Liverpool.

Du skal være rimelig trang i hodet for å ikke mene det.

Nei. Det er bare det at i United så kreves det litt mer for å bli ansett som en legende enn det det tydeligvis gjør i Liverpool.

 

For all del, kos dere med "legendene" deres. :)

Idiot. Like usaklig som alltid, høy på noe som vanlig kanskje?

Lenke til kommentar

Man skal være rimelig billig for å anse Gerrard som en legende i Liverpool.

Du skal være rimelig trang i hodet for å ikke mene det.

Nei. Det er bare det at i United så kreves det litt mer for å bli ansett som en legende enn det det tydeligvis gjør i Liverpool.

 

For all del, kos dere med "legendene" deres. :)

Idiot. Like usaklig som alltid, høy på noe som vanlig kanskje?

Ja du er virkelig den mest saklige av oss alle her inne, spesielt etter dette innlegget. Kudos.

 

Nattinatt! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...