Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom Torres går til Chelsea vil det være en svart dag for fotballen. Helt sinnsykt hvordan det har utviklet seg mtp. klubbfølelse og lojalitet.

 

At han lar seg friste av skyhøye lønninger i Chelsea overrasker meg ikke, det er bare slik klubbfotballen har blitt. Penger styrer absolutt alt.

 

Gutten gikk ned i lønn for å komme til Anfield, det var ivertfall ikke pengene som trakk da. Torres hadde alt, bare å se det armbåndet hans første gangen.

 

 

PEPE! Can you hear me? TALK TO TORRES!

Endret av guttorm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje ikke. Men hvor mye tror du de kan friste han med i Chelsea? Sikker en halv mill mer minst. Og det lukter jo ikke akkurat trofèer av Chelsea om dagen heller.

Tror som sagt ikke dette handler om penger. Hvis han går så er det fordi han vil vinne titler, ha flere klassespillere rundt seg og/eller komme til et annet miljø siden han har mistet mange av "sine" her i Liverpool.

 

Og det er jo i grunn forståelig. La han gå til sommeren hvis han vil. Det er likevel bare veldig skuffende etter alt han har uttrykt tidligere. Og nå når ting er på vei opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så forbanna rasende på den forbanna fjotten!! Hva i alle dager er det gutten tenker med, 2/3 dager før transfervinduet stenger så bestemmer han faen meg får å legge inn en transfer request, snakker om timing, IDIOT. Han har ødelagt for seg selg i den røde trøya hvis han ikke blir solgt, ALDRI om the kop kommer til å elske den gutten like høyt som før. Kjenner jeg fortsatt blir kvalm å tenke på den dagen Gerrard var på vei til Chelsea, nå er Gerrard bare en "meh" spiller for meg nå.

 

Takk skal du jævla ha Torres!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg snakker både om KopForum på Liverpool.no og personlige venner.

 

Haha @ Kopforum. Said it before and I'll say it again. Pure shaite.

 

 

Enormt skuffende at Torres har levert transfersøknad. Har vært blant mine favoritter lenge nå, og det blir tungt å se han forlate oss. Dette er hva som hadde gått rundt oppi hodet mitt om han gjorde dette i sommer. Nå skjønner jeg fint lite. Han har alt å tape på dette. Vil miste respekt fra en stor del supportere i England, ikke bare Liverpoolsupportere da det er noe som heter klubblojalitet (eller jeg trodde det var det) som fans alle supportergrupper liker å tro finnes. Hvis han ville gått så kunne han vel ikke sagt noe om det inntil sommeren og sluppet risken ved at supporterne og medspillere ser ned på ham frem til Juni? Merkelig hele situasjonen. Men takk skal han faen meg ha for å ha ødelagt dagen. Alt såg så fint ut mtp Suarez-overgangen, så må han (og media) ødelegge det med dette rølpet.

 

Og om han går til Chelsea eller en annen rivaliserende klubb i Premier League så kan Smågal kalle han en fitte så mye han vil for min del. Inntil da tror så kommer jeg ikke til å si så mye mer om saken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes det blir for teit å avslå transfersøknaden. Å tro at en spiller kommer til å spille like bra etter noe sånt er veldig naivt. Det er synd at det har blitt slik, men om en spiller vil dra fra klubben så gjør han det. Torres kan erstattes til £40m.

 

Synes også det er spesielt og skuffende at det ikke er lenge siden han var ute i media og sa at han skulle bli.

 

Jævla synd for han at han har en kontrakt som varer i 2 år til! Om han går til Chelsea, fy faen, jeg tenkte han var annerledes enn resten av gutta. Men det viser bare at alle sammen er klin like. Hadde skjønt om han hadde dratt utenlands til sommeren, hadde ikke sagt noe på det, men nå, i januar, til Chelsea?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sjansen er større for å vinne noe med Chelsea enn med Liverpool. Det er naivt å tro at Torres er like røde som dere, selv Gerrard var nære å signere for Chelsea. Han har antageligvis ambisjoner, som de fleste andre spillere i verdensklasse, om å vinne trofeer og spille i Champions League. Det er ingenting som tyder på at dere skal klare CL-plass i år, og jeg er heller ikke så sikker på om dere vil klare det neste år. Andre faktorer kan sikkert også spille inn som f. eks. trivsel. Det er umulig å vite hva Torres er ute etter, men jeg kan ikke se for meg at det er pengene. Han gikk vel ned i lønn når han for første gang signerte for dere?

 

Lykke til videre med en misfornøyd spiller i stallen forresten, bare tidligere i dag og i går var noen av dere opptatt av at Ajax måtte slippe Suarez, fordi han selv forsøkte å presse klubben til å selge han. Pipa har fått en annen lyd nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sjansen er større for å vinne noe med Chelsea enn med Liverpool. Det er naivt å tro at Torres er like røde som dere, selv Gerrard var nære å signere for Chelsea. Han har antageligvis ambisjoner, som de fleste andre spillere i verdensklasse, om å vinne trofeer og spille i Champions League. Det er ingenting som tyder på at dere skal klare CL-plass i år, og jeg er heller ikke så sikker på om dere vil klare det neste år. Andre faktorer kan sikkert også spille inn som f. eks. trivsel. Det er umulig å vite hva Torres er ute etter, men jeg kan ikke se for meg at det er pengene. Han gikk vel ned i lønn når han for første gang signerte for dere?

 

Lykke til videre med en misfornøyd spiller i stallen forresten, bare tidligere i dag og i går var noen av dere opptatt av at Ajax måtte slippe Suarez, fordi han selv forsøkte å presse klubben til å selge han. Pipa har fått en annen lyd nå.

 

Det er ikke lenge til Chelsea må begynne å bygge nyt lag, mange som passerer 30 år nå. Så får du FFP reglen som slår inn snart, hvordan skal Chelsea klare seg da? Liverpool står bedre ruster for fremtiden en Chelsea IMO.

 

Ikke så hissig da Skagen. Er ikke sikkert han forsvinner nå, og scorer han hatrick for oss på onsdag er nesten alt glemt. Kommer han med en uttalelse om at han beklager det han gjorde, er plutselig alt tilgitt og han er gullgutt igjen. Det er ikke bare spillerne som forandrer på hva de har sagt, vi supportere er akkurat like.

Aldri om det der blir glemt for min del.

Endret av SkagenK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er leit å se deres manglende forståelse for Torres. En av verdens beste spisser fortjener å være i en klubb som kjemper om titteler og trofeer, både nasjonalt og internasjonalt, sesong etter sesong. Liverpool har over en årrekke vist at de holder et helt annet nivå enn hva Torres fortjener. Man må være meget godtroende om man tror det skjer "neste sesong".

 

Torres er en fantastisk spiller. Han fortjener å være i en fantastisk klubb. Ikke i Liverpool.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er leit å se deres manglende forståelse for Torres. En av verdens beste spisser fortjener å være i en klubb som kjemper om titteler og trofeer, både nasjonalt og internasjonalt, sesong etter sesong. Liverpool har over en årrekke vist at de holder et helt annet nivå enn hva Torres fortjener. Man må være meget godtroende om man tror det skjer "neste sesong".

 

Torres er en fantastisk spiller. Han fortjener å være i en fantastisk klubb. Ikke i Liverpool.

 

Reis, har sagt det før (kanskje ikke her :hmm:) hvis Torres drar til sommeren så hadde jeg ikke sagt noe, men når han gjør det på denne måten så pisser han på klubben!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I fare for å høres veldig klisjéaktig ut nå vil jeg skrive ned et par ord.

 

Det Rooney og Torres har gjort denne sesongen har så godt som drept alt som heter spillerlojalitet, mesteparten av romantikken med fotballen er borte, og det er så vondt at de fleste kampene må sees igjennom et tykt lag med rus.

 

Fakta faen for meg er at jeg ikke nyter å se Arsenal spille like mye som jeg gjor som en yngre og tynnere gutt, jeg vet at de som starter idag er flere hakk bak i lojalitet enn de som spilte for 10 år siden bare. Skal ikke lengre tilbake enn der da det faktisk betydde noe at en spiller spilte for en klubb, og all denne latterlige spillermakten kom fram. Sammenlign Adams og Keown med Djorou og Koscielny. Uff.

 

United fansen må bare nyte Giggs, Scholes og Neville så lenge de kan, for de er mest sannsynligvis de siste av den sorten i moderne fotball.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...